Dominik Mašín

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 899
Jep. Mun mielestä kertoo huonosta joukkuehengestä. Kukaan ei käynyt edes puolustamassa, vaikka kyseessä ihan sikataklaus.

Juu, sekä kentällä olevien pelaajien, valmennuksen ja penkin reagoimattomuus yleensäkään mihinkään ei kyllä kerro hyvästä joukkuehengestä. Tähän viimekauden pudotuspeleissäkin asiantuntijat myös kiinnitti huomiota.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Juu, sekä kentällä olevien pelaajien, valmennuksen ja penkin reagoimattomuus yleensäkään mihinkään ei kyllä kerro hyvästä joukkuehengestä. Tähän viimekauden pudotuspeleissäkin asiantuntijat myös kiinnitti huomiota.
Tämä on ihan totta. Ilveksen penkki on ollut aneeminen jo monta kautta putkeen. Tässä on iso työ Pendolla. Edeltäjäänsä verrattuna on itse tosi aktiivinen pelin aikana, mutta pelaajat itse ovat liian hiljaa. Varmasti myös kapteenille tästä haastetta!
 

Lima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
999
Tämä on ihan totta. Ilveksen penkki on ollut aneeminen jo monta kautta putkeen. Tässä on iso työ Pendolla. Edeltäjäänsä verrattuna on itse tosi aktiivinen pelin aikana, mutta pelaajat itse ovat liian hiljaa. Varmasti myös kapteenille tästä haastetta!
Kai se Tikka ainakin räksytti. Sekä penkillä, että kentällä.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 955

No kyllä toi mielestäni ryntäämisen tai laitataklauksen ”kriteerit” täyttää. Toki Masinaattori omalla pelaamisellaan myös tuon vahingon aiheuttaa, mutta ei poista sitä, että Väisänen tulee tarpeettoman kovalla vauhdilla tohon ja oli aikaa hänellä reagoida sekä hiljentää vauhtia.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Asia on täällä käsitelty jo ja itse en ole sen puolella, että aina kannattaisi tilanteen jälkeen mennä riehumaan. Nyt meidän tähtipelaaja kirjaimellisesti teloitetaan laitaan ja kukaan ei tee mitään.

Tuosta pieni torikokous päälle välittömästi=välitön pelikatko ja kapteeni menee huutamaan tuomarille niin aivan varmasti olisi tilanne käyty katsomassa videolta. Mutta, ei kukaan ei tee yhtään mitään. Toki siellä neloskenttä oli jäällä ja junnut kentällä niin ei varmaan uskaltanut.
 
Ylös