Eetu Tuulola

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 644
Vähän tulee mieleen Ikosen mollaaminen edellisellä kaudella. Ei saanut oikein mistään paikasta maalia, mutta tärkeintä oli, että pääsi usein maalipaikoille. Sama homma on nyt Tuulolalla. On varmaan tasakentällisin saanut eniten maalipaikkoja lähiaikoina. Aivan varmasti alkaa myös saamaan pisteitä.
Ikosen anti joukkueelle oli aina enemmän kuin tehopisteet. Vasta tällä kaudella alkanut, ehkä hieman enemmän saalistamaan nimenomaan maalintekopaikkoja. Ikosen alivoima osaaminen, katkoineen ja blokkeineen ollut aina huippuluokkaa ja kova mies ollut tekemään töitä. En vertaisi milläänlaillla Tuulolaan.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
910
Tänään Tuulola pelas mun silmiin kelpo ottelun, selkeesti teki töitä ja väänsi. Aika hehtaaripyssyllä ampuu plekseihin paikoista. Mutta en yhtä harmitonta harhasyöttöö kummempaa moitittavaa kaverin pelistä tänään löydä. Ehkä se sieltä vielä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 674
Tänään Tuulola pelas mun silmiin kelpo ottelun, selkeesti teki töitä ja väänsi. Aika hehtaaripyssyllä ampuu plekseihin paikoista. Mutta en yhtä harmitonta harhasyöttöö kummempaa moitittavaa kaverin pelistä tänään löydä. Ehkä se sieltä vielä.
Täysin typerä jäähy hyökkäyspäässä 60 metriä omasta maalista mikä tappoi Ilveksen momentumin. Onneksi alivoima hoidettiin.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 057
Tänään Tuulola pelas mun silmiin kelpo ottelun, selkeesti teki töitä ja väänsi. Aika hehtaaripyssyllä ampuu plekseihin paikoista. Mutta en yhtä harmitonta harhasyöttöö kummempaa moitittavaa kaverin pelistä tänään löydä. Ehkä se sieltä vielä.
Kaverilla on kyllä melkoinen apina lauma hartioillaan…. Ehkä olis jo helpotusta ansainnut tänään….
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 384
Tänään Tuulola pelas mun silmiin kelpo ottelun, selkeesti teki töitä ja väänsi. Aika hehtaaripyssyllä ampuu plekseihin paikoista. Mutta en yhtä harmitonta harhasyöttöö kummempaa moitittavaa kaverin pelistä tänään löydä. Ehkä se sieltä vielä.
Tekee siis saman minkä Päkkilä mutta 100k kalliimmalla. Kaiken lisäksi Päkkilä on luottoratsuja alivoimallekkin.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 384
Paitsi että Päkkilä ei kyllä väännäkään, vaan jää kaksinkamppailuissa usein kakkoseksi.
Hinta-laatusuhde menee silti kirkkaasti Päkyn puolelle.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 459
Tänään Tuulola pelas mun silmiin kelpo ottelun, selkeesti teki töitä ja väänsi. Aika hehtaaripyssyllä ampuu plekseihin paikoista. Mutta en yhtä harmitonta harhasyöttöö kummempaa moitittavaa kaverin pelistä tänään löydä. Ehkä se sieltä vielä.


Samaa mieltä. Pendokin taitaa olla, sillä kehaisi Sepon kenttää lehdistötilaisuudessa. Hyvin Tuulola pelaa ja täytyy arvostaa nousujohteista kehitystä. Koko kenttä pisti painetta hyvin vastustajan päätyyn ja loi ihan laatupaikkojakin, mutta kun joka ikisellä jannulla kentässä on ruuti märkää niin... Jotain on siis tehtävä.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 807
Tuulola on ainoa tämän hetken joukkueessa joka roolissaan ”pelillisesti maksaa” ilvekselle. Muut tuovat lisäarvoa.
Tämä on ikävä fakta.
Itse odotin ja kirjoitinkin ennen kauden alkua että itsellä isot odotukset tuulolaan ja veikkailin meidän maalipyssyksi.
Pelkkä yrittäminen ja työnteko ei riitä jos puuttuu tarvittavat ominaisuudet annettuun rooliin/ liigan vaateeseen.
Tuulolan kohdalla tylysti korostuu liigan maine luisteluvoimaisena ja pelinopeana sarjana.
Myös nähdään että muutama kausi rapakon takana farmiliigaa pienemmässä roolissa on niin useasti downgrade uralle. Eikä eetu ole ensimmäinen.
Olen varma että meillä voisi olla huomattavasti nähtyä kovempi kolmosvitja yhdellä pelaajamuutoksella.
En voi enkä halua uskoa että liigassa pelipaikan saa muuten kuin joukkueen etua ajatellen. Muu olisi ala-arvoista.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 164
Jokaisella kaudella joku pelaa alle odotusten ja joku selkeästi yli niiden. Tuulolla kuitenkin on potentiaalia ja mieluummin pidän hänet, kuin hankin jonkun Westwoodin loppukaudesta.
KooVeehen hakemaan itseluottamusta ja takaisin.. Nyman ottaa tuon paikan 100-0 tällä hetkellä.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 018
Yrityksen puutteesta ei Tuulolaa voi syyttää, eilenkin tuntui että häärää joka paikassa. Jotenkin omaan silmään kuitenkin parantanut koko ajan ja kunhan vain sais apinan selästä.... Ehdottomasti lisää aikaa.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 610
Jotenkin omaan silmään kuitenkin parantanut koko ajan ja kunhan vain sais apinan selästä.... Ehdottomasti lisää aikaa.

28 peliä ja 1 maali. Nyman tehnyt 21 peliin 7 maalia. Kos teki viime kaudella 1 maalin 17 peliin ja olisi nyt paljon valmiimpi. Mestiksessä saanyt 15 peliin 9 pojoo. Vähän menee laajan pelaajaringin idea hukkaan, kun jätkiä ei aktiivisemmin kierrätetä KooVeen ja Ilveksen välillä. Mestiksessä pitäisi piste/peli tahtiin tulla pojoja. Samalla saisi sen apinan pois selästään. Joku ensi kauden pahvin omaava nuori Nyman/Kos/Bau saisi kokemusta ja näyttöpaikan. Mestiksessä noilla on jo ihan OK näytöt annettuna. Jos Mestis-visiitti ei sisuunnuta, tiikerin silmää ei löydy ja verkko ei siellä heilu, niin ei silloin mitään asiaa Liigaankaan ole.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 794
Jani Nyman kun tulee U20 kisoista hurjalla itseluottamuksella (toivottavasti) niin Tuulolan paikka on nelosen laidalla. Ja mulle se on ihan ok, että Tuulola pelaa nelosessa nyt runkosarjassa josko se peli alkais tuottaan myös tehoja.
Jos tämä tehottomuus jatkuu jatkumistaan en kyllä keksi mitään käyttöä Tuulolalle kevättä ajatellen.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 078
Itse uskon, että ET tulee vielä, ripaus lisää tahdonvoimaa ja avot!
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 318
Tämä Tuulolan ketju ja miehen otteet kaukalossa ovat osoittanet, että lätkä jos mikä on uskon asia :D

Yritystä on, mutta tuloksena lähinnä tyhmiä jäähyjä.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 228


Valitettava (ja huvittava) tosiasia. Tämä ilta näytti sen, että kyllä esim. Päkkiläkin pystyy tekemään ihan sen saman (ja vähän enemmän), kun tuo Tuulola. Päkkilällä maalejakin pitkälti pienemmässä roolissa kaksi enemmän.

Toivottavasti vähitellen alkaisi maaleja syntymään. On parantanut ja päässyt paikoille.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 469
Eikö tätä kaveria nyt voisi käyttää mitenkään Kooveessa? Saisi siellä sen maalin tehtyä, niin jos se siitä sitten lähtis taas. On meinaan niin umpijäässä pää ettei kyllä taida tällä kaudella enää maalien makuun päästä Liigassa.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 446
Toivottavasti vähitellen alkaisi maaleja syntymään. On parantanut ja päässyt paikoille.
Eiköhän Tuulolallakin vielä tuo homma aukee. Tilannehan on siinä mielessä erinomainen ettei yhden-kahden pelaajan heikompi suorittaminen Ilveksen venettä keikuttele. Takavuosiin verrattuna kuitenkin ratkasuihin kyetään laajemmalla rintamalla.
 
Ylös