EM-futisguru 2021 | Säännöt ja jutustelut

sepeli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
410
Täytyy sanoo et nyt oli pahin veikkaus ehkä hetkeen. Oon vannoutunut Italiafani ja toivon et Italia myös tän voittaa. Sellanen tunne on kuitenkin et jatkoille mennään.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 485
Joo, ehdottomasti kisan pohdittavin veikkaus. Varsinkin kun on tuon kuusi pistettä takana.

Päädyin nyt sitten 2-1 luottoveikkaukseeni ja Englannin voittoon. Vaatii tuloksen osumista nappiin. Muussa tapauksessa peli selvä. Avausmaalilla on varaa mennä huti.

Italian vankkureissa olen minäkin, mutta Espanjaa vastaan alkoi olla hieman väsy, kun taas Englanti oli hyvä Tanskaa vastaan. Ja olisihan se klassista, että tuo Italian pitkä tappioton putki päättyisi juurikin EM-finaalissa.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 485
Ja sieltä @sepeli ltä vielä tyly kymppi päätöspeliinkin.

Ei jäänyt seliteltävää. Vahva suoritus ja ansaittu voitto sepelille. Suuret onnittelut!

Ja @Tero lle jälleen kiitokset järjestelyistä.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
844
Pronssipelin tulostaso kertoi kahden väsyneen miehen taistosta. Mitali kaulaan joka tapauksessa, vaikka vain mestarit muistetaan.

Onnea voittajalle, kiitos järjestäjälle ja muille osallistujille!
 

sepeli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
410
Screenshot_20210712_010253.jpg

HUH HUH Mikä fiilis!! Kiitoksia järjestäjille ja muille kisaajille.
Tää on makeet.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 892
Kiitokset upeasta kisasta, vaikka ei itselle taaskaan menestyksen ovet auenneet. Olen vaipunut Ilves -syndroomaan... en panosta riittävästi. Nyt siihen tulee muutos ja alan suurveikkaajaksi!
 
Ylös