Erik Borg

Turha tästä on Timoa syyttää. Ruotsalaisseura tulee ja ottaa omansa pois. Vai pitäskö Borgille lyödä ykkössentterin lappua (€€€€) käteen?

En julista vielä, että karkaamassa, mutta tämä tilannehan tässä lienee: joko jatkaa meillä tai sitten tosiaan hyvä lappu SHL:ään.

Kyllä mä luen tuon "saa nähdä, mihin ratkaisuun päädyn" niin, että Ilves on kiinnostuksensa osoittanut ja tarjonut jatkot. Ja kieltämättä tulee luettua samalla rivien välistä, että siellä on toinenkin painava vaihtoehto...

Jos ei nyt ihan ykkössentteriä niin ainakin reilusti hyvän miehen lisää. Tuollaista sielupelaajaa ei nimittäin markkinoilta ihan heti löydykään. Nyt vielä on se kaveri kun ottaa porukan vaikealla hetkellä reppuselkään.

Ja itsekin olen sormet ristissä että tuo haastattelun "katson milloin teen ratkaisuni" tarkoittaa että pallo on Erikillä.

En julista vielä, että karkaamassa, mutta tämä tilannehan tässä lienee: joko jatkaa meillä tai sitten tosiaan hyvä lappu SHL:ään.

Kyllä mä luen tuon "saa nähdä, mihin ratkaisuun päädyn" niin, että Ilves on kiinnostuksensa osoittanut ja tarjonut jatkot. Ja kieltämättä tulee luettua samalla rivien välistä, että siellä on toinenkin painava vaihtoehto...
Nimenomaan ja kun Ilves ei tietenkään pysty vastaamaan lähelläkään siihen mitä Ruotsista tarjotaan niin ei ole vaikea arvata tekeekö jatkosopparin Ilvekseen vai ei. Hokijargon par excellence.

Turha tästä on Timoa syyttää. Ruotsalaisseura tulee ja ottaa omansa pois. Vai pitäskö Borgille lyödä ykkössentterin lappua (€€€€) käteen?
No pitäis. Borg Ilveksessä 120 000 euron lapulla ja kolmen vuoden diilillä on satavarma iso rooli.

Joo ne svenssonit voi maksaa ton saman, mutta ainakaan samaa roolia ei tule saamaan.

Ihan jäätävä pettymys, jos Borg menetetään nyt.

No pitäis. Borg Ilveksessä 120 000 euron lapulla ja kolmen vuoden diilillä on satavarma iso rooli.

Joo ne svenssonit voi maksaa ton saman, mutta ainakaan samaa roolia ei tule saamaan.

Ihan jäätävä pettymys, jos Borg menetetään nyt.
Ne maksaa enemmän jonka lisäksi Borg pääsee kotiseuduilleen pelaamaan lähelle perhettään ja ystäviään, mahdollisesti jopa kasvattiseuraansa. Tuskin Borg oikeasti kovin kauaa miettii tätä asiaa.

Ehkä Erkki ei oo vielä voinu tehdä päätöstä kun ei tiedä kuka valmentaa Ilvestä tulevaisuudessa.

Tuohon Ilves vs. SHL-pyörittelyyn vielä, niin ei kai Ilves mitään kovin isoa roolia voi tarjota, tai siis, että kuuluisiko edes? Mun mielestäni ei. Eikö Borg ole sellainen kolmossentteri Liigaan, nelossentteri SHL:ään? Ei siinä valtavaa roolieroa silloin ole. Rahassa onkin sitten eroa.

28-vuotias, tuskin enää ihan hirveästi kehittyy, vaan todennäköisesti pelaa juuri nyt elämänsä jääkiekkoa.

Eiköhön ehdoteta että ne Borgin kalsarit nimetään Erikin mukaan (ainakin Suomessa)- kuka muuten on se Björn, jonka nimi niissä on tällä hetkellä?

Vaikken mikään asiantuntija olekaan, niin SAATTAA pitää Ipan vielä rahakisassa Borgista tuo kaverin Ruotsin passi. Ainakin joka käänteessä puhutaan verohelpotuksista (mm. tämä ansioiden 25% "Expert tax" -verovapaus) nimenomaa ulkomaalaisten asiantuntijoiden palkkaamisessa.

Toki voihan tuossa olla vielä joku heidän oma SHL-kiemura...Siis antaa päivien näyttää, hyvältähän itse mies näyttää!

Vaikken mikään asiantuntija olekaan, niin SAATTAA pitää Ipan vielä rahakisassa Borgista tuo kaverin Ruotsin passi. Ainakin joka käänteessä puhutaan verohelpotuksista (mm. tämä ansioiden 25% "Expert tax" -verovapaus) nimenomaa ulkomaalaisten asiantuntijoiden palkkaamisessa.

Toki voihan tuossa olla vielä joku heidän oma SHL-kiemura...Siis antaa päivien näyttää, hyvältähän itse mies näyttää!
Lasketaanko urheilijat siihen?

Vittu että vituttaa nyt ihan huolella nämä viimeaikaiset viestit.

Ei pitäisi olla yhtään mitään kyseenalaistamista, että laitetaanko Borgille jatkot. Tämän nyt pitäisi olla Ilveksen kokoiselle organisaatiolle ihan nobrainer. Kyllä Ilveksenkin pitää pystyä vastaamaan euroilla edes noille SHL:n pienemmille seuroille.

Kyllä Ilveksenkin pitää pystyä vastaamaan euroilla edes noille SHL:n pienemmille seuroille.
Pari vuotta sitten menetettiin Langhamer ja Pelicans menetti Jasekin SHL:n huonoimmalle joukkueelle. Kyllä siellä rahaa on enemmän kuin täällä ja mitään 300k mottipäistä ei kai Borgille voida lähteä tarjoamaan.

Borg on kyllä jopa liian hyvä nelossentteriksi, täyttää erinomaisesti kolmossentterin saappaat, myös tehollisesti. Moni vihaa periaatteesta, mutta itse jopa oikeasti ymmärtäisin mitä sillä Lantta haulla haettaisiin. Jos mietitään perinteisemmällä roolituksella ja ei haluta ylikuormittaa paljon 5vs5 ja yv pelaavia senttereitä liikaa alivoimalla.

Mäntykivi/Jasek
Jasek/Jmj
Borg
Lantta/X

Toihan olisi äärimmäisen tasapainoinen sentteristö. Jasekin nään jotenkin todennäköisimpänä reissumiehenä joka jatkaisi matkaa tämän kauden jälkeen. Jmj olisi tähän rooliin myös hyvä hankinta, oma kasvatti. Uskon, että Török on ensisijaisesti laidassa, kun ei ole yhtään haluttu ajaa keskelle.

Borg on kyllä jopa liian hyvä nelossentteriksi, täyttää erinomaisesti kolmossentterin saappaat, myös tehollisesti. Moni vihaa periaatteesta, mutta itse jopa oikeasti ymmärtäisin mitä sillä Lantta haulla haettaisiin. Jos mietitään perinteisemmällä roolituksella ja ei haluta ylikuormittaa paljon 5vs5 ja yv pelaavia senttereitä liikaa alivoimalla.
Voisin uskoa tähän jos se näkyisi jo nyt mutta niin ei toimita vaan kuormitetaan kärkiosastoa niin että helisee. Voi vain arvailla paljonko on vaikutusta siihen että ovat telakalla ja loukin tapaisessa.

Voisin uskoa tähän jos se näkyisi jo nyt mutta niin ei toimita vaan kuormitetaan kärkiosastoa niin että helisee. Voi vain arvailla paljonko on vaikutusta siihen että ovat telakalla ja loukin tapaisessa.
Toivetila olisi, että näin ei tarvitsisi tehdä. Jasek tosiaan pelaa tällä hetkellä alivoimaakin aivan liikaa minun mielestä. Just esimerkiksi Järvinen ei joudu vetämään vaihtoakaan alivoimaa Ässissä.

Takaisin