Dominik Lakatos Ilvekseen kaudelle 2021-2022?

Status
Viestiketju on suljettu.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 838
Nyt oli jo mahdollinen uusi seurakin saatu huhuun.;)
 

Liitteet

  • Screenshot_20210318-190117_Chrome.jpg
    Screenshot_20210318-190117_Chrome.jpg
    237,8 KB · kertaa luettu: 456

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 104
Eiköhän tuo aika varma ole.

Ensimmäistä kertaa urallaan hän on menossa ulkomaille. Jopa perheen takia (Lakatos on suhteellisen tuore isä) valinta jäi Suomeen.

Käännös translatella. Ilves ilmeisesti ollut houkutteleva vaihtoehto.
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Suomi-Kontiola-Lakatos ihan hyvä ykkösvitja ensi kaudeksi, sinetöikö Meskasen lähdön ei taho roolia löytyä laituri osastolta mikäli Huhtala ja Mäntykivi vielä nykyisten lisäksi tulee.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 669
Varsin mielenkiintoinen otsikko jutulla. Kääntäjällä siis tämä. Odotan mielenkiinnolla saadaanko nuo herneet ulos Suomessa.
Teivon raviradalla tiedettiin varmana tietona, että Tammelantorin herkulliset herneet, ja niiden varma ulostulo, olivat tärkeässä osassa kun Tillu tinkasi sopimuksesta ns. löysät pois.

En ensin uskonut, mutta tuo otsikko varmisti.

Noh, kehnoista vitseistä asiaan:
Onpahan erilainen Tsekki tulossa.
Tuo tämän hetken rosteriin verratuna varmasti mielenkiintoista variaatiota. Toiveissa olisi (se Sportissa pelaava versio, ei Tapparassa) Vauhkosen tapainen voimahyökkääjä.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Suomi-Kontiola-Lakatos ihan hyvä ykkösvitja ensi kaudeksi, sinetöikö Meskasen lähdön ei taho roolia löytyä laituri osastolta mikäli Huhtala ja Mäntykivi vielä nykyisten lisäksi tulee.

Itse veikkaan, että Meskanen jatkaa ja näin ollen on tuossa Suomen ja Kontiolan kentässä. Koska valmennuksen ykkös-ukkoja.

Lakatos on kyllä mielenkiintoinen pelaaja, vaikka koskaan kentällä häntä nähnytkään.

Tämä Tsekin-liigan hankinta voi jopa onnistuakkin Ilveksessä.
 

Ilvesmonsteri

Rivipelaaja
Viestejä
19
Ei tätä Suomen ja Kontiolan väliin tulla laittelemaan. En itse ainakaan asiaan usko. 3 ketjuun oma veikkaus. Ei lähetä liian suuria kuvitelmia nyt kuitenkaan tekemään, niissä kun on jo nähty mitä niissä käy...
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Aika täynnä noi 3-4 ketjukin ovat laitureista mikäli Lakatosta alempiin kenttiin kaavaillaan epäilen, Nalli, Päkkilä, Huhtala, Mäntykivi, Mieho(jos ei Keskellä) eiköhän J. Korhonen niistä myös tappele ensi kaudella.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 426
Toiveissa olisi (se Sportissa pelaava versio, ei Tapparassa) Vauhkosen tapainen voimahyökkääjä.

Mielellään kuitenkin pari pykälää vikkelämpi luistelija. Vauhkosen tai Kontiolan kaltainen, paremmalla luistelulla varustettu ja maalinedustalta rumia maaleja tekemään kykenevä pelaaja olisi kuitenkin sellainen, mitä tarvitaan.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 838
Ei tätä Suomen ja Kontiolan väliin tulla laittelemaan. En itse ainakaan asiaan usko. 3 ketjuun oma veikkaus. Ei lähetä liian suuria kuvitelmia nyt kuitenkaan tekemään, niissä kun on jo nähty mitä niissä käy...
No miksi laitettaisiinkaan väliin kun laituri on kyseessä ja miksi ihmeessä hankittaisiin Tshekin maajoukkuemies ja kovan tuntuinen pelimies kolmosketjuun? 100% varmasti ainakin lähtökohtaisesti tulosketjujen pelaaja.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Kunhan ei ole tällä kertaa täysi radiohiljaisuus äijästä harjoituspelien jälkeen. Romanin pre-season esityksistä ei kukaan oikein uskaltanut sanoa sanaakaan.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 887
Itse pidän lähtökohtaisesti parempana pelaajana kuin Vauhkonen.

En ole huolissani niinkään luistelusta, vaan siitä miten sopeutuu liigan pelinopeuteen.

Toisaalta Ilveksen sentteristö ensi kaudella vaikuttaa siltä että sopii Lakatokselle paremmin, olettaen sitä että myös pelitapa muuttuu.

Jos haetaan samaa pelitapaa kuin tällä kaudella, niin Ilveksen hankintapolitiikassa ei ole järjen hiventä.
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Floppasko Spacek 18ottelua 5+8 ei mun mielestä mitenkään huonosti.
Sen mitä Spacekkia näin oli pelimies. Ja käsittääkseni pelas muutenkin hyvin. Jotain henkilökemia kitkaa oli, syntyikö sitten pelillisistä asioista vai mistä, ja tämän takia käsittääkseni lähti muualle. Taidoiltaan mahtuisi minun Ilvekseeni.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös