Eemeli Suomi

Fogetti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
135
Kukas vahvimmilla on Anttilan paikan ottamaan? Vaikka nyt eivät samasta puusta ole veistettyjä niin Mörön paikkahan sieltä avautuu kun lopetti MJ-uransa.

On ennenki nähty, että pelaaja joka sopis omasta mielestä paljon paremmin sinne kentälle, kun joku toinen niin näissä asioissa maajoukkueen näkemys on ollut usein ihan toista. Just saying.
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Olisko nyt Suomen aika? En tiedä. Toivotaan.
Itse luulisin että kaikki riippuu nyt keväästä. Keväät ollut Supilla, kuten muullakin joukkueella aika vaikeaa. Ei ole ratkaisupeleissä saanut otettua sitä isoa ratkaisevaa roolia. Mutta jos ei sula vaan ottaa joukkueen oikein reppuselkään, niin varmasti todella kova kandidaatti mm kisoihin.
 

Fogetti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
135
Itse luulisin että kaikki riippuu nyt keväästä. Keväät ollut Supilla, kuten muullakin joukkueella aika vaikeaa. Ei ole ratkaisupeleissä saanut otettua sitä isoa ratkaisevaa roolia. Mutta jos ei sula vaan ottaa joukkueen oikein reppuselkään, niin varmasti todella kova kandidaatti mm kisoihin.
Samaa mieltä. Nyt vaan joukkue reppuselkään pudotuspeleissä niin kumma on jos portit ei aukea.
 

Fogetti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
135
Näen asian hieman toisin. Minusta maajoukkue peleissä pitäis lyödä ne näytöt pöytään.
Edit: Sitähän se Jalonen siis on peräänkuuluttanut, mutta joukkueen kantamisesta mestaruuteen ei olis varmaan haittaakaan läpimurron kannalta arvokisapeleihin.
 
Viimeksi muokattu:

Fogetti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
135
Tänään kovin joukkue vastassa niin onnistumisia kaivataan Suomelta. Näytön paikka. Toivottavasti myös Eemeli-kissa kannustais tänään Suomea ja E. Suomea.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Nimenomaan? Oon täysin samalla kannalla. Ei se tarkota silti sitä, että olisin oikeessa saati väärässäkään.

Uskallan väittää, että molemmat meistä ei oo valmentajia tuolla, jotka ne päätökset tekee. Ja varmaan yhtälailla haluais Suomen mahtuvan kokoonpanoon ;)

On ennenki nähty, että pelaaja joka sopis omasta mielestä paljon paremmin sinne kentälle, kun joku toinen niin näissä asioissa maajoukkueen näkemys on ollut usein ihan toista. Just saying.

En tarkoittanut olla eri mieltä kanssasi, oli vain ajatuksen herättävä kirjoitus sinulla! Aloin sitä itse pohtimaan, että ei montaa sellaista roolia tosiaan löydy, mihin Supi ei sopisi.
 

Fogetti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
135
En tarkoittanut olla eri mieltä kanssasi, oli vain ajatuksen herättävä kirjoitus sinulla! Aloin sitä itse pohtimaan, että ei montaa sellaista roolia tosiaan löydy, mihin Supi ei sopisi.
Ymmärrän! Onhan se nimittäin sellanen asia mikä laittaa miettimään, mutta kertoo myös varmasti osittain tuosta tasosta millä maajoukkueessa lähtökohtasesti operoidaan. :)

Unohtamatta että... Roolitus tuntuu välillä olevan sellasta rakettitiedettä ainakin Jalosen alaisuudessa, että tiedä näistä.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 449
Vaikka Eemeli hyvä on, ei Saaren tarvii sille lisää pinnoja antaa. Kyllä Eemeli ne vielä tekee
 

BanaaniKeisari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
560
Sanoiko Eemeli juuri kysymykseen nähdäänkö herraa tulevaisuudessa Euroopan kentillä niin toivottavasti.

Minä kun olen haavemaailmassani ajatellut, että pelaa koko uran Ilveksessä. Kyllä Eemeli sen ison palkkalapun on ansainnut sitten kun sen aika on.
Veikkaan, että Eemelillä mielessä mm-kisat
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Sanoiko Eemeli juuri kysymykseen nähdäänkö herraa tulevaisuudessa Euroopan kentillä niin toivottavasti.

Minä kun olen haavemaailmassani ajatellut, että pelaa koko uran Ilveksessä. Kyllä Eemeli sen ison palkkalapun on ansainnut sitten kun sen aika on.
"Sulla on hieno kausi meneillään Liigassa. Nähdäänkö sut vielä tuolla muillakin Euroopan kentillä?"

"No toivotaan"

Jotenkin jäi kuva, että Eemeli ei ollut ihan varma, mitä haastattelija tarkoitti, enkä mäkään kyllä oo. Ehkä se tarkoitti tulevia MM-kisoja ja Eemelikin oletti niin :D
Toiseen ketjuun ehdin jo noin.

Fiilis, että ainakin Eemeli ymmärsi kysymyksen noin.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Hyvinkin mahdollista ja kyllähän se olisi myös ihan ymmärrettävää pelaajan tasoon nähden, että kävisi Sveitsissä 2-4 kautta tekemässä tiliä ja hakemassa kokemuksia.

Juu, mutta oltiin maajoukkuetapahtumassa ja haastattelija kysyy noin viitaten hienoon meneillä olevaan kauteen, niin kyllä siinä voi pelaaja ymmärtää, että MM-kisoja tarkoitetaan. Eemeli myös pikkuisen näytti alkavan lopulta epäröidä, kun ilmeisesti alkoi itsekin miettiä, että mitähän se tarkoitti.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Sanoiko Eemeli juuri kysymykseen nähdäänkö herraa tulevaisuudessa Euroopan kentillä niin toivottavasti.

Minä kun olen haavemaailmassani ajatellut, että pelaa koko uran Ilveksessä. Kyllä Eemeli sen ison palkkalapun on ansainnut sitten kun sen aika on.
Kyllä Eemelillä olisi se ulkomaan optio sopimuksessaan, jos ulkomaille haikailisi. En olisi huolissani, eiköhän vaan ymmärtänyt kysymyksen väärin.
 
Ylös