Eemeli Suomi

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 284
Onko Eemeli Suomesta ikinä ollut kunnon pitkää henkilöhaastattelua missää? Semmoista, jossa kertoo elämästään kaukalon ulkopuolellakin?

"No ala-aste meni siinä miten se meni. No emmää ny tiiä. Aloin jääkiakkoo pelaanheti ku sain luistimet jalkaan. Se tuntu heti hyvältä. Si sen jälkee ni yläaste meni kans. Aika paljon pelasin kiekkoo siinä. Emmää mitää oikeen oo opiskellu. Ammattia ehtiny miettiä ny oikee." (Anteeksi ihan oma oletus.)

"Tää pronssikesä meni hyvin tossa. Mää sain liput pariin rokkifestariin ja toho blockfestii mutta emmää niissäkää oikeen käyny. Reenasin mielummi si kuitenki Näpyn ja muutaman muun joukkueen jätkän kanssa tossa hallila."

"Si käytiimme Taikan (seurustelukumppanin nimi keksitty) kanssa syömässä muutama kerta ulkona. Ni siinä se oli sitte se."
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
"No ala-aste meni siinä miten se meni. No emmää ny tiiä. Aloin jääkiakkoo pelaanheti ku sain luistimet jalkaan. Se tuntu heti hyvältä. Si sen jälkee ni yläaste meni kans. Aika paljon pelasin kiekkoo siinä. Emmää mitää oikeen oo opiskellu. Ammattia ehtiny miettiä ny oikee." (Anteeksi ihan oma oletus.)

"Tää pronssikesä meni hyvin tossa. Mää sain liput pariin rokkifestariin ja toho blockfestii mutta emmää niissäkää oikeen käyny. Reenasin mielummi si kuitenki Näpyn ja muutaman muun joukkueen jätkän kanssa tossa hallila."

"Si käytiimme Taikan (seurustelukumppanin nimi keksitty) kanssa syömässä muutama kerta ulkona. Ni siinä se oli sitte se."
Muuten ok, mutta mulle on muodostunut erittäin voimakas käsitys, että seurustelukumppania ei oo hänellä, se ei tänne kuulu, vaikka olisikin, mutta silti. Hämmästelen jos olen väärässä.
 

Raging Boner

Rivipelaaja
Viestejä
72
Muuten ok, mutta mulle on muodostunut erittäin voimakas käsitys, että seurustelukumppania ei oo hänellä, se ei tänne kuulu, vaikka olisikin, mutta silti. Hämmästelen jos olen väärässä.

Pari kertaa olen Eemelin naisseurassa bongannut, mutta mistäs näistä ikinä tietää millä statuksella ovat keskenään.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Pari kertaa olen Eemelin naisseurassa bongannut, mutta mistäs näistä ikinä tietää millä statuksella ovat keskenään.
Okei okei! Itselle jäänyt jotenkin sellainen kuva, että erakkoluonne, eikä varsinaisesti mikään naistenmies.. tosin on sitä kiekkoilijat ennenkin saaneet aika helpolla.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 166
Omasta mielestäni Kapu oli tänään huomattavasti irtonaisemmalla jalalla liikkeellä kuin viime syksynä. Tehot jäivät piippuun, mutta kaksinkamppailussa oli kentän ykkönen, vaikka vastassa oli Liigan kärjen tasoinen joukkue. Voi olla ennätyspisteet lähellä jos saa vetää terveen kauden ja mehän tiedetään, ettei Kapun nykyinenkään piste-ennätys mikään iham paska ole.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 513
Pitikin just linkata. Onkohan siis puhunut englantia vai onko käännetty? Jos puhuu, niin hienoa ja sujuvaa vielä!
Joo, itse katselin että eihän tämä voi olla Eemelin haastis... Ihan liikaa asiaa ja vielä Lontoon kielellä. Teoriani on, että CHL on itse keksinyt nämä vastaukset ja esittää vain, että tässä olisi Suomi vastailemassa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265

Suikula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
211
Ainakin vedonlyöntiyhtiöt uskoo, että Eemeli puskee, tai sit laukoo paljon maaleja. Nimittäin Nordicbet ja Bettson pitää Eemeliä todennäköisimpänä maalipörssin voittajana. Tosin Ojamäki saa yhtä matalan kertoimen. Ja samaisten välittäjien arvioissa, pistepörssin voittajaksi Eemeli on suosikki nro.2, edellä ainoastaan Lehterä.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 322
On Eemelillä vielä aikapaljon todistettavaa, että Sveitisiin saisi sopimuksen, tai voi saada, mutta ei kovin rahakasta sellaista. Liigassa pärjää ja takuu ~40p kausille on totta, mutta, kovempitasoisia joukkueita vastaan katotaa täysin kuvasta. Eemeli taitaa sen itsekkin tiedostaa, kun aika hapanta naamaa oli perjantain pelissä, kun vaihtoon tuli.

Mutta onhan niitä rahakkaita sopimuksia muuallekkin mahdollista tehdä. Esim DEL saattaa olla ihan mahdollinen tulevaisuuden osoite kapulta, mutta Ilveksen kannattaisi pitää Suomi täällä isollakin rahalla, takuu siihen 40p joka kausi ja suonenvedolla 60p on realismia myös.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
On Eemelillä vielä aikapaljon todistettavaa, että Sveitisiin saisi sopimuksen, tai voi saada, mutta ei kovin rahakasta sellaista. Liigassa pärjää ja takuu ~40p kausille on totta, mutta, kovempitasoisia joukkueita vastaan katotaa täysin kuvasta. Eemeli taitaa sen itsekkin tiedostaa, kun aika hapanta naamaa oli perjantain pelissä, kun vaihtoon tuli.

Mutta onhan niitä rahakkaita sopimuksia muuallekkin mahdollista tehdä. Esim DEL saattaa olla ihan mahdollinen tulevaisuuden osoite kapulta, mutta Ilveksen kannattaisi pitää Suomi täällä isollakin rahalla, takuu siihen 40p joka kausi ja suonenvedolla 60p on realismia myös.
Mitä helvettiä? Mitä kovia vastaan se nyt on hyytynyt? Mun mielestä tehnyt aika hyvää jälkeä kovia vastaan, ottaen huomioon, että tietysti vastustajan parhaat otetaan eniten kiinni.
 
Ylös