Finlandia Group Ilves Launch tiistaina 26.5.2026 klo 17:00

Kyllä, pitää vaan kiirettä että saa launchin aikana koko litran siemaistua.
Hankalaa kun olen töissä 18.00 asti mutta kaadoin jo aamulla termokseen ja juon vain innokkaasti " kahvia ". Kotiin ajaminen onkin sitten toinen juttu.. saatan joutua ottamaan mittarin.

Jotenkin pelko että tulee vodka tarpeeseen kyllä tänään.

Oma toive tämän päivän julistuksille
- Lööf 2v
- Westerlund 2v
- Ratisen sopparin purku
- Heikkisen sopparia ei pureta (jumalauta)
- Jalo ja Koskela vaihtuu viimeistään - 28.

Kaikki muu "ihan sama" -osastoa.

- Lööf 2v
- Westerlund 2v
- Ratisen sopparin purku

Tämä on se uusi Ilveksen strategia eli pyöritetään muutaman vuoden aika sellaista noin 60 pelaajan rotaatiota.

Eli 3-4 vuotta sitten hankittiin Lööf ja Westerlund. Nyt kun he ovat pelanneet pari vuotta muualla, niin hankitaan Lööf, Westerlund. Sitten muutaman vuoden päästä voidaan taas hankkia Lööf ja Westerlund.

Johanssonia ja Meskanen voitaisiin hankkia myös vaikka taas parin vuoden päästä uudelleen.

Pidetään joukkue kasassa, mutta ei joka vuosi peräkkäin :D

Tämä on se uusi Ilveksen strategia eli pyöritetään muutaman vuoden aika sellaista noin 60 pelaajan rotaatiota.

Eli 3-4 vuotta sitten hankittiin Lööf ja Westerlund. Nyt kun he ovat pelanneet pari vuotta muualla, niin hankitaan Lööf, Westerlund. Sitten muutaman vuoden päästä voidaan taas hankkia Lööf ja Westerlund.

Johanssonia ja Meskanen voitaisiin hankkia myös vaikka taas parin vuoden päästä uudelleen.
Pahinta tässä on se että joka kerta hintalappu on isompi. Taloudellisesti olisi kannattavampaa pitää heti pidempään. Veikkaan ainakin ettei esim. Westerlundia saa samalla rahalla mitä silloin aikoinaan.

Pahinta tässä on se että joka kerta hintalappu on isompi. Taloudellisesti olisi kannattavampaa pitää heti pidempään. Veikkaan ainakin ettei esim. Westerlundia saa samalla rahalla mitä silloin aikoinaan.
No ei varmasti saa. Kolme vuotta sitten tuo oli rotaatiopakki, tällä hetkellä Liigan kärkipään allerounderi.

Lööf viime kerralla junnu, joka lähti täältä P-Amerikkaan. Änärin kutsun kanssa on vaikea tapella.

Toki kun päästää pojat hetkeksi pois, niin he tulevat takaisin mestareina. Kekseliäs tapa hankkia voittamisen kulttuuria. ;)

Westerlundillahan oli sopimus Kalpaan jo ennen kuin tuli ekan kerran Ilvekseen.

Onkohan Kaija Koo nähnyt tän launchi-hetken jotenkin etukäteen

Tässä Vapaa biisin kertsi:

”En odota yllätystä
En pidätä hengitystä
Mä haluan jättää sen kaiken taakse
Tää mun pakoni loppuun juostu on
En mä rohkea oo, enkä kuolematon
Mut mä tiedän vaan sen
Minkä sydän on tiennyt kauan
Tää mun pakoni loppuun juostu on”

Juu, laadukas pitkäjänteisyys puuttuu. Tuntuu, että panostetaan vääriin hevosiin, toisaalta kehitys pysähtyy niillä jotka jäävät tai viime kädessä häviämme rahassa. Onko kyse roolituksen epäonnistumisesta tai muusta valmennuksellisesta ongelmasta, vai vaan häviämisen kulttuurista. En tiedä. Mutta tätä poukkoiluahan tämä nyt on ollut.

- Lööf 2v
- Westerlund 2v
- Ratisen sopparin purku

Ei huonolta kuulostaisi, mutta Malaga porukka sais vaihtua jo tän kauden jälkeen. Tuleva kausi olisi sopiva siirtymä uusille tekijöille.

Takaisin