Eemeli Suomi

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 359
Luulen että Ilves tiedottaa vain jos kausi ohi. Pendo tms saattaa jossain haastattelussa sitten vähän kertoa että ”katsotaan päivä kerrallaan” tms.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 359
Sama. Supi nousee jos ei pahasti käy.
Niin pää edellä meni että ihme ja onni jos ei niskasta mitään ikävää löydy.
Oli raivostuttavaa katsoa jasekin kieriskely konnan töötistä kun oli samantien täysin kunnossa.
Myös ihmetytti että kukaan ei mennyt katsomaan Eemeliä. Aika kauan sai yksin siinä kieriä ennen kuin jengikaveri tuli paikalle.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Hawk22

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
111
Tää on joo totta. Kyllä paljon vähemmästäkin laitetaan niskatuki + rankalauta ennenkuin lähdetään mitään siirtelemään. Eemeli tais vaan mennä talutettuna koppiin?
Tältä ainakin näytti tv-kuvassa. Pari vastaavaa tilannetta olen itse nähnyt omassa joukkueessa, joista onneksi päästiin ilman vakavia vammoja. Molemmissa tilanteissa kuitenkin iskun saanut pelaaja ei liikkunut ollenkaan osuman jälkeen vaan jäi paikalleen makaamaan siihen asti kun ensihoitajat nostivat paareille jatkotutkimuksiin. Näissä siis ei ollut minkäänlaista pakkoliikettä tai sätkimistä.

Mutta otetaan nyt disclaimer, että en ole lääkäri vaan vertasin Suomen tilannetta siihen mitä olen joskus aiemmin nähnyt vastaavissa loukkaantumisissa tapahtuvan.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 458

Tälle kommentille en anna yhtään arvostusta
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 596
jumankauta mitä kirjoituksia täällä tiedottamisesta. Ei tässä mitään pikatiedotteita kapusta tarvita. Nyt kaikille vaan toivo että palaa peleihin ja kovempana kuin koskaan ja ratkaisee mestaruuden meille pienellä lirulla maalin edestä.

Pikatiedotteet taitaa muutenkin olla mahdottomia. Heti kun ei lääkäritkään osaa vamman vakavuutta kertoa. Lisäksi nyt on lauantai. Tuskin on kaikkia kuvauksia ja tutkimuksia tehty la iltana klo 20.00. Meille faneille tärkeä asia. Lääkäreitten listalla on varmasti kriittisempiäkin potilaita niissä sairaaloissa missä laitteet on...

EDIT: sen verran kuitenkin voisi ehkä infota, että palasiko joukkueen mukana TRE vai jäikö Lahteen.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 400
Kyllä se olis kuitenkin lottovoitto jos tosta tilanteesta aivotärähdyksellä Eemeli selviäis, paljon pahempaan oli ainekset yhtään aivotärähdystä väheksymättä. Tsemiä kapulle, toivottavasti olet vielä askissa tällä kaudella.
 
Ylös