Eemeli Suomi

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 400
Kyllä tänä keväänä Ilveksessä petti muut hepat, ei Eemeli kyllä. Löysällä argumentilla perustellaan jos se yhteen viimehetken kavennukseen kausi kaatu.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 923
En ite aattele millään lailla et kaatu Suomeen.

Eikä kapteenihommissa olekkaan siitä kyse.

Omasta mielestä kapteenin pitäisi silti olla tyyppiä, joka myös avaa suunsa kopissa. Suomi tuskin on sitä tyyppiä. Eikä ollut Helminenkään.

Molemmat ovat todella suuria Ilveksiä. Molemmat ovat legendoja, Suomikin jo.

Silti kumpikaan ei mielestäni ollukapteeniaityyppiä.

Omasta mielestä Virtanen olisi mainio kapteeni. Osaa puhua, fiksu kaveri, arvot kohdillaan ja asenne timanttia. Täydellistä kapteenin ainesta mun mielestä.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 669
En ite aattele millään lailla et kaatu Suomeen.

Eikä kapteenihommissa olekkaan siitä kyse.

Omasta mielestä kapteenin pitäisi silti olla tyyppiä, joka myös avaa suunsa kopissa. Suomi tuskin on sitä tyyppiä. Eikä ollut Helminenkään.

Molemmat ovat todella suuria Ilveksiä. Molemmat ovat legendoja, Suomikin jo.

Silti kumpikaan ei mielestäni ollukapteeniaityyppiä.

Omasta mielestä Virtanen olisi mainio kapteeni. Osaa puhua, fiksu kaveri, arvot kohdillaan ja asenne timanttia. Täydellistä kapteenin ainesta mun mielestä.
Jaahas.
Suosittelisin keskustelemaan kenen tahansa pelaajan kanssa, joka on ollut kopissa samaan aikaan kuin Helminen ja kysy "avasiko ikinä suutaan".

Ihmiset ovat erilaisia median edessä ja kopissa.
 

Lambada

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
204
En ite aattele millään lailla et kaatu Suomeen.

Eikä kapteenihommissa olekkaan siitä kyse.

Omasta mielestä kapteenin pitäisi silti olla tyyppiä, joka myös avaa suunsa kopissa. Suomi tuskin on sitä tyyppiä. Eikä ollut Helminenkään.

Molemmat ovat todella suuria Ilveksiä. Molemmat ovat legendoja, Suomikin jo.

Silti kumpikaan ei mielestäni ollukapteeniaityyppiä.

Omasta mielestä Virtanen olisi mainio kapteeni. Osaa puhua, fiksu kaveri, arvot kohdillaan ja asenne timanttia. Täydellistä kapteenin ainesta mun mielestä.
Mun mielestä kapteenin pitää olla johtava pelaaja, joka omalla asenteellaan näyttää esimerkkiä.

Itsekin arvostan Savia, hänen asennettaan ja positiivisuuttaan, mutta ei kapteenina voi olla nelosketjun / rotaation pelaaja.

Suomen pitää ilman muuta jatkaa "C":nä
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 100
Itsekin arvostan Savia, hänen asennettaan ja positiivisuuttaan, mutta ei kapteenina voi olla nelosketjun / rotaation pelaaja

Tuolla asenteella, millä Savi pelaa, niin ilman muuta kapteenistoon.

Terveenä ollessaan Savi ei ole mikään rotaatiopelaaja
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 317
Mun mielestä kapteenin pitää olla johtava pelaaja, joka omalla asenteellaan näyttää esimerkkiä.

Itsekin arvostan Savia, hänen asennettaan ja positiivisuuttaan, mutta ei kapteenina voi olla nelosketjun / rotaation pelaaja.

Suomen pitää ilman muuta jatkaa "C":nä
Veit sanat suustani. Olin jäähyllä kun tätä keskustelua aiemmin täällä käytiin niin en päässyt kommentoimaan.

Jengi tosissaan ehdotti että otetaan C pois omalta kasvatilta, kuka on uuden nousun kasvot ja johtava pelaaja ollut usean kauden ajan ja annetaan se junantuomalle Ilveksessä 66 peliä pelanneelle rotaatiomiehelle.

Joku raja nyt näihin juttuihin.
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
Ei ny kauheen paha vamma oo varmaan ollu, koska on kohta alkavalla harrastekiekko vuorolla haka2 jäällä jos jostain leikkausta vaativaa vammaa ollu niin tuskin ilves antaa näin nopeeta lupaa mennä kaljaliiga joukkueen jäälle

Juu Henkan jäillä. Mielenkiinnosta odottelen meneekö kesällä pelaan rullaa. Se kertonee vamman todellisen luonteen, nimittäin jos jotain vammaa on niin jää kyllä rullat pelaamatta.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 672
Tuolla asenteella, millä Savi pelaa, niin ilman muuta kapteenistoon.

Terveenä ollessaan Savi ei ole mikään rotaatiopelaaja
Jep, ilman muuta kapteenistoon. Itsellänikin on kovat odotukset Savin seuraavasta kaudesta kun saa sen "eläimellisen kesän" alle. Suomi silti ehdottomasti kapteenina.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 923
Tää on vaikee ja ristiriitainen juttu mun mielestä. Ehkä semmonen ensi kaudella olis hyvä, että Eemeli jatkaa C rinnassa ja Saville A.

Savi ois kopissa se johtaja jonka ei tarvis pelätä ikinä et astuu C:n varpaille sillon ku ottaa sitä johtajan roolia kopissa.

Kuitenkin täysin mutulla heitän että Suomi vieroksuu aika totaalisesti mitään verbaalista johtamista, mitä myös tarvitaan. Siksi mielestäni ei olisi väärin vaihtaa kapteenia. Suomi voisi olla jopa helpottunutkin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 066
Niinkin upea pelaaja kuin Suomi on, niin pääkapuksi hänestä ei taida kuitenkaan olla. Itse mieltäisin hänelle A-kirjaimen rintaan.

Savi olisi erinomainen kapteeni. Sanavalmis ja varmasti logon mies!
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Tää on vaikee ja ristiriitainen juttu mun mielestä. Ehkä semmonen ensi kaudella olis hyvä, että Eemeli jatkaa C rinnassa ja Saville A.

Savi ois kopissa se johtaja jonka ei tarvis pelätä ikinä et astuu C:n varpaille sillon ku ottaa sitä johtajan roolia kopissa.

Kuitenkin täysin mutulla heitän että Suomi vieroksuu aika totaalisesti mitään verbaalista johtamista, mitä myös tarvitaan. Siksi mielestäni ei olisi väärin vaihtaa kapteenia. Suomi voisi olla jopa helpottunutkin.
Molemmissa on puolensa. Suomi johtaa esimerkillä. Savin etu taas on, että puhuu sujuvaa englantia ja suomea.
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
513
Ei oo kyllä Supi yhtään kapteenityyppiä. Virtanen tai Friman ainakin paremmat vaihtoehdot.
Mistä tieto ettei Eemeli Suomi ole kapteenityyppiä? Koska puhuu median edessä vähän?

Elorinteen sanat muistaa kyllä aika hyvin, kun Ilveksestä lähti. Kehui Supia aika paljon, eikä muistaakseni ole ainoa. Ja Elorinteellä on kuitenkin kaksi mestaruutta Tapparassa.

Kuitenkin täysin mutulla heitän että Suomi vieroksuu aika totaalisesti mitään verbaalista johtamista, mitä myös tarvitaan. Siksi mielestäni ei olisi väärin vaihtaa kapteenia. Suomi voisi olla jopa helpottunutkin.
Niinkin upea pelaaja kuin Suomi on, niin pääkapuksi hänestä ei taida kuitenkaan olla. Itse mieltäisin hänelle A-kirjaimen rintaan.

Savi olisi erinomainen kapteeni. Sanavalmis ja varmasti logon mies!

Ihmeellistä puhetta kyllä yllä. En väitä etteikö kapteenin tehtävä toisinaan olisi palopuheita pitää joukkueelle, mutta mistä kumpuaa tosiaan tämä tieto ettei Suomi saa suutaan auki? Oletteko käyneet peleissä? Oletteko huomanneet, kuinka Suomi on "kokoajan" räksyttämässä esimerkiksi vastustajan pelaajille?

Toinen myytti on ettei Suomi kävisi tuomareiden puheilla, kyllä Suomi sielläkin usein on juttusilla, kun on tarvetta ja myös silloin kun ei ole. Aivan kuten muidenkin joukkueiden kapteenit.

Jos nyt Suomi ei muutamalle tosiaan kapteeniksi kelpaa, niin osaatteko kertoa, mitä eroa on esimerkiksi Eemeli Suomella ja Otto Rauhalalla? Ja nimenomaan siellä johtajuuden puolella. Esimerkin antaminen kentällä menee molemmilla kyllä aika tasan ja keltavihrein lasein pistän tietenkin pienen edun Suomelle.

Virtasen nostaminen kapteenistoon on kyllä hyvä idea, ei siinä.
 
Ylös