Eemil Laurell

Empulle jatkosopimus kevääseen -27 asti ja kaudesta 27-28 seuran optio

Aika kova veto 3 vuoden sopimus tähän. Ensi kaudella jos ei peliaikaa meinaa Ilveksestä irrota, niin kannattaa varmaan lainata johonkin Jukureihin tai vastaavaan, koska peliaikaa poika tarvitsee.

Empulle jatkosopimus kevääseen -27 asti ja kaudesta 27-28 seuran optio
Hyvä sopimus. Erikoista vaan miten näitä tiputellaan. Tässä jo odotteli vähän jotain Launchia.

Tässä jo odotteli vähän jotain Launchia.
Kyllä tämä kertonee, ettei enempää sopimuksia ole kerrottavana (runkohan on hyvä).

Voisiko olla Klingbergin ja Svejkovskyn optioissa olla runkosarjan loppu deadlinena? Muutoin tämä Eemilin soppari kertonee ettei vielä ole jatkosopparia esim. Mesellä tai Nikellä. Runkohan yleisesti on melko valmis.

Tänään tuli jostain syystä seurattua Laurellin poikaa normaalia tarkemmin. Vai olisiko Laurell itse tehnyt itsestään niin näkyvän. Todella hyvä peli ja lupaavia otteita, oon jopa innoissani tästä tulevaisuuden lupauksesta.

Tänään tuli jostain syystä seurattua Laurellin poikaa normaalia tarkemmin. Vai olisiko Laurell itse tehnyt itsestään niin näkyvän. Todella hyvä peli ja lupaavia otteita, oon jopa innoissani tästä tulevaisuuden lupauksesta.
Varsinkin vikassa erässä se kiekon suojauksella alueelle tulo, paljon parempi kuin näillä meidän joukkueen 10 vuotta vanhemmat puukädet. Ei muuta kun hyvä kesä alle ja ens kaudella 3-4 kentän vakkaripelaaja.

Miten niin ei ollut? Itse ainakin muistan nähneeni parilla voittovideolla ottelun jälkeen.
Ei päässyt pudotuspeleissä edes "Ei kokoonpanossa" osastolle yhteenkään otteluun. Vaikka sieltä löytyi mm. Dan Harkimoa, Iivari Heikkistä, Aapo Krookia hyökkäykseen. Mietin vaan että miten Laurell jäi kyseisten nimien varjoon.

Ei päässyt pudotuspeleissä edes "Ei kokoonpanossa" osastolle yhteenkään otteluun. Vaikka sieltä löytyi mm. Dan Harkimoa, Iivari Heikkistä, Aapo Krookia hyökkäykseen. Mietin vaan että miten Laurell jäi kyseisten nimien varjoon.
Puhut siis tässä nyt aina luotettavista liiga.fi sivuista ja siitä mitä siellä lukee? Jos et ensimmäistä kautta seuraa kotoista Liigaa, niin voisin kuvitella, että tiedät tuon sivuston heikkoudet.

Toistan; Eemil Laurell oli ainakin parilla voittovideolla ottamassa joukkuetta vastaan koppiin.

Tuohan on vain joku Liigan sivujen oma sekoilu. Ei Ilves erikseen ilmoita mitään "poppariosastoa" jokaiseen peliin.

Laurell on koko ajan harjoitellut joukkueen mukana, kuten myös Rautanen ja toivuttuaan Soini, ja toivottavasti on Eemil pronssipelissä kokoonpanossa. Jos ei meinaan ole, niin ei myöskään tästä uransa ensimmäistä SM-mitalia saa, vaikka Ilves voittaisi, sillä mitalin ehtona on vähintään 20 runkosarjapeliä tai ainakin 1 playoff-ottelu.

Tuohan on vain joku Liigan sivujen oma sekoilu. Ei Ilves erikseen ilmoita mitään "poppariosastoa" jokaiseen peliin.

Laurell on koko ajan harjoitellut joukkueen mukana, kuten myös Rautanen ja toivuttuaan Soini ja toivottavasti on Eemil pronssipelissä kokoonpanossa. Jos ei meinaan ole, niin ei myöskään mitalia saa, vaikka Ilves voittaisi sillä mitalin ehtona on vähintään 20 runkosarjapeliä tai ainakin 1 playoff-ottelu.
Ei millään pahalla mutta enemmän luotan Liigan sivuihin kuin random ilvesfoorumilaiseen kirjoittelijaan. Tosin olen aidosti kiinnostunut mikä tuolla Liigan sivulla sitten mättää?

Itse en tiedä asiasta, mutta veikkaisin että pudotuspeleihin on lukittava x määrä pelaajia x päivämäärään mennessä jonka jälkeen pudotuspelien aikana listausta ei voi enää muokata. Sen takia siellä on myös pelaajia äärimmäisiä kauhuskenaarioita varten, vaikka lähtökohtaisesti heitä ei missään tapauksessa aiota peluuttaa. Kyseisistä pelaajista on sitten nimettävä jokaiseen otteluun y määrä pelaajia z kellonlyömään mennessä. Jonka takia poppariosastolle näkyvät näkyy sitten nimettynä.

Ei millään pahalla mutta enemmän luotan Liigan sivuihin kuin random ilvesfoorumilaiseen kirjoittelijaan. Tosin olen aidosti kiinnostunut mikä tuolla Liigan sivulla sitten mättää?

Luota sinä Liigan sivuihin sitten, mutta kerro mitä järkeä olisi siinä, että Ilveksen pitäisi erikseen jokaiseen peliin ilmoittaa joku helvetin "poppariosasto" ja varsinkin miksi siihen skandaalinkäryisesti ei ilmoitettaisi Laurellia ollenkaan, joka kuitenkin pelasi runkosarjassa ja joka treenaa liigajoukkueen mukana, toisin kuin Krookit ja Harkimot?

Jos Laurellia ei voisi peluuttaa playoffeissa, mutta Harkimoa voisi, niin miksi Laurell on treeneissä, mutta Harkimo ei?

Itse en tiedä asiasta, mutta veikkaisin että pudotuspeleihin on lukittava x määrä pelaajia x päivämäärään mennessä jonka jälkeen pudotuspelien aikana listausta ei voi enää muokata. Sen takia siellä on myös pelaajia äärimmäisiä kauhuskenaarioita varten, vaikka lähtökohtaisesti heitä ei missään tapauksessa aiota peluuttaa. Kyseisistä pelaajista on sitten nimettävä jokaiseen otteluun y määrä pelaajia z kellonlyömään mennessä. Jonka takia poppariosastolle näkyvät näkyy sitten nimettynä.
Ei tuolla listassa näy myöskään kolmatta maalivahtia. Mitäs me sitten oltaisiin tehty, jos Pavlat tai Malek, tai jopa molemmat, olisi ollut kylmänä? Lyöty joku kenttäpelaaja maaliin?

Luota sinä Liigan sivuihin sitten, mutta kerro mitä järkeä olisi siinä, että Ilveksen pitäisi erikseen jokaiseen peliin ilmoittaa joku helvetin "poppariosasto" ja varsinkin miksi siihen skandaalinkäryisesti ei ilmoitettaisi Laurellia ollenkaan, joka kuitenkin pelasi runkosarjassa ja joka treenaa liigajoukkueen mukana, toisin kuin Krookit ja Harkimot?
Kuten totesin mulla ei ole mitään käsitystä miten tuo homma menee virallisesti. Tältä foorumilta varmasti löytyy syvempää tietoa asiasta?

Eihän sitä poppariosastoa olekaan ilmoitettu erikseen jos edellinen hypoteesini olisi totta. Aivan samahan on käytössä MM-jääkiekossa kun passeja leimaillaan rosteriin. Ne on leimattava tiettyyn päivämäärään mennessä jolloin muodostuu joukkue joka on yli ottelukohtaisen pelaajamäärän. Sen jälkeen on valmennuksesta kiinni ketkä pelaa pelipäivänä koska kaikkia ei voi ilmottaa päivän otteluun, loput tiedetään että on poppariosastoa.

Sinun hypoteesisi ei pidä vettä jo pelkästään sillä perusteella, että KalPan "poppariosastolla" ei ole kuin muutama jätkä ja Hifkin "poppariosastolla" taas on tuhat pelaajaa. Miika Roine oli Liigan sivuilla sekä Hifkin, että Pelicansin "poppariosastolla" playoffeissa/playouteissa.

MM-kisat ja niiden rekisteröidyt joukkueet eivät tähän liity mitenkään.

Eli Liigan sivujen sekoilua koko "poppariosasto", kuten sanoin. Ja ketjun aiheeseen edelleen, toivottavasti Laurell on pronssiottelussa mukana. Hän on koko playoffit ollut valmis tarvittaessa hyppäämään kehiin ja on varmasti nälkäinen.

Takaisin