Elias Laitamäki

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 899
Henk.koht. en itkisi ainakaan Laaksosen perään hetkeäkään sen verran riski altis poika on. Tätä miinus kärkeä on hyysätty junioreista asti vaikka omissa on kolissut jatkuvasti. Kun vielä lisätään mailan hakkaaminen jäähän takaiskun jälkeen kuin mikäkin pikkupoika ja siviilissä ylimielinen käytös niin en näe tällä kaverilla mahdollisuuksia rapakon puolella...
Lisätietoa tästä boldatusta kohdasta?
 

Scotty Bowman

Guest
Lisätietoa tästä boldatusta kohdasta?
Kuuleman mukaan oli huudellut koulun ruokalassa muille että tulkaa hakemaan mun tarjoitin koska mut varattiin nhl:ään joka ei nyt käsittääkseni vielä tarkoita yhtikäs mitään varsinkaan tämän kaverin kohdalla...
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Kuuleman mukaan oli huudellut koulun ruokalassa muille että tulkaa hakemaan mun tarjoitin koska mut varattiin nhl:ään joka ei nyt käsittääkseni vielä tarkoita yhtikäs mitään varsinkaan tämän kaverin kohdalla...

Et siis ole itse ollut kuulemassa huutelua? Onko toisen, kolmannen, vai jopa neljännen käden tietoa? Mennäänkö eteenpäin..

Ps. Hakiko joku sen tarjottimen?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289

Scotty Bowman

Guest
Et siis ole itse ollut kuulemassa huutelua? Onko toisen, kolmannen, vai jopa neljännen käden tietoa? Mennäänkö eteenpäin..

Ps. Hakiko joku sen tarjottimen?

Älkää nyt herneitä nokkaanne vetäkö. Ymmärrän kyllä mielipahan jos lemppari pelaajanne saa vähän kritiikkiä. Lisätään nyt sen verran että huutelusta kertoi Laaksosen luokkakaveri.
Ps. Tais Oskari ihan itse joutua nöyränä viemään tarjottimensa pois, tarina ei kerro veikö Turkuun asti ;)
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Älkää nyt herneitä nokkaanne vetäkö. Ymmärrän kyllä mielipahan jos lemppari pelaajanne saa vähän kritiikkiä. Lisätään nyt sen verran että huutelusta kertoi Laaksosen luokkakaveri.
Ps. Tais Oskari ihan itse joutua nöyränä viemään tarjottimensa pois, tarina ei kerro veikö Turkuun asti ;)

Lemppari pelaajakseni en kai Laaksosta ole missään kohtaa nimittänyt, mutta jos vaihtoehdot on Laaksonen-Laitamäki, niin draftaan tällä hetkellä ensimmäisenä Laaksosen.
 

levokivi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
748
Sekä Laitamäki että Haapanen ovat Ilveksen kannalta ikäviä menetyksiä - ainakin siinä mielessä, ettei näistä lahjakkuuksista kyetty jalostamaan itselle käyttökelpoisia liigapelaajia. Edelleen kun tässä nyt kuulee poikien kehitystä arvosteltavan, niin on huomioitava, että kelpasivat kuitenkin TPS:lle ja Raipekin tuntee nämä kaverit. Laitamäkikin oli useissa Raipen johtamissa U19 ja U20 -turnauksissa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Sekä Laitamäki että Haapanen ovat Ilveksen kannalta ikäviä menetyksiä - ainakin siinä mielessä, ettei näistä lahjakkuuksista kyetty jalostamaan itselle käyttökelpoisia liigapelaajia. Edelleen kun tässä nyt kuulee poikien kehitystä arvosteltavan, niin on huomioitava, että kelpasivat kuitenkin TPS:lle ja Raipekin tuntee nämä kaverit. Laitamäkikin oli useissa Raipen johtamissa U19 ja U20 -turnauksissa.

Hyvällä säkää voivat Raipen pestin ajan saada näyttöpaikan, entäs tämän jälkeen? Supercellin ukot raottaa kukkaroa ja hups, mestiksessä ollaan. Pidän hieman erikoisena valintana Haapaselta, sekä Laitamäeltä lähteä hakemaan minuutteja Turusta.
 

Ilives

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
306
Kuuleman mukaan oli huudellut koulun ruokalassa muille että tulkaa hakemaan mun tarjoitin koska mut varattiin nhl:ään joka ei nyt käsittääkseni vielä tarkoita yhtikäs mitään varsinkaan tämän kaverin kohdalla...
On voinut sanoa läpällä tuon "olen sentään varattu änäriin niin ei kai mun enää mitää tarvi tehä.." Epäilen että edes on sanonut mitään tuon suuntaista, mutta mistäpä näistä koskaan tietää. Oskarikin niin oma persoonansa.

Näinpähän minäkin Laaksosen käyvän, olikohan Lundellin "kimppuun" Hakametsän käytävillä tarttuen kaveria rinnuksista kiinni. Vitsillä. Kai tuostakin olisi Seiskaan jonkun jutun saanut aikaseksi.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Hyvällä säkää voivat Raipen pestin ajan saada näyttöpaikan, entäs tämän jälkeen? Supercellin ukot raottaa kukkaroa ja hups, mestiksessä ollaan. Pidän hieman erikoisena valintana Haapaselta, sekä Laitamäeltä lähteä hakemaan minuutteja Turusta.
Jos ne sai sieltä vähä reilummin bitcoineja? Ja toisaalta voidaahan tässä olla sitä uutta TPS rakentamassa(paras kasvattajaseura vuonna x), vai miten se oli. ja taas, 1+1 sopimukset oikein siihen istu.
Josko siellä toisaalta halutaan muuttaa toimintamalleja, mutta vanhat skeidat jarruttaa...
Kui tää kuulostaisis vähä tutult?
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 945
Hyvällä säkää voivat Raipen pestin ajan saada näyttöpaikan, entäs tämän jälkeen? Supercellin ukot raottaa kukkaroa ja hups, mestiksessä ollaan. Pidän hieman erikoisena valintana Haapaselta, sekä Laitamäeltä lähteä hakemaan minuutteja Turusta.
Turuus taitaa olla alkanut nuorten ”kykyjen” kehitysohjelma....
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 899
Turuus taitaa olla alkanut nuorten ”kykyjen” kehitysohjelma....
Niinpä....

Meillä ei oo mitään.....

Jotain Laaksosia roikotetaan kokoonpanossa......

Kyllä Tepsi on nyt kova.....
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 798
Todella fiksuja poistoja nämä Haapanen ja Laitamäki. Kummallekin tekee hyvää ottaa uusi alku uralle. Ilveksen taas turha roikottaa sellaisia pelaajia rosterissa, jotka eivät kuitenkaan saa peliaikaa. Säästyy massiakin, kaikki voittaa.

Sikäli hienoa, että Liigan rikkaimpiin kuuluva Tps käy nykyään ryöstöretkellä Ilveksen ale-laarilla. Kovat on ajat.
 

Scotty Bowman

Guest
On voinut sanoa läpällä tuon "olen sentään varattu änäriin niin ei kai mun enää mitää tarvi tehä.." Epäilen että edes on sanonut mitään tuon suuntaista, mutta mistäpä näistä koskaan tietää. Oskarikin niin oma persoonansa.

Näinpähän minäkin Laaksosen käyvän, olikohan Lundellin "kimppuun" Hakametsän käytävillä tarttuen kaveria rinnuksista kiinni. Vitsillä. Kai tuostakin olisi Seiskaan jonkun jutun saanut aikaseksi.
No, ei tarvitse uskoa ei mutta faktaa tuo "ihmelapsen" heitto oli. Tuo kukkakeppi saisi kyllä Lundelliltakin käkättimeensä, eikä olisi edes vitsi...
 
Ylös