Eetu Tuulola

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Jumalauta tää on iso poika! 188cm/102kg, Eliten mukaan nuo. En muistanutkaan, vaikka kyllähän se Pallokerhon aikana aika hyvin siellä väänsi. Kaksijakoiset odotukset, mutta luulen, että 25-30p mies, jonka arvo mitataan vasta keväällä.
 

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500

Aamulehdessä juttua veljeksistä.
Hyvä juttu oli. Tämä kohta pisti hymyilyttämään :D

”Joni olisi halunnut minun menevän jonnekin muualle.”

Onko näin?

”Sanotaan niin, ettei ole kovin kiehtova ajatus hakea kiekkoa päädystä ja huomata pikkuveljen rummuttavan täydellä vauhdilla kohti. Siinä voi käydä huonosti, kun kaveri on noin hölmö päästään”, Joni virnuilee.

”En usko, että kukaan liigapelaaja nauttii tämän p..kiaisen kanssa kulmassa. Eetu on kova kamppailemaan ja todella vahva mailan kanssa.”


En ihmettelisi, jos tässä on tulevan kauden yleisön suosikkipelaaja. Tuo kyllä ominaisuuksia, joita Ilveksestä on puuttunut viime vuosina.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 528
Hyvä juttu oli. Tämä kohta pisti hymyilyttämään :D

”Joni olisi halunnut minun menevän jonnekin muualle.”

Onko näin?

”Sanotaan niin, ettei ole kovin kiehtova ajatus hakea kiekkoa päädystä ja huomata pikkuveljen rummuttavan täydellä vauhdilla kohti. Siinä voi käydä huonosti, kun kaveri on noin hölmö päästään”, Joni virnuilee.

”En usko, että kukaan liigapelaaja nauttii tämän p..kiaisen kanssa kulmassa. Eetu on kova kamppailemaan ja todella vahva mailan kanssa.”


En ihmettelisi, jos tässä on tulevan kauden yleisön suosikkipelaaja. Tuo kyllä ominaisuuksia, joita Ilveksestä on puuttunut viime vuosina.
Mukava kaksikko Tuulola-Tikka olla omassa joukkueessa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Hyvä juttu oli. Tämä kohta pisti hymyilyttämään :D

”Joni olisi halunnut minun menevän jonnekin muualle.”

Onko näin?

”Sanotaan niin, ettei ole kovin kiehtova ajatus hakea kiekkoa päädystä ja huomata pikkuveljen rummuttavan täydellä vauhdilla kohti. Siinä voi käydä huonosti, kun kaveri on noin hölmö päästään”, Joni virnuilee.

”En usko, että kukaan liigapelaaja nauttii tämän p..kiaisen kanssa kulmassa. Eetu on kova kamppailemaan ja todella vahva mailan kanssa.”


En ihmettelisi, jos tässä on tulevan kauden yleisön suosikkipelaaja. Tuo kyllä ominaisuuksia, joita Ilveksestä on puuttunut viime vuosina.

Juuri näinhän se on - tällaista pelaajaa Eetu Tuulolasta on syytä odottaakin. Mies on tosiaan vielä 100-kiloinen kimpale ja kaiken lisäksi osaa myös pelata. Kaikki ainekset todelliseksi yleisön suosikiksi, kuten kerholaistenkin kynästä on saatu lukea.

Ilves on tämän kauden hankintojen myötä mahdollisesti Liigan vittumaisin vastustaja.

Ei enää pelkkiä veijareita ja virtuooseja, vaan veijareita, virtuooseja ja vittupäitä.

Mä tykkään!
 
Viimeksi muokattu:

Niskalaukaus

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
411
Onkos tuulolan tilanteesta tietoa? Ei ole kaveria ainakaan omaan silmään osunut millään ilveksen videolla
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Onkos tuulolan tilanteesta tietoa? Ei ole kaveria ainakaan omaan silmään osunut millään ilveksen videolla

Ei hyvältä vaikuta, jos/kun loukkaantui heti ensimmäisissä jääreeneissä ja ei vieläkään olisi kunnossa...

Kaverin pitäisi olla ykköstykkejämmä. Aika takamatkalta ainakin lähtee kauteen.
 
Ylös