KippariNättinen
Vakiokokoonpanossa
Tätä miestä on vaikeaa olla ylistämättä liikaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ja tuo, että ryskää niitä maaleja väkisin ns. Savinaisen toimistosta. Kultaakin kalliimpi pelaaja joukkueelle.Livenä sen aistii. Borgilla on huippu-urheiluun top- asenne. Ei pyytele anteeksi, repii, menee väleihin, ottaa mustelmia. Joukkuepelaaja isolla J:llä.
On aikaisemmin tässä ketjussa.Mä olen aivan ulkona tästä "junttihyökkääjä" jutusta. Onko joku viisas kertomaan, tai vaikka laittamaan linkkiä?
Myös nyt tämän lisäks pitää nostaa pöydälle kuinka helvetin sytyttävä peluri Porin Erkki on. Rakastan, ai jumalauta rakastan.
Mä olen aivan ulkona tästä "junttihyökkääjä" jutusta. Onko joku viisas kertomaan, tai vaikka laittamaan linkkiä?
Myös nyt tämän lisäks pitää nostaa pöydälle kuinka helvetin sytyttävä peluri Porin Erkki on. Rakastan, ai jumalauta rakastan.
Melkolailla koko kirjoitus aivan uskomatonta skeidaa. Kauanko kaveri saa tuollasta ripulipaskaa suoltaa ja väittää olevansa joku johtava analyytikko? Jos joukkueen pelitavan toteutus hakee alkukaudesta, niin ei se sitä tarkoita että valmentaja vaihtelisi eri pelitapoja, eikä osaisi päättää mikä on voittava pelitapa. Pelitapa ja pelitavan toteutus kaksi eri asiaa. Välillä pelaajien yksilöinä tekemät väärät valinnatkin pelin sisällä menneet Sihvon papereissa pelitavan ja valmentajan piikkiin.www.apu.fi/artikkelit/paivan-suuressa-liiga-uutisessa-loyhkaa-pimittamisen-maku-tama-haiskahtaa-tilanne-ei-ole-raitis
Tuosta kun ottaa vittuilun pois niin ei paljoa jäljelle jää.
Tän on pakko olla joku Kummeli parodia : D. Olen paskaa lukenut elämäni, mutta tää taitaa kiilata kärkeen aika reilusti.![]()
Päivän Liiga-uutisessa löyhkää pimitys: "Tilanne ei raitis!" | Aitio
Ilves sitoutui Tommi Niemelään lisävuodeksi, mutta Petteri Sihvosen mukaan ratkaisu ja siitä tiedottaminen kertoo, ettei seura itsekään täysin usko suuntaansa.www.apu.fi
"Siinä missä isoveli Tappara hankkii jopa vanhat Ilves-taustaiset Mattilan veljekset riveihinsä ja nostaa omista riveistä Benjamin Rautiaisen ja Oiva Keskisen, turvaa Ilves esimerkiksi Lukas Jasekiin ja junttihyökkääjä Erik Borgiin."
Eikös tuo ole sitä tehnyt jo yli 20 vuotta? Tai taisi Urheilulehdessä olla ihan alkuun asiallistakin sisältöä, mutta aika pianhan keksivät tämän "johtavan" roolin, jota kaveri provoilen vetänyt siitä asti.Kauanko kaveri saa tuollasta ripulipaskaa suoltaa ja väittää olevansa joku johtava analyytikko?