Geoff Platt

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 365
Ihan hyvä ukko liigaan. Tämmösiäkin tarvitaan, niin pienemmälläkin budjetilla operoivat seurat voivat osallistua tähän liigan yleiseen tasonnousuun. Kai se vois vaikka Jukureihin mennä. Kyllä asumis- ja kulkemisjärjestelyt aina jotenkin pari vuotta järjestyy. Vähän joutuu kotona olosta tinkiin, mutta sentään parempi kuin ulkomailla pelaaminen.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 834
Joo oli se hyvä sillon 15 vuotta sitten, nyt oikeastaan vituttaa, että jaksaa edes kertoa tällaisia lehteen, kun haluaisikin jäähdytellä ihan rauhassa.. ei kiitos, hyvä että Tillukin kieltäytyi.. ällöttävää.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 097
En kyllä nää Plattin tekevän 30 pistettä. Ihan viimeisen kerran pari vuotta sitten olisi voinut ottaa. Tämäkin kertoo siitä, että Koskela on realistinen järjen mies, kun torppasi suoraan. On parempia ja nuorempia ja nostalgia on hyödytöntä.

Fiksu kirjoitus.
Ja tämä sama päti myös samanikäiseen Marko Anttilaan.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Tää pelaaja on hankkinu Valko-Venäjän kansalaisuuden ja lopulta vielä irtautunut siitäkin. Kuulostaako tämä sitoutuneelta pelaajalta joka on valmis pelaa joukkueelle? Sitten kehtaa vielä kysyä että "Hei minä pelasin täällä aikasemmin niin oisko paikkaa?
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 281
Tää pelaaja on hankkinu Valko-Venäjän kansalaisuuden ja lopulta vielä irtautunut siitäkin. Kuulostaako tämä sitoutuneelta pelaajalta joka on valmis pelaa joukkueelle? Sitten kehtaa vielä kysyä että "Hei minä pelasin täällä aikasemmin niin oisko paikkaa?
En kyl näe mitään väärää siin et pelaaja kysyy pelipaikkaa. Se on vaan valitettavasti ei kiitos nyt.
 

Marcelinho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
104
Tää pelaaja on hankkinu Valko-Venäjän kansalaisuuden ja lopulta vielä irtautunut siitäkin. Kuulostaako tämä sitoutuneelta pelaajalta joka on valmis pelaa joukkueelle? Sitten kehtaa vielä kysyä että "Hei minä pelasin täällä aikasemmin niin oisko paikkaa?

Oletko itse koskaan hakenut töitä? Vai onko kotoa asti tultu aina hakemaan ja kysytty et viittisikkö tulla meille töihin :D
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 514
Sortsipojat olis lyönyt 3x 200k ja isot otsikot "Platt is Back"
Onneksi nyt on uudet ajat!

Kuinkahan kauan näitä "vanha Ilves ja sortsipojat" hassutteluita jatketaan? Siittä on perkule jo yli 5 vuotta aikaa.....
Ja vielä ylläpidon jäsen kirjoittelee tämmösiä hassutteluja jotka ei liity millään tavalla todellisuuteen.
Kannattaa myös kaivaa ne henkilöt jotka johti Ilvestä 1970-1993 Manngardin tuloon asti koska ei sillonkaan sitä menestystä tullut.
 
Viimeksi muokattu:

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Oletko itse koskaan hakenut töitä? Vai onko kotoa asti tultu aina hakemaan ja kysytty et viittisikkö tulla meille töihin :D
Ei mulla siinä mitään mutta on vaan vähän hassua 15 vuotta myöhemmin tulla kysymään paikkaa kun aikasemmin ei kelvannut. Ehdoton ei jäähdyttelijöille
 

Salhoja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
242
Tää pelaaja on hankkinu Valko-Venäjän kansalaisuuden ja lopulta vielä irtautunut siitäkin. Kuulostaako tämä sitoutuneelta pelaajalta joka on valmis pelaa joukkueelle? Sitten kehtaa vielä kysyä että "Hei minä pelasin täällä aikasemmin niin oisko paikkaa?

Sen verran pitää avata, että Plattin ajatuksissa oli jonain päivänä pelata vielä Ilveksessä. Jonkinlainen side Ilvekseen muodostunut ilmeisesti vaimon kautta tai jotain (ei siis pelkästään täällä pelaamisen kautta). Platt ollut katsomassakin Ilveksen pelejä.

Oli tulossa tuolle kaudelle, kun teki sitten kuitenkin Jokereiden kanssa diilin.

Juna meni ja hyvä niin, että ei enää lähdetä näihin. Olisi kuitenkin ilo nähdä vielä liigassa eli toivottavasti kelpaa Poriin, Hämeenlinnaan tai Lahteen.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 634
Olen kanssa sitä mieltä, että ei ole käyttöä. Ehkä try-outin kautta voi vielä töitä jostain liigan pienemmästä joukkueesta löytyä?
 

Marcelinho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
104
Ei mulla siinä mitään mutta on vaan vähän hassua 15 vuotta myöhemmin tulla kysymään paikkaa kun aikasemmin ei kelvannut. Ehdoton ei jäähdyttelijöille
Särähti vaan korvaan toi "kehtaa vielä kysyä" :) joo en itsekään Plattia tänne enää halua, pari kolme vuotta sitten olisi ollut vielä tervetullut hankinta. Hyvä että nyt osattiin sanoa kiitos ei.

Samaa mieltä olen kyllä Stretsistä, että siinä kun hän menikin Kärppiin, koettiin lähinnä vain imagollinen tappio. Pelillisesti Anttila ei Ilvestä pystynyt palkkaansa nähden auttamaan riittävästi. Ei ole alkuunkaan Myrrän pelitapaan sopiva pelaaja. Laatupelaaja epäilemättä, mutta ikä alkaa tekemään tehtäväänsä ja vaatii tietynlaisen pelitavan että on joukkueelle selkeä vahvistus.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Kuinkahan kauan näitä "vanha Ilves ja sortsipojat" hassutteluita jatketaan? Siittä on perkule jo yli 5 vuotta aikaa.....
Ja vielä ylläpidon jäsen kirjoittelee tämmösiä hassutteluja jotka ei liity millään tavalla todellisuuteen.
Kannattaa myös kaivaa ne henkilöt jotka johti Ilvestä 1970-1993 Manngardin tuloon asti koska ei sillonkaan sitä menestystä tullut.
Kunhan harrastin spekulointia, ei tarvitse ottaa niin vakavasti.
Vuosina 1970-1993 Ilveksen menestys oli kyllä itseasiassa ihan kohtuullista.
Kultaa: 2
Hopeaa: 2
Pronssia: 4
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 302
En kyl näe mitään väärää siin et pelaaja kysyy pelipaikkaa. Se on vaan valitettavasti ei kiitos nyt.

Joo, kysyä voi ja pitää. Tässä ei minunkaan mielestäni ole pahaa. Nyt vain on laajennettava hakua Poriin, Hämeenlinnaan ja Lahteen, josko vaikka paikka irtoaisi. Lukko toki myös kunnostautunut näitä haalivana tapauksena.

Jotenkin tuntuu että nyt oli lähestytty pöyristyneenä mediaa kun ihme on tapahtunut eikä Tampereelta löydy pelipaikkaa, vaikka hän sentään asuu täällä, ja on pelannut täällä aiemminkin. Olisihan se kiva varmasti asua kotonaan ja nostella 150 tonnin vuosiliksaa (ja ennen kuin kukaan riemastuu, niin ei, tämä ei ole virallista tietoa palkkapyynnön suhteen, vain heitto), muttei ne kalat nyt vaan aina ui haaviin ihan noin. Ajat muuttuu, KHL:stä tulee pelaajia ja useita ennen hyvillä palkoilla pelanneita jää yli. Plattin markkina-arvo ei ole korkea, hänen varaan ei voi rakentaa tulevaisuutta, eikä ole takeita, että on enää se maaliruisku, joka täällä joskus kävi kääntymässä. Pari vuotta sitten tilanne olisi ehkä ollut toinen, mutta valinnat joita tehty on ajanut tilanteen tähän. Tarjolla on parempia vaihtoehtoja.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 040
Tietysti tuo oli mahdollisesti toimittajan omaa väritystä tuo että "Platt ihmettelee". On voinut kertoa asian olleen näin ihmettelemättä mitään, eikä sanoa, että "Ilveksestä ja Tapparasta sanottiiin, että täyttä on ja MINÄ en mahdu. Mää jumalauta ihmeettelen!" Mitään ihmettelyä kun ei ole suoraan sitaattiin sisällytetty.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 302
Tietysti tuo oli mahdollisesti toimittajan omaa väritystä tuo että "Platt ihmettelee". On voinut kertoa asian olleen näin ihmettelemättä mitään, eikä sanoa, että "Ilveksestä ja Tapparasta sanottiiin, että täyttä on ja MINÄ en mahdu. Mää jumalauta ihmeettelen!" Mitään ihmettelyä kun ei ole suoraan sitaattiin sisällytetty.

Täysin mahdollista näinkin. Ei Plattille muuta kuin happy hunting.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 302
No ihan varmasti saisi vielä töitä! Johan uutisessa kertoikin ettei vaan halua enää lähteä reissuun.

Siinä on tuolloin vaihtoehdot vähissä. Jos Tampere on ainoa vaihtoehto, paikka irtoaa vain, jos polkee palkkansa hävyttömän alas. Siitä ei siltikään ole takuita. Vähän pidemmällä työmatkalla voi olla ottajia, muttei palkka ehkä miellytä, ja ulkomailta saisi varmasti jääkiekonpeluutarjouksen, mutta muuten taitaa tulevaisuus olla raksalla. Jos oikeasti haluaa pelata, eikä se ole rahasta kiinni, ovia voi aueta toki.
 
Ylös