Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
suitsuke sanoi:Haistakaa vittu Meksiko!!!
Lorppa sanoi:Ranska - Nigeria 2-1
Saksa - Algeria 2-1
Mitä sitä voittavaa riviä muuttamaan..
jalkakynä sanoi:Tupsukorva varmasti jo odottelee sitä hetke... Kyllä, laitetaan se Atte Pentikäinen viivalle...
Tupsukorva35 sanoi:Mitäs minä tässä odottelisin? Juhannusta? Eikös se juuri ollut?
Ei tässä kenenkään puolella olla. Pieni yllätys on ottelusarjan tilanne kyllä tällä hetkellä, sillä itse ainakin pidän sinua yhtenä voittajasuosikeista. Ja eihän tässä vielä mikään ole ratkennut. Tänään molemmat pelit nappiin ja sarja on nipsnaps 4-5 ennen viimeistä kierrosta. Katsellaan! Tietysti kunniaa pitää jakaa vastustajallesi, sillä Lorppa on pelannut hyvin.
jalkakynä sanoi:Kunhan vitsailin omalla tilanteellani. Ja alkusarjassa jossakin vaiheessa taisit kysellä Aten perään. Vastasin silloin, että Baggio päästetään vetään rankkari uudelleen. Ja sitten asiaan. Meikäläinen on läpi elämän tulosvedossa vetänyt mukavasti puihin. Pitkäveto ollut enemmän mun heiniä. Joskin siinäkin on menestys ollut heikkoa.
Tero sanoi:Ei näissä otteluissa pitäsi mitään lisäaikaa antaa, tulos pitäisi kirjata 90 minuutin pelaamisen jälkeen, jumankauta sentään.