Dominik Mašín

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 326


Tämän mukaan tippui toisen erän jälkeen. Seurasin itse ainoastaan kolmatta erää eikä kyllä kuulunut, että hänen nimeäänsä oli mainittu / kuvissa näkynyt..


Tulikohan kiekko suoraan käteen? Keväällä pelit päättyivät käsivammaan eli toivottavasti nyt ei käynyt mitenkään pahemmin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 944
Tulikohan kiekko suoraan käteen? Keväällä pelit päättyivät käsivammaan eli toivottavasti nyt ei käynyt mitenkään pahemmin.

Itse mietin, että lähtikö Masinaattori tuonne vähän riskillä. Otti hittiä siinä Ilveksenkin viimeisessä pelissä.

Saattaa silti olla kyllä taas kehissä Sportia vastaan, Masin on sellainen soturi.
 

Michallero

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
Miksi nämä EHT pelit on aina niin loukka herkkiä?

Eiköhän siellä vedetä 110 lasissa jokaiseen tilanteeseen ja väliin. Voi olla että saat vain sen yhden pelin aikaa antaa näyttöjä, joten käytä se parhaalla mahdollisella tavalla.

Voi tietty olla myös että herkemmin laitetaan pelaajia varotoimena sivuun. Toivotaan että niin päin tässä tapauksessa.

Varmasti näin.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Miksi nämä EHT pelit on aina niin loukka herkkiä?

Saattaa tosiaan olla, että näissä tapahtuu loukkaantumisia keskimääräistä enemmän, mutta osa tästä on harhaakin. Liigassakin sattuu loukkaantumisia jatkuvasti, muttei kukaan (muu kuin korkeintaan omat kannattajat) kiinnitä huomiota, kun Mikko Möttönen seurasta x putoaa, kun taas sitten EHT:llä on kärkitason pelaajia ja jokainen loukkaantuminen herättää paljon huomiota.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Ja kyllähän EHT-peleissä vaatimustaso on kovempi kuin liigassa. Sellainen pelaaja, joka liigassa dominoi, ei välttämättä dominoi maajoukkueessa vaikka kyseessä onkin EHT-höntsyä. Kun ne liigassa olevat kärkiäijät menee EHT:lle, niin ne joutuu kamppailemaan enemmän ja silloin yleensä loukkaantumisherkkyys kasvaa...
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 418
Kapasen Painajainen ja hieno veto maaliin! Masin on ollut erittäin hyvä pakki tälläkin kaudella! Tulostakin tulee välillä, hyvää tekee!
Jos Masin pelaisi koko kauden niinkuin nyt pelaa ja kauden jälkeen piste sarake näyttäisi 0+0 olisi Masin silti meidän tärkeimpiä puolustajia. Tämä on kyllä sitten aivan uskomaton seppä!
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 927
Jos Masin pelaisi koko kauden niinkuin nyt pelaa ja kauden jälkeen piste sarake näyttäisi 0+0 olisi Masin silti meidän tärkeimpiä puolustajia. Tämä on kyllä sitten aivan uskomaton seppä!

Todellakin niin laadukas pakki kuin olla ja voi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 418
Vaikka olen epävirallisen Dominik Masin Fanboy RY:n kunniapuheenjohtaja ja toimitusjohtaja täytyy nyt todeta, että oli kyllä kauden heikoin Masin eilen. No näitä kai sattuu kaikille. Tänään uusi päivä ja uudet kujeet!
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 074
Masinatorilla oli suu messingillä ottelunjälkeisessä haastattelussa ja sanoi rakastavansa about kaikkea ja kaikkia just nyt Treella.

Henkkoht ehkä top3 jatko olisi mulle itelle, että tulipa hyvä mieli haastiksesta. Pojat lähtee vielä uudeksvuodeks rällään mökille veljensä ja Lankun kanssa. :)
 

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Masinatorilla oli suu messingillä ottelunjälkeisessä haastattelussa ja sanoi rakastavansa about kaikkea ja kaikkia just nyt Treella.

Henkkoht ehkä top3 jatko olisi mulle itelle, että tulipa hyvä mieli haastiksesta. Pojat lähtee vielä uudeksvuodeks rällään mökille veljensä ja Lankun kanssa. :)


Ei näitä liikaa ole tarjolla jotka tekevät työnsä hyvin ja tasaisesti... jatkoa nyt pari vuotta alkuun....
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 418
Ylös