Väiskivemmelsääri Vakiokokoonpanossa Viestejä 231 tänään klo 17:41 #2 Aaron sanoi: kellää antaa tarra designeja Laajenna klikkaamalla Ilves-teemaisia tarrojahan voi toki myös suunitella itse. Kuhan niissä mielellään ei ole mitään Niilojen/Osaston logoja tai muita tunnisteita.
Aaron sanoi: kellää antaa tarra designeja Laajenna klikkaamalla Ilves-teemaisia tarrojahan voi toki myös suunitella itse. Kuhan niissä mielellään ei ole mitään Niilojen/Osaston logoja tai muita tunnisteita.
Moraalinvartija Luottopelaaja Viestejä 1 386 tänään klo 20:28 #3 Väiskivemmelsääri sanoi: Ilves-teemaisia tarrojahan voi toki myös suunitella itse. Kuhan niissä mielellään ei ole mitään Niilojen/Osaston logoja tai muita tunnisteita. Laajenna klikkaamalla Eikä edes mielellään, vaan ei muiden ryhmien logoja. Jos täytyy miettiä että "voinko laittaa logon tuohon" niin nyrkkisääntönä et voi.
Väiskivemmelsääri sanoi: Ilves-teemaisia tarrojahan voi toki myös suunitella itse. Kuhan niissä mielellään ei ole mitään Niilojen/Osaston logoja tai muita tunnisteita. Laajenna klikkaamalla Eikä edes mielellään, vaan ei muiden ryhmien logoja. Jos täytyy miettiä että "voinko laittaa logon tuohon" niin nyrkkisääntönä et voi.