Eemeli Suomi

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
954
Matsin promokuvassa Supi luistelemassa alkushown tulilieskojen välistä kentälle ja toisessa promokuvassa Leaders Leaguen kuvan taustalla näkyy Icepowerin mainos "helpottaa lihaskipua".

Sattumaako? En itse usko olevan sattumaa ja että kuvat voisivat sattumien summana osua yhteen ja samaan promotwiittiin.
Joko maailman paskin promokuva tai sitten nerokas, ei mitään siltä väliltä
 

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
444
No kyllä on salaperäistä, jos on tarkoituksellista.

Playoff-pelejä pelaillaan ja yleensä ottaen ei edes vihjailla tai kerrota pelaajien voinneista mitään vaan kaikki on elämänsä kunnossa.

Tässä ehkä sellainen tilanne että kun koko Ilvesperhe on huolissaan Kapteenimme terveydentilasta niin oli jotain vihjettä meille tavallisille tallaajillekin annettava.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 006
Odotan virallista tietoa asioista.
Ymmärrän ettei loukkaantumisia tiedoteta, ei varsinkaan välierävaiheessa.
Tässä pitää nyt kuitenkin unohtaa jääkiekko hetkeksi. Ihmisestä tässä on monilla huoli. Näissä tilanteissa on tullut jopa halvaantumisia.
Ei siis kiinnosta koska pelikunnossa, vaan missä kunnossa nyt.
Eikä tarvita mitään yksityiskohtaista selontekoa.. jokin ulostulo asiassa. Vaikka sitten Eemelin itsensä kertomana.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 234
Ipan mediatiimillä on kyllä hyvää pelisilmää ollut jo kauan, en usko että laittaisivat Eemelistä tuollaista kuvaa someen jos hän olisi oikeasti pahassa kunnossa tai pelikyvytön. Se nyt olisi aika mautonta mielestäni, varsinkin kun tietävät että ihmiset ovat huolestuneita.
 

Masza

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
133
Playoff-pelejä pelaillaan ja yleensä ottaen ei edes vihjailla tai kerrota pelaajien voinneista mitään vaan kaikki on elämänsä kunnossa.

Tässä ehkä sellainen tilanne että kun koko Ilvesperhe on huolissaan Kapteenimme terveydentilasta niin oli jotain vihjettä meille tavallisille tallaajillekin annettava.

No näinhän se on toki. Kai se pitää näillä sitten mennä ja katsoa, ketä torstaina kentällä.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Onpa huojentavia huhuja, huhhuh. Tosin vaikka olis pelkkää lihasongelmaa, niin tuollaisesta väännöstä voit mennä ihan totaalijumiin. Ja vaikka olis halua palata heti, niin ei välttämättä toteudu.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Ipan mediatiimillä on kyllä hyvää pelisilmää ollut jo kauan, en usko että laittaisivat Eemelistä tuollaista kuvaa someen jos hän olisi oikeasti pahassa kunnossa tai pelikyvytön. Se nyt olisi aika mautonta mielestäni, varsinkin kun tietävät että ihmiset ovat huolestuneita.
No just samaa mietin. Fingers cross!
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
Niin tuleeko se Blood nyt koko matkan syliotteella, vai antaako koukkua vai kädet ovat valmiina työntämään selästä? Onko sillä viisi kättä? Se ei ota mitään tukea niillä käsillä vaan työntää eteenpäin tarkoituksena vetää Eemeli laitaa päin. Tekee sen vaarallisessa tilanteessa ja ammattilaisena varmasti vaistoaa sen. Miksi näitä ei satu jatkuvasti jos tämä nyt on se luonnollinen asia mikä tuon kaltaisessa tilanteessa tapahtuu? Ei ole niin harvinainen tilanne kuitenkaan, vain lopputulos on harvinaisempi. Miksi sattui juuri tälle henkilölle taas?
Minä en tästä enempää jaksa väitellä. Ite näen asian erilailla. Suurin osa täällä erilailla kuin minä. Muualla taas oma mielipiteeni taitaa kuulua enemmistöön.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Omat kaksi pointtia:

1) Toivottavasti Eemeli tosiaan on kunnossa. Näissä voi käydä pahastikin elämän kannalta. Sen lisäksi on myös tärkeä palanen joukkuetta, vaikka se on toissijaista.

Tilanne näytti pahalta, mutta näistä on aika mahdoton sanoa päällepäin millaista vauriota saa aikaan. Blood ei tahallaan tuossa Eemeliä telo ja ei tosiaankaan tuossa ajassa oikein pysty reagoimaan. Paljon on siis mukana myös huonoa tuuria. Itse en osaa sanoa juuta enkä jaata, onko tilanteessa esimerkiksi lisätyöntöä Bloodin osalta. Nyt odotellaan Liigan päätös ja tutkinta siitä.

2) Niin ikävältä kuin tämä tilanne tuntuikin ja vaikka se nostikin tunteet pintaan, Ilveksen fokuksen pitää olla pelissä, ei Bloodissa

Jos fokus herpaantuu ja siirtyy johonkin kostotoimenpiteisiin, Pelicans on henkisesti voittanut. Nyt vain omaa peliä ja paras "kosto" on voittaa kolme putkeen Tampereella.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 234
Minä en tästä enempää jaksa väitellä. Ite näen asian erilailla. Suurin osa täällä erilailla kuin minä. Muualla taas oma mielipiteeni taitaa kuulua enemmistöön.
Kiva kuulla mielipidekyselyiden tuloksia kun en oo ollu kansan pulssilla tässä asiassa, oon vaan katsellut tuota tilannetta melko paljon.
 

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
808
Ipan mediatiimillä on kyllä hyvää pelisilmää ollut jo kauan, en usko että laittaisivat Eemelistä tuollaista kuvaa someen jos hän olisi oikeasti pahassa kunnossa tai pelikyvytön. Se nyt olisi aika mautonta mielestäni, varsinkin kun tietävät että ihmiset ovat huolestuneita.

Toivotaan, toivotaan, toivotaan…
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Kiva kuulla mielipidekyselyiden tuloksia kun en oo ollu kansan pulssilla tässä asiassa, oon vaan katsellut tuota tilannetta melko paljon.
Kävelin äsken äänestyspaikan ohi, niin oli kaksi lappua täytettävänä, toiseen piti piirtää joitan numeroita, ja toisessa kysyttiin, oliko taklaajan vastuulla Eemelin tilanne.
Ehkä se eka lappu oli sitten penaltin pituus, jos toinen äänestys näyttää että oli taklaajan vastuulla.

Ai niin, liiputkin on liehumassa Suomen kunniaksi!
 
Ylös