Eetu Mäkiniemi

Samhay

Rivipelaaja
Viestejä
61
Pelas taas eilen erinomaisen pelin ennen loukkaantumista vaikka töitä ei ihan liikaa ollukkaan. Mahtu sekaan myös perinteinen kilpiliimaus. Mitäköhän tuossa tilanteessa oikein tapahtu. Näytti ihan tavalliselta torjunnalta, vaikutti jotenkin Mäkiniemi itekkin ylös noustessaan yllättyneeltä että nyt muuten sattuu. Toivottavasti ei mitään isompaa vaivaa sotkemaan lupauksen kehittymistä.
 

Pettymys

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
116
Veikkaanpa nivusia. Aika harmittoman näkönen tilanne. Hifkin pelaaja liuku Mäkiniemen patjoja päin. Todellakin toivotaan pikaista paranemista. Hieno tulevaisuuden veskari.
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
514
Veikkaanpa nivusia. Aika harmittoman näkönen tilanne. Hifkin pelaaja liuku Mäkiniemen patjoja päin. Todellakin toivotaan pikaista paranemista. Hieno tulevaisuuden veskari.
Itse veikkaan jotain kramppia yms. Hieroja siä oli penkinpäässä hieromassa, olisko reidessä?
 

PoolBoy

Rivipelaaja
Viestejä
12
Meidän toinen maalivahti kaudelle 2020-21 on ainakin loistava, se on jo nyt selvää. Se onko Mäkiniemi lopulta ykkös- vai kakkosvahti jää nähtäväksi. En viiltäisi ranteitani auki, vaikka aloittaisi kauden ykkösvahtina.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 555
Tän ukon otteita katsellessa tulee väkisinkin mieleen, että onko meillä tarvetta sille meritoituneelle ykkösveskarille joka signattiin huhujen mukaan jo marraskuussa?

No, en valita.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 042
En tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin mulla on aina helvetin luottavainen olo kun tää sälli on luukulla.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
Eetu, Eetu, Eetu... Melkoinen matsi tänään taas Jyväskylässä.

Varsinkin toisessa erässä piti joukkueen voittotaistelussa mukana useilla huipputorjunnoilla. Siihen päälle vielä päätöserän loppuun yksi kova torjunta sekä jatkoajalla pari mokomaa lisää.

Niin, ja ei tappion tappiota vieläkään. Vakuuttavaa työskentelyä.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 004
Täytyy kuitenkin muistaa, että se toinen kausi voi olla vaikea. Kovat odotukset, pari halpaa maalia ja kierre voi olla valmis. Tällä tasolla jos jatkaa niin olisi ykkönen ainakin mun manageroimassa joukkueessa.
 
Ylös