Eemeli Suomi

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Eemeli on liigan TOP-5 -pelaaja, mutta pikkaisen perässä ainakin mainittua kaksikkoa.
Itse pidän liigan PARHAANA pelaajana Anton Levtchiä, mutta MVP ei tarkoita sitä vaan ARVOKKAINTA pelaajaa.
Oma listani olisi.
1. Eemeli Suomi
2. Salakalastaja Palmu
3. Anton Levtchi

Perustelen tämän niin, että ilman Eemeli Suomea Ilves ei olisi TOP4 kun runkosarja loppuu, kun taas ilman Levtchiä tapu olisi luultavasti silti sijoilla 1-2

EDIT: En muuten pidä Palmua edes Jukurien arvokkaimpana pelaajana vaan maalivahti Oskari Salmista
 
Viimeksi muokattu:

Mobutu Sese Seko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
723
Eemeli Suomesta tuli ensimmäinen pelaaja, joka on voittanut 3 kertaa peräkkäin Ilveksen joukkueen sisäisen pistepörssin runkosarjassa. Kaikkiaan vähintään 3 kertaa pistepörssin on voittanut ainoastaan Raimo Summanen (4 kertaa (1982-1984, 1988-1990) ja Jarmo Lilius 3 kertaa kausien 1977-1981 välillä.

Suomesta tuli lisäksi vasta 3. pelaaja, joka on onnistunut merkkauttamaan 30 syöttöpistettä kolmella eri kaudella SM-liigan aikakaudella. Muut kaksi ovat luonnollisesti Raipe (8 kertaa) ja Ripa (6 kertaa).

Koko SM-liigan otannalla Suomen sijoitukset pistepörssissä viimeisellä viidellä kaudella on (uusimmasta vanhimpaan): 5, 7, 2, 29 ja 20.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 501
Suomi valmistautuu:
"Tamperelaiset kiekkofanit villiintyvät pudotuspeleistä – Ilveksen tähtihyökkääjä lähti pilkille nollaamaan päänsä – "Tässä on odottanut koko vuoden"
 

Aho26

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
800
Eemelin pitää muuttaa pelitapaansa. EI toimi kuljetusliike Suomi pleijareissa. Luvalla sanoen ollut heikko. Toivottavasti Kapu herää.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 269
Tuus nyt @Rouhija opastamaan näitä yllä olevia kuinka se korkki laitetaan kiinni.

Mä symppaan Suomea just nyt. Ollut paska pleijareissa ja sen tuskan huomaa kun ei kykene mitenkään auttamaan rakasta joukkuettaan. Kaikki selitykset on jo kuultu,miks ei lähde, mutta nyt ei ole selityksien aika enään.

Laitan huomenna veikkaukseen killingin jos toisen kiinni että painaa häkin. Nyt on paikka nousta suurien joukkoon. Huomenna on mahtava mahdollisuus, niin se on nähtävä!

Mä uskon huomenna Eemeliin ja Ilvekseen!
 
Ylös