Eetu Tuulola

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 099
On kyllä hämmästyttämän huono olisko loukkia tai jotain? Vai sitten ihan paska
Loukkia taustalla, mutta minusta Tuulolaa ei vain näy näissä peleissä. Ei taklauksia, ei laukauksia, ei maalille ajoja ym. Tänään samassa ketjussa porhaltanut Räty esiintyi paljon paremmin.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 776
Loukkia taustalla, mutta minusta Tuulolaa ei vain näy näissä peleissä. Ei taklauksia, ei laukauksia, ei maalille ajoja ym. Tänään samassa ketjussa porhaltanut Räty esiintyi paljon paremmin.

Niin en tiedä sitten, että onkohan se polvi ihan ehjä mikä meni ensimmäisissä treeneissä? Siellähän se meni luistin railoon ja kuukauden huili. Kuulemma..

Heikkoa on kyllä tekeminen.
 

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
696
Huonoin hyökkääjä koko porukasta, valitettavasti tällä hetkellä.

Ei oikein ansaitse pelipaikkaa tällä hetkellä, Päkä ja Miro ennemmin kentälle.

Väritöntä, hajutonta, mautonta, vaeltelee varjoissa.

Hankittiin ikään kuin maalintekijäksi Bapin tilalle, voivoi...

BDN Back!!
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 788
Silti täytyy muistaa että yksittäinen tappio ei johdu siitä onko nelosen laidalla Tuulola, Päkkilä vai Ruokonen. Varmasti Eetua haittaa rikkonainen harjoituskausi. Tuskin pelaa back-to-back pelejä hetkeen. Kevään projekti!
 

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
696
Kyllä näinkin Rantsukoff mutta kyllähän Eetu hankittiin selkeästi tuloksentekoketjuihin ja nyt ei kyllä riitä niihin paukut. Näyttäisi fysiikka olevan aika heikkoa vielä loukin jäljiltä.

Tarvitsisi onnistumisia pisteiden valossa ja myös kovaa fyysistä kulmapainin antoa vastustajiin mutta näihin on nyt kuntopuoli esteenä (+itseluottamuksen puute).
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Itse ihmettelin aikoinaan ylihehkutusta tästä jampasta ja olin pettynytkin, kun huhut tästä osottautui todeksi.

Ihan kiva vahvistus silti. Osalla meistä vaan järjettömät odotukset. Itse en ymmärtänyt näitä odotuksia.

Uskon, että ihan hyvä roolissaan kuhan saa rentoutta tekemiseen ja unohtaa yleisön ja omat odotuksensa tehoista. Tekis vaan parhaansa ilman odotuksia, ni hyvä tulee
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 292
Onko Liigassa käytössä tuo että kenttäelaaja ei saa käydä/seistä hetkeäkään maalivahdin alueella? Täytyy sanoa että hölmistyin ainakin itse kun siellä seepra vihelsi pelin poikki ja heilutti kädellä sateenkaarta.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
Silti täytyy muistaa että yksittäinen tappio ei johdu siitä onko nelosen laidalla Tuulola, Päkkilä vai Ruokonen. Varmasti Eetua haittaa rikkonainen harjoituskausi. Tuskin pelaa back-to-back pelejä hetkeen. Kevään projekti!

Yksittäinen tappio ei tietenkään johdu nelosen laiturista. Sen sijaan yksittäisen ketjun tai vaikkapa ylivoiman toimimattomuus voi hyvinkin olla kiinni yhden pelaajan panoksen puutteellisuudesta. En sano, että Norjan vieraiulla olisi ollut näin, koska tuolla oli vain kourallinen hyökkääjiä, joille voi antaa puhtaat paperit. Isossa kuvassa yhden pelaajan vaikutus voi olla suuri - varsinkin, mikäli alisuorittaminen jatkuu pelistä toiseen. Ja se, ettei peli Tuulolaan kaatunut, ei poista sitä, että hän erottui surkeilla otteillaan tässäkin pelissä, jossa niin moni muukin veti vihkoon.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 972
Itse ihmettelin aikoinaan ylihehkutusta tästä jampasta ja olin pettynytkin, kun huhut tästä osottautui todeksi.

Ihan kiva vahvistus silti. Osalla meistä vaan järjettömät odotukset. Itse en ymmärtänyt näitä odotuksia.

Uskon, että ihan hyvä roolissaan kuhan saa rentoutta tekemiseen ja unohtaa yleisön ja omat odotuksensa tehoista. Tekis vaan parhaansa ilman odotuksia, ni hyvä tulee
Rentoutta ei taida saada kuin juottamalla pullon kossua ennen peliä…
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Tuloksentekijää en kyllä mitenkää nää, että Tuulolasta saisi. Ei näy edes vivahteita sellaisesta. On kyllä erikoistunut näissä, että Ilveksen pyöritys keskeytetään, kun kaveri seisoo maalivahdin alueella. Mutta, kun kattoo noita viime vuosien tilastoja niin en tiedä oliko edes odotukset täällä realistisia.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 943
Annetaan nyt kaverille vielä aikaa. Oltiinhan sitä heittämässä Bappia ulos samassa tilanteessa
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Pendolle tuttu mies mestaruuskaudelta ja loukki alla.

Näistä alisuorittajista Eetusta olen vähiten huolissani.

Sama. Oon yllättynyt siitä, kuinka vaisu ollut, mutten silti yhtään huolissani.

Tekis mieli luvata, että tän ketjun kirjoitukset on muutaman kuukauden päästä vähän toisenlaisia kuin nyt, (kunhan nyt mies vaan pysyy joukkueessa :) )
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 292
Onneksi tilanne on sen verran hyvä, ettei yhden Tuulolan otteiden takia tarvitse painaa paniikkinappia. Jokainen on kuitenkin voinut nähdä, että toistaiseksi tämä hankinta on ollut enemmän riippakivi kun vahvistus. Antaa Pennasen koittaa potkia Eetuun ryhtiä.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Ei välttämäti kauhea yllätys, että ei ole oikein lähtenyt.

Jos se legendaarinen "yksi tykkikausi" on tuottanut sen 36 pojoo ja muuten on aina jääty alle 30, niin aika normaali pistetahti menossa...

Eniten huolestuttaa kun ei sitä kovuutta juurikaan näy, eikä muutakaan. Johtunee heikosta liikkeestä, joka toivottavasti on sen kesän loukin jälkeinen ongelma. Ja liike paranee tuosta.
 
Ylös