Ex-Ilvekset maailmalla

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

wunderveba sanoi:
Noma sanoi:
Battery sanoi:
Nomalla jotain sisäpiirin tietoa. Lue viesti 3412 http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=3983530

Oli tulossa ja sopimuskin oli allekirjoitusta vaille valmis, mutta mies ei astunutkaan koneeseen jonka piti tuoda hänet Suomeen.

Legendaarista.

Ja tämä tapahtui siis viime vuoden siirtotakarajan iltapäivänä. Oli iso syy siihen miksi se sentteri jäi silloin hankkimatta, kun korvaajaa oli vähän hankala löytää parissa tunnissa.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 582
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Ja samainen Rask ei ole tänään Narrien kokoonpanossa.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Mark Lee on hyvä esimerkki siitä, että vaikka pelaaja "täyttää paikkansa" Ilveksessä, hän ei välttämättä tee sitä muissa seuroissa. Kertoo aika paljon Ilveksen tasosta, että Leen tapainen mitättömyys oli täällä ykkössentteri.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 676
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Tästä nytten Lee takaisin ipaan try outille. Pituus määräytyy Kantolan pelikiellon mukaan :) Jos Kantola on esim 12 peliä poissa, niin Lee saa 12:sta pelin mahdollisuuden. Win win tilanne kaikille.
 

Goutsi6

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
117
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Kesällä meillä pyörähtänyt Brett Parnham saanut kenkää VHL (KHL:n farmiliiga) joukkueesta.

Lähde:
http://www.eliteprospects.com/transaction.php?transfer=153502

Pelaajaprofiili:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12117
 

minzu85

Guest
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Brooks sanoi:
Mark Lee on hyvä esimerkki siitä, että vaikka pelaaja "täyttää paikkansa" Ilveksessä, hän ei välttämättä tee sitä muissa seuroissa. Kertoo aika paljon Ilveksen tasosta, että Leen tapainen mitättömyys oli täällä ykkössentteri.

Ai että....
Mä muistan kun kynsin ja hampain haukuin Mark Leetä ja sen roolia ykkösenä silloin ja hänen tulevaa jatkoa.
Kaikki muut yllättäen haukkui minut(yllättäen), etten tiedä mistään mitään :D
Mites nyt?
No mä en ole pitkä vihainen, mut kun päästiin eroon niin ei tarvia tulla takaisin.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 822
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

minzu85 sanoi:
Brooks sanoi:
Mark Lee on hyvä esimerkki siitä, että vaikka pelaaja "täyttää paikkansa" Ilveksessä, hän ei välttämättä tee sitä muissa seuroissa. Kertoo aika paljon Ilveksen tasosta, että Leen tapainen mitättömyys oli täällä ykkössentteri.

Ai että....
Mä muistan kun kynsin ja hampain haukuin Mark Leetä ja sen roolia ykkösenä silloin ja hänen tulevaa jatkoa.
Kaikki muut yllättäen haukkui minut(yllättäen), etten tiedä mistään mitään :D
Mites nyt?
No mä en ole pitkä vihainen, mut kun päästiin eroon niin ei tarvia tulla takaisin.

Et kyllä taatusti ollut ainoa, jonka mielestä Lee pelasi täysin väärässä roolissa. Eihän se tietenkään hänen oma vikansa ollut, että Ilveksessä tehtiin kolmosketjun laiturista ykkösketjun sentteri.
 

minzu85

Guest
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Prophet sanoi:
minzu85 sanoi:
Brooks sanoi:
Mark Lee on hyvä esimerkki siitä, että vaikka pelaaja "täyttää paikkansa" Ilveksessä, hän ei välttämättä tee sitä muissa seuroissa. Kertoo aika paljon Ilveksen tasosta, että Leen tapainen mitättömyys oli täällä ykkössentteri.

Ai että....
Mä muistan kun kynsin ja hampain haukuin Mark Leetä ja sen roolia ykkösenä silloin ja hänen tulevaa jatkoa.
Kaikki muut yllättäen haukkui minut(yllättäen), etten tiedä mistään mitään :D
Mites nyt?
No mä en ole pitkä vihainen, mut kun päästiin eroon niin ei tarvia tulla takaisin.

Et kyllä taatusti ollut ainoa, jonka mielestä Lee pelasi täysin väärässä roolissa. Eihän se tietenkään hänen oma vikansa ollut, että Ilveksessä tehtiin kolmosketjun laiturista ykkösketjun sentteri.

Viimeisen kerran kommentoin aihetta :) (ai että kun saisin niitä vanhan palstan viestejä)
Taisin olla.
Kun muiden mielestä hänen juurikin kuului pelata Masin ja Jessen kanssa ykkösessä kun hän NIIN hyvin toimii siinä sentterinä. :)
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 369
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

minzu85 sanoi:
Ai että....
Mä muistan kun kynsin ja hampain haukuin Mark Leetä ja sen roolia ykkösenä silloin ja hänen tulevaa jatkoa.
Kaikki muut yllättäen haukkui minut(yllättäen), etten tiedä mistään mitään :D
Mites nyt?
No mä en ole pitkä vihainen, mut kun päästiin eroon niin ei tarvia tulla takaisin.

Karsastit siis Leen jatkosopimusta miehen ekan SM-Liigakauden jälkeen? Kausi oli siis 10-11 jolloin oli mm. HPK ja JYP pleijarit. Lee teki 53. 11+25=36. Pleijareissa 6. 3+3=6 +/- 0. Et siis olisi antanut jatkoa?

Mulle ainakin jatkosoppari kelpasi koska odotin kuten muutkin sitä ykkössentteriä. Lee pelasi kuitenkin viime kaudellakin SM-Liigassa tilastollisesti hyvin. 55 ottelua, 12+19=31 ja +/- oli +11. Noilla oltaisiin oltu Ipan pistepörssissä 2. ja +/- tilaston 1.

Lee olisi ollut hyvä kakkossentteri viime kaudella jos meillä olisi ollut pelitapa. Tämä kausi meni pilalle loukkaantumisen takia.
 

minzu85

Guest
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Battery sanoi:
minzu85 sanoi:
Ai että....
Mä muistan kun kynsin ja hampain haukuin Mark Leetä ja sen roolia ykkösenä silloin ja hänen tulevaa jatkoa.
Kaikki muut yllättäen haukkui minut(yllättäen), etten tiedä mistään mitään :D
Mites nyt?
No mä en ole pitkä vihainen, mut kun päästiin eroon niin ei tarvia tulla takaisin.

Karsastit siis Leen jatkosopimusta miehen ekan SM-Liigakauden jälkeen? Kausi oli siis 10-11 jolloin oli mm. HPK ja JYP pleijarit. Lee teki 53. 11+25=36. Pleijareissa 6. 3+3=6 +/- 0. Et siis olisi antanut jatkoa?

Mulle ainakin jatkosoppari kelpasi koska odotin kuten muutkin sitä ykkössentteriä. Lee pelasi kuitenkin viime kaudellakin SM-Liigassa tilastollisesti hyvin. 55 ottelua, 12+19=31 ja +/- oli +11. Noilla oltaisiin oltu Ipan pistepörssissä 2. ja +/- tilaston 1.

Lee olisi ollut hyvä kakkossentteri viime kaudella jos meillä olisi ollut pelitapa. Tämä kausi meni pilalle loukkaantumisen takia.

Kyllä jos Jessen ja Masin kanssa olisi sillä kaudella pelannut joku oikea sentteri(joka olisi saanut muuhunkin kiekon kuin jalkapallo maaliin) niin olisi pisteet olleet tuplat.
Hei en jaksa edes asiasta ruveta enää vääntämään kun väänsin silloin ihan tarpeeksi. :) case is closed osaltani.
 

A-Peli

Rivipelaaja
Viestejä
41
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Paljon keskustelua herättänyt Mark Lee kiekkoilee loppukauden Espoon Bluesin riveissä.

http://www.jatkoaika.com/Uutiset/mark-lee-saipasta-bluesiin/109224
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
992
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Artsi sanoi:
Sain ajatuksen tarkistaa "omien poikien" menestyminen muissa joukkueissa kun joku mainitsi Raskin lähdön Jokereihin. Tilastot on aika surullista luettavaa:
...
Matias Myttynen. Viime kaudella 47 ottelussa 15 pistettä. Nyt JYP:ssä 19 ottelussa 3 pistettä.
...
Näitä kavereita kuitenkin pidimme Ilveksessä jonkin asteisina lupauksina. Luulemmeko vaan omistamme liikaa?

23 peliä edelleen ne kolme pistettä mutta teho: -2 ja viime kaudella Ilveksessä -23. Tehdäänkö me vaan väärin? Tällä kaudella -20 rikkoo reippaasti ainakin Keränen, Jokipakka, Koistinen, ehkä joku muukin ehtii vielä kun oikein yrittää.

Sami Aittokallio on tippunut AHL:ssä kakkosvahdiksi Picardin taakse luvuilla 18 peliä PM 3.10 % .897
Toivottavasti poikaan ollaan tiiviissä yhteydessä ja tiedetään millaisia suunnitelmia hänellä on lähitulevaisuudelleen. Kolppanenkin on tätä menoa pian tämän ketjun seurattava kohde.
 

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Lynx sanoi:
23 peliä edelleen ne kolme pistettä mutta teho: -2 ja viime kaudella Ilveksessä -23. Tehdäänkö me vaan väärin?

Joo, päästetään paljon enemmän maaleja kuin tehdään. On paljon helpompi pitää tehotilasto lähellä nollaa joukkueessa joka on +9 keskimääräisellä peliajalla 9.43 kuin joukkueessa joka on -59 peliajalla 14.23.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
992
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Peltinen sanoi:
On paljon helpompi pitää tehotilasto lähellä nollaa joukkueessa joka on +9 keskimääräisellä peliajalla 9.43 kuin joukkueessa joka on -59 peliajalla 14.23.

Kapteeni Jean-Luc Picardin sanoin: "Make it so."
 

merkkari

Guest
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Onko muuten Rask loukkaantuneena vai viltissä kun ei ole Jokereiden kokoonpanossa ? Ei oo ihan varmaan ollu kausi sitä mitä Rask odotti kun Hakametsän taakseen jätti.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 839
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

merkkari sanoi:
Onko muuten Rask loukkaantuneena vai viltissä kun ei ole Jokereiden kokoonpanossa ? Ei oo ihan varmaan ollu kausi sitä mitä Rask odotti kun Hakametsän taakseen jätti.

IL: "Filppulan lisäksi sivussa on myös laitahyökkääjä Joonas Rask, joka kärsii puolestaan ylävartalovammasta."
 

Dale_D

Guest
Vs: Ex-Ilvekset maailmalla

Mukavaa katseltavaa kultakypärä Marko Anttilan onnistumiset ja se, kuinka TPS-fanit hehkuttavat miestä tärkeimmäksi pelaajaksi joukkueelleen.
 
Ylös