Haikurin paljastuskirja Ilveksen playoff peleistä

Status
Viestiketju on suljettu.

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Haikuri sai taas haluamansa hetken hypen. Olipahan suuria paljastuksia.

Blegi ja punakonekin saivat hetkensä.

Itse olen huomannut viettäneeni tällä palstalla ihan liikaa aikaa. Huomasin myös, että tietty porukka muodostaa yhden totuuden, toki aina perustelivat asiallisesti.

Ilves on tärkeä ja yhtä tärkeänä pysyy vaikken uusimmista huhuista tietäisikään.

Kausi on helvetin raskasta katsottavaa. Pendo on täysi nolla. Johto on vastuussa myös vaikka Tillua olenkin hehkuttanut.

Itse en ole tarjonnut foorumille oikeastaan mitään. Jotain olen saanut.

Tähän kello kahdentoista megapläjäykseen on hyvä lopettaa.

Tsemppiä kaikille. Ilves!
 

rysty

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
279
Varma huhu. Ilves hävisi tahallaan ettei jalkapallon liiga avaus ensiviikolla jäisi kiekkomenestyksen varjoon. Nyt uusi Tammelan stadion pullistelee täpötäytenä ja kuulemma laajennuskin on jo suunnitelmissa.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 310
Tätäkö ne sitten halusi.. ilmeisesti...
Olet arvostettava kirjoittaja, mutta tällaiset ihmeelliset epäloogisuudet ovat kyllä raivostuttavia. Jos sponsorit eivät halunneet viime kaudella perseillyttä Konnaa enää tällä kaudella takaisin, niin tuskin ne tällaista kauden päätöstäkään halusivat. Eväthän nämä asiat liity mitenkään toisiinsa.
 

Kroisos Pennanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
186
Leinonen siellä ne pohjatyöt on tehnyt.
Leinonen on kuitenkin toiminut pankkialalla. Tillu on toiminut ainoastaan jääkiekon parissa, ilman mitään kokemusta tai tietoa taloudesta.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 027
Sieltä varmistus Supin vammalle. Tottakai piti tuokin osua tähän sarjaan. Ei muuten ollut ensimmäinen kerta kun Pendo nostaa erikseen Supin esiin. Ehkä ainakin tuon salaliittoteorian voi kuopata.
Vai, juuri toisin päin. Korostamalla Suomea pyytää äänettömästi anteeksi!
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Vahvasti epäilen, ettei Timuria enää kiinnosta TJ:n hommat oli ne sitten Ilveksessä tai muualla. Eiköhän hänen mielenkiinto ole puhtaasti hallitustyöskentelyssä.
Timur on ainoa Ilvekseen liittyvä henkilö, jonka kanssa olen henkilökohtaisesti keskustellut. Hänen puheistaan paistaa rakkaus Ilvekseen. En pitäisi tuota tj-skenariota ihan mahdottomana.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 135
Kyllä tämä ketju menee nyt lukkoon, kun "huhuilu" jäi niin epämääräiseksi ja epäselväksi. Muodostuu turha megaketju, jossa keskustellaan ristiin ja rästiin eri aiheista.

Jatkakaa ihmeessä kauden jälkipyykkäämistä, mutta viekää eri aihealueiden pyykkäämiset omiin ketjuihin. Taloudelliset asiat talousketjuun, kokoonpanon jälkipyykki kokoonpanoketjuun, yleinen höpinä päättyynestä kaudesta kausiketjuun jnejne. Kyllä te osaatte.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös