Foorumiohjelmisto päivitetty

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Foorumia pyörittävä Xenforo-ohjelmisto on nyt päivitetty uusimpaan versioon 2.2.12. Suurin osa toiminnallisuuksista säilyy samana, mutta jonkin verran esimerkiksi viestin kirjoitukseen ja esimerkiksi twiittien ja muiden medioiden upotuksiin on tullut päivityksiä.

Jos bongaat foorumista jotain bugeja tai muita outouksia tai esimerkiksi puuttuvia suomennoksia päivityksen jälkeen, tai jos haluat muuten vain antaa ruusuja tai risuja aiheeseen liittyen, niin tämä ketju on sitä varten.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 942
Testing topicissa kun on Ihanjunioriin viesti Testing täällä, siellä se viesti jossa linkki Nokia Arenaa käsittelevään ketjuun. Kun painaa linkistä niin sivu ei enää pidäkään sinua kirjautuneensa sisään, oikeaa yläkulmaan tulee "kirjaudu" "rekisteröidy".
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 832
Nyt näyttäisi toimivan hienosti myös Facebook- ja Instagram-upotukset. Piti kokeilla nyt heti aamupäivällä. Ominaisuudesta on varmasti iloa etenkin Ilveksen eri edustusjoukkueiden kausia seuratessa.

Kiitos todella paljon tästä päivityksestä! Arvostan @Noma paljon, koska oletettavasti tätä harrastusta tärkeämpiäkin juttuja on varmasti kalenteria täyttämässä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Testing topicissa kun on Ihanjunioriin viesti Testing täällä, siellä se viesti jossa linkki Nokia Arenaa käsittelevään ketjuun. Kun painaa linkistä niin sivu ei enää pidäkään sinua kirjautuneensa sisään, oikeaa yläkulmaan tulee "kirjaudu" "rekisteröidy".
Tätä täytyy nyt tutkia hieman.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 099
Nauruhymiökin näemmä saanut päivityksen

Puhelimella nähtävästi saa nyt tuolta yläpalkista luonnokset pois eli ei jää enään puhelimellakaan tänne viestikenttään mitään kummittelemaan.

Ja nyt saa itse luotua lainauksia:


Ja sitten kysymys, että oletteko laittanut noi Push-ilmoitukset päälle ja jos olette niin mitä kaikkea sinne ilmoituksiin tulee?


Tälläisiä huomioita nyt alkuun
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Nauruhymiökin näemmä saanut päivityksen

Puhelimella nähtävästi saa nyt tuolta yläpalkista luonnokset pois eli ei jää enään puhelimellakaan tänne viestikenttään mitään kummittelemaan.

Ja nyt saa itse luotua lainauksia:



Ja sitten kysymys, että oletteko laittanut noi Push-ilmoitukset päälle ja jos olette niin mitä kaikkea sinne ilmoituksiin tulee?


Tälläisiä huomioita nyt alkuun
Mää laitoin, sinne tulee nuo hälytykset ja uudet yksityisviestit mulla. Varmaan tulee myös ilmoitukset seuratuista langoista, jos niitä on. Mulle ainakin tervetullut lisä, niin ei spostilaatikko täyty foorumiviesteistä.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 099
Mää laitoin, sinne tulee nuo hälytykset ja uudet yksityisviestit mulla. Varmaan tulee myös ilmoitukset seuratuista langoista, jos niitä on. Mulle ainakin tervetullut lisä, niin ei spostilaatikko täyty foorumiviesteistä.
Millaiset asetukset sulla on niihin, että ne tulee ilmoituksina?

Mä nyt laitoin kaikki päälle, mutta ei siltikään tule minkäänlaisia ilmoituksia (esim. jos joku kirjoittaa seurattuun ketjuun).
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Millaiset asetukset sulla on niihin, että ne tulee ilmoituksina?

Mä nyt laitoin kaikki päälle, mutta ei siltikään tule minkäänlaisia ilmoituksia (esim. jos joku kirjoittaa seurattuun ketjuun).
Asetuksiin en ole koskenut. Ootko sallinut laitteeltasi selaimen ilmotukset?
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Mulla ainakin toimii foorumi huomattavasti hitaammin. Lainauksia lisäillessä kestää ja esimerkiksi hälytyksien lataus on hidas.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 618
Omat havainnot puolestaan ovat, että kirjautuminen ja viestien avautuminen ovat nopeutuneet jopa merkittävästi.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Joissakin ketjuissa hyökkää tälläinen ihan sivun alaosaan, kirjoitusboksin alapuolelle. Suht. ärsyttävä ainakin kun ei ole tottunut, ja ei hirveän oleellisia nuo ketjut ole. Ehkä otteluketju-osastolla voi olla ihan jees, niin voi nopeasti katsella edellisten kohtaamisten keskusteluita.


Kuva ketjusta "Muita liigajoukkueita koskevat huhut". Ei nyt ainakaan kovin usein tule mieli tuollaisesta ketjusta hypätä viime vuoden paikallismatsin otteluketjuun. Palstalla kun on niin rajatut keskustelunaiheet, niin tuntuu vähän turhalta. Oma mielipide siis, joku voi tykätäkkin.

d5wILJE.png
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 618
Kuten jäsen #B edellä kirjoittaa uuden Samankaltaiset ketjut -boksin ilmestymisestä, se joutaisi mielestäni hevon kuuseen. Ehkä siihen ajan myötä tottuu, mutta ainakin vielä se a) ärsyttää ja b) on täysin turha. Poistoon.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
Toimii vallan hyvin ja nopeesti, kiitos!
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Jaa, huomasin tänään että Ilvesfoorumi kaatui. Saattaa liittyä tähän tai sitten ei :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Kun linkkaa Ilvesfoorumin linkin se avautuu joskus kirjautuneena ja joskus ei kirjautuneena. Mikäköhän tämän aiheuttaa.
Menen testingiin testaileen.
 
Ylös