Doni Arifi

Meidän taustajoukot on tehnyt Donista sen mitä hän on nykyään (kusipää), eli ihan hyvän pelaajan. Tässä on kiitos, haista vittu.

Noo kaveri teki 1-1 tasurissa 0+0 ja oli muutenkin aikalailla kentän näkymättömin ukko. Jos tuollaisen täysin hajuttoman ja mauttoman esityksen jälkeen tarvii tulla ettiin kiviään entisen kotikatsomon eteen niin siinä sitten. Tuskin löyty.

Tampereella kaikki eivät katsoneet Arifin loikkaa KuPSiin hyvällä. Kun Ilves ja KuPS kohtasivat lokakuussa Tammelassa, Arifi kävi pelin jälkeen kovilla kierroksilla. Torstaina hän paljasti, mitä silloin tapahtui.

”Minulle saa huutaa, ja olin kuunnellut sitä jo muutamassa pelissä. Mutta sitten homma meni sellaiseksi, että huudot koskivat äitiäni ja perhettäni. Ne ovat minulle tärkeintä maailmassa”, Arifi kertoi torstaina.

”Minulle on heiluteltu seteleitä, vaikka eihän kukaan Suomessa mene mihinkään rahan perässä. Minulle on näytetty myös Serbian lippua. Se menee yli. Serbit ovat tappaneet perheenjäseniäni”, kosovolaistaustainen pelaaja muistutti.

Arifi on pettynyt siihen, miten jotkut Ilves-kannattajat ovat kohdelleet häntä.

”Tämä kaikki meni minulla tunteisiin, eikä se ollut hienoa heiltä. Annoin kaikkeni Ilvekselle, kun olin täällä. En olisi odottanut tuollaista kohtelua, mutta minun pitää tottua tuollaiseenkin fudiksessa.”

Vaihda pahimpaan kilpailijaan sarjan sisällä ja ihmettele jos kannattajat eivät sitä arvosta ja saat vähän huuteluja. :D Tulee olemaan kovat ajat Donilla ulkomailla jos jo nyt menee nämä huutelut noin pahasti ihon alle.
Ja kukaan ei tälle pellelle ole mitään Serbian lippuja matsissa heilutellut.
Hienoa myös kuulla että tämä kaveri pelaa ilmeisesti ilmaiseksi kun ei kerran Suomessa rahan takia kukaan pelaa. Kukapa sitä nyt työstään palkkaa haluaisi.:D
Kuvottava tyyppi ei voi muuta sanoa.

Hienoa myös kuulla että tämä kaveri pelaa ilmeisesti ilmaiseksi kun ei kerran Suomessa rahan takia kukaan pelaa. Kukapa sitä nyt työstään palkkaa haluaisi.:D
Kuvottava tyyppi ei voi muuta sanoa.

Arifin siirtoa olisi omasta mielestäni jopa lieventänyt jos olisi rehellisesti rahan perässä lähtenyt, tyyliin "KuPS löi satakiloa enemmän pöytään, totta vitussa lähdin :D"

Arifin siirtoa olisi omasta mielestäni jopa lieventänyt jos olisi rehellisesti rahan perässä lähtenyt, tyyliin "KuPS löi satakiloa enemmän pöytään, totta vitussa lähdin :D"
Rehellisesti oisin jopa varmaan arvostanu tässä tapauksessa, tai vähintään antanu anteeksi :D lyhyt ja pieni on suomalaisen urheilijan riskintäyteinen palkkakausi, niin kyllä se on ihan ymmärrettävää, jos seuralojaliteettia on hankala ylläpitää setelitukun edessä.

Kopsataan vielä tuo siirron syy miehen omien sanojen mukaan, koko artikkelia nyt ei viitsi tänne jakoon laittaa:
Yksi kuopiolaisten kulmapaloista on ollut Arifi, joka siirtyi KuPSiin Ilveksestä. Keskikentän ankkuri tähtäsi ulkomaille, mutta ei saanut mieleistään tarjousta ja suuntasi lopulta Kuopioon.

”Se oli paras valinta urani kannalta. Onneksi olin maltillinen ja mietin järjellä. Kun (Tomi) Erola ja (Petteri) Pennanen soittivat minulle, niin he sanoivat, että tule KuPSiin voittamaan mestaruus ja mennään myös Eurooppaan. Kaikki on toteutunut.”

Ihan kuin noihin molempiin ei olisi tuolla hetkellä myös Ilveksessä ollut mahdollisuus.
Jep. Olisi voinut mies sanoo että sai paremman korvauksen ja that's it. Ihme tarpeita ihmisillä rationalisoida asioita sen pidemmälle, Ja ei siinä, siellä oli menestysmahdollisuudet ja raha, niin näin se maailma yleensä pyörii.

Takaisin