Futismanageri 2026 - Kotimaisen jalkapallon fantasiamanageripeli

Joo olisi pitänyt tehdä se vaihto nyt jo. Maalijuhla chipistä ei muuta iloa kuin Armahin maali.
No yksi kokonainen pelipäivä vielä edessä. Itselläkin jysähti vasta jälkimmäisellä kierroksella. :)

Meinasin vaihtaa Morenon takaisin eilen käänteispsykologialla mutta onneksi tajusin ettei nyt kannata tuhlata vaihtoja europelijoukkueisiin. Eikä muutenkaan olisi kannattanut kun Morenon sijaan maalin tekikin maalitykkien armoton isä Engvall. :D
 
Takaisin
Ylös