Diogo Tomas

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
844
Kulmia ja muita erikoistilanteita tänään kovin vähän, lapulle laitettu maali jäi uupumaan.

Väkevä, ennen kaikkea nöyrä esitys ja luulen, että saa isot kehut valmennuksesta. Niin käyttökelpoinen erikoistilannepelaaja, että varmasti suunnitelmissa mukana, kun kokoonpanoa tuleviin otteluihin rakennetaan.

Sen verran Ilveksen juntti olen, että yleensä menee haukotellen näiden maaotteluiden katselut, mutta tänään oli mukava seurata ja osasi jopa himpun verran samastua jengiin.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 832
Sen verran Ilveksen juntti olen, että yleensä menee haukotellen näiden maaotteluiden katselut, mutta tänään oli mukava seurata ja osasi jopa himpun verran samastua jengiin.
Paikan päällä ei tarvitse haukotella, kun liittyy Pohjoiskaarteen meininkiin mukaan. Siinä on sellainen kokemus, että ei taida Suomessa vastaavaa olla tarjolla muualla.

Diogo pelasi hyvin, vaikka vastustaja ei koville laittanutkaan. Persoonallinen askellus nostaa myös aina hymyn kasvoille. Uran nousukiito on hurja ja missä mahtaakaan katto tulla vielä vastaan. Samalla tavalla kehittyessä en pidä mahdottomana, että saattaisi päästä avaukseen kovempiakin maita vastaan. Toki siihen on vielä matkaa ja kilpailu kovaa.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
844
Toki, toki. Meininkihän on jo television välityksellä mahtava. Pari peliä olen paikan päällä nähnytkin. Syy on itsessä, kun on Ilvekseen niin juurtunut, niin muut joukkueet tuntuvat "vain urheilulta", ja tulos sen myötä on suhteellisen yhdentekevä omaan arkeen heijastuessa.

Ikävä on Diogon kaltaista pelaajaa myös minulla, ja samaa tuntevat varmaan kuopiolaisetkin. Vastustaja tosiaan oli mitä oli, mutta mukava oli katsella myös näitä kovia matalia topparin avauksia, joilla puhkaistiin linjoja. Veikkausliigatasolla myös tällä osa-alueella oli täysin omassa kastissaan.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 369
"Kun Tomas saapui Norjaan hän asui alkuun talossa, jonka omistaja ei ollut paikalla. Kesällä hänelle tarjottiin hotellia, mutta se ei ollut vapautta kaivanneen Tomasin mieleen.

– Rakastan sitä. Kyse on yksinkertaisesta elämästä. Ei tarvitse miettiä paljoakaan. Sen kuin luet kirjan ja nautit itseksesi.

– Kyllä, se on pieni, ja kyllä, en omista paljoakaan tavaraa. Usein kuitenkin kun omistat paljon asioita, haluat niitä vain lisää. Se voi johtaa kärsimykseen. En ole vielä kärsinyt tässä matkailuvaunussa. Nautin siitä, Tomas kertoi."

 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 369
Diogosta iso juttu Hesarin urheilusivuilla.

"Odds BK on hehkuttanut sosiaalisessa mediassa uutta sankariaan. Seura julkaisi heinäkuun puolivälissä viestipalvelu X:ssä (entisessä Twitterissä) eräänlaisen oodin suomalaiselle. Vapaasti suomennettuna se menee näin:

Hän on suomalainen.
Hänellä on Odd-kynnet.
Hänellä on lätkätukka.
Hän viihtyy parhaiten metsässä.
Hän asuu asuntovaunussa.
Hän puolustaa ja tekee maaleja.
Hänellä on paita työnnettynä sortseihinsa.
Diogo Tomás – mikä mies hän onkaan"


 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 832
Veikkauksen X-nettilehdessä (ei entinen Twitter) löytyy pitkä juttu Diogosta. Siis todella pitkä, kun lukuajaksi on arvioitu 24 minuuttia. Sen verran siinä varmaan menikin, mutta joka tapauksessa lukemisen arvoinen juttu. Annalan kasvatti on kyllä aika velikulta, vaikka se ei mikään uutinen enää olekaan.

 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 369

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 756
Tätähän minä tuossa edellä vähän... Toivottavasti saa sopimuksen jostain ulkomailta. Ei Diogoa huvittaisi enää katsella väärän värisissä paidoissa.

Takkula voisi taas vähän kyykyttää.
 
Ylös