Ylpee meiä kimpasta, kun ollaan 14. sijalla siten, että Top 5:ssä on kolmella täydet kolme ilvesläistä ja kahdella kaksi Ei toiminu huono kausi riittävänä hidasteena Fm-menestykselle
Kanga on kyllä kerännyt sellaisen satsin pisteitä, että parempi etten itse koske häneen nyt Futismanagerissa. Hyvä kuitenkin, että muilla toimii ja Kanga suorittaa.
No yksi kokonainen pelipäivä vielä edessä. Itselläkin jysähti vasta jälkimmäisellä kierroksella.
Meinasin vaihtaa Morenon takaisin eilen käänteispsykologialla mutta onneksi tajusin ettei nyt kannata tuhlata vaihtoja europelijoukkueisiin. Eikä muutenkaan olisi kannattanut kun Morenon sijaan maalin tekikin maalitykkien armoton isä Engvall.