Daniel Paille

merkkari

Guest
Vs: Daniel Paille

Samaa mieltä myös Minizun kanssa. En tajua mitä helvetin väliä lukeeko Kurosen, Korhosen tai Pallen selässä joku Teboil, Savupojat tai Petri. Hyvän asian eteen tehty työtä, ja muistaakaa että asialla saatu myös positiivista näkyvyyttä, mikä ei varmaan ainakaan vähennä muiden Sponsoreiden, näitten leipomoiden ynnä muiden kiinnostusta. Tempun arvo saattaa olla siis suurempi kuin pelkkä paitatuotto.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Daniel Paille

minzu85 sanoi:
Helvetti Petri auttaa hyvää hyvyyttään joukkuetta, sellaisella panoksella millä sä tai me muut ei voida.
Sit Ilveksen organisaationko pitäisi ottaa rahat ja ei osoittaa minkäänlaista kiitosta?
Tuo oli mielestäni hyvä ele kiitokselle.

On toisaalta tämäkin puoli totta, sillä sinänsä hieno ele Ilvekseltä Nygårdia kohtaan tämä nimikkopelaajuus, koska Nygård teki todella hienon teon Ilvestä kohtaan tällä kampanjallaan.
 

Graniitti

Rivipelaaja
Viestejä
57
Vs: Daniel Paille

Mut varmaan nyt lynkataan kun sanon tän, mut sanonpahan kumminkin.

Itse olisin ostanut mielummin, vaikka nyt esimerkiksi jäsen Minzu85:lta, tulitikkuaskin sadalla eurolla, kun juntti nyygoordilta jonkun hikisen paidan auttaakseen Ilvestä. Ai miksi? Koska musta tuntuu, että tän kampanjan ainoa tarkotus Petrillä oli pönkittää omaa suosiotaan ja sitä kautta saada niitä surkeita levyjä myymään lisää. Luulen nimittäin, että Paille oltaisiin saatu pidettyä täällä ilman Petriäkin.

Kiitos Paillelle ja anteeks avautuminen.

Edit. En siis pidä itse Nygårdia junttina vaan sitä sen "musaa".
 

merkkari

Guest
Vs: Daniel Paille

No nyt Minzu mees hakeen muutama puntti tikkuja niin saadaan uudet kampanjat pystyyn kaikille niille joille Petri aiheuttaa mielipahaa alemmuuden tunnetta ;)
Saatetaan saada joku vahvistus vielä karsintoihin mennessä.
 

minzu85

Guest
Vs: Daniel Paille

Mä voin myydä NHL kiekon Anaheim Mighty Ducks eli vanhalla logolla priima kunnossa hyllyn päällä ollut....
Miltäs kuulostaisi? Kaikki lyhentämättömänä Ilvekselle. ;)
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 672
Vs: Daniel Paille

Tämä menee jo vahvasti offtopikiksi, mutta pistetäänhän kirppikselle pystyyn ilvesfanien pitämä koju ja kaikki tuo itselle turhia tavaroita ja pistetään kaikki saadut rahat suoraan ilvekselle :) Täten saamme "Fanien pelaajan" joka äänestetään tietenkin fanien keskuudessa.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 228
Vs: Daniel Paille

Ilves sanoi:
Harvoin olen Minzun kanssa samaa mieltä, mutta nytten hän on oikeassa. Ilves oli "velkaa" Petrille sen verran, että nimesivät hänelle oman pelaajan.
Samaa mieltä. Minulle ei todella auennut mikä tuossa oli "noloa" Noman mielestä.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 983
Vs: Daniel Paille

Täytyy kerrankin kompaa Minzua. Erittäin kunnioitettava teko jossa Petri lähes varmuudella keräsi vähintää 30000 € Ilvekselle. Voi olla että kertyi paljon paljon enemmänkin.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Daniel Paille

Tykkäsi Nygårdista tai ei, niin olihan toi paitamyyntitempaus kunnioitettava suoritus mediahuomioineen päivineen.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 303
Vs: Daniel Paille

ändi sanoi:
Mut varmaan nyt lynkataan kun sanon tän, mut sanonpahan kumminkin.

Itse olisin ostanut mielummin, vaikka nyt esimerkiksi jäsen Minzu85:lta, tulitikkuaskin sadalla eurolla, kun juntti nyygoordilta jonkun hikisen paidan auttaakseen Ilvestä. Ai miksi? Koska musta tuntuu, että tän kampanjan ainoa tarkotus Petrillä oli pönkittää omaa suosiotaan ja sitä kautta saada niitä surkeita levyjä myymään lisää. Luulen nimittäin, että Paille oltaisiin saatu pidettyä täällä ilman Petriäkin.

Kiitos Paillelle ja anteeks avautuminen.

Edit. En siis pidä itse Nygårdia junttina vaan sitä sen "musaa".

Tällästä hei bisnes on. Rapsuta sää mun selkää niin mää rapsutan sun. Tilannehan oli win-win tilanne Ilvekselle ja Petrille, joten sen täytyy olla Petrin mielipiteet jakava hahmo joka sua tässä nyt ärsyttää. En toki ihmettele, sillä mainostettiinhan tätä kamppanjaa räväkästi Nygård-tyyliin mm. videolla, eikä millään merisää-äänellä radiossa.

Olisitko muuten samaa mieltä jos vaikka Eppu normaali olisi tehnyt saman? Tai vaikka pitänyt keikan jonka tuotto olisi mennyt Ilvekselle?
 

Graniitti

Rivipelaaja
Viestejä
57
Vs: Daniel Paille

Battery sanoi:
Olisitko muuten samaa mieltä jos vaikka Eppu normaali olisi tehnyt saman? Tai vaikka pitänyt keikan jonka tuotto olisi mennyt Ilvekselle?

Kyllä olisin, mutta ymmärrän kyllä pointin ja fanien auttamishalun. Nyt tehtiin näin ja ens kerralla ehkä toisin.

Sry OT.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Daniel Paille

bruttokansantuote sanoi:
Jalmarij sanoi:
Kiitos Daniel. Hieno pelaaja. Hieno mies. Jotain asenteesta kertoo myös se, että lock-outin jo loputtua olisi halunnut vielä pelata tiistain pelin TPS:ää vastaan.

Lähde? Olisi halunnut, mutta kielsikö Boston Bruins?

Kysyn vielä uudestaan, tietääkö joku?
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 325
Vs: Daniel Paille

Kaipa tuohon on yksinkertainen selitys se, että joukkue on käsketty kokoon kovalla kiireellä. Ensi viikolla alkavat pelit.

http://espn.go.com/nhl/team/schedule/_/name/bos/boston-bruins
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 777
Vs: Daniel Paille

El Reino sanoi:
Kaipa tuohon on yksinkertainen selitys se, että joukkue on käsketty kokoon kovalla kiireellä. Ensi viikolla alkavat pelit.

http://espn.go.com/nhl/team/schedule/_/name/bos/boston-bruins

Itseasiassahan virallinen otteluohjelma julkaistaan vasta lauantaina.
 

Mikko Määttänen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
156
Vs: Daniel Paille

ändi sanoi:
Koska musta tuntuu, että tän kampanjan ainoa tarkotus Petrillä oli pönkittää omaa suosiotaan ja sitä kautta saada niitä surkeita levyjä myymään lisää. Luulen nimittäin, että Paille oltaisiin saatu pidettyä täällä ilman Petriäkin.

Mielipiteensä kullakin, mutta aika kaukaa haettu johtopäätös miehestä joka on pelannut Ilveksessä ja esiintynyt keikoillaan Ilveksen pelipaitaan sonnustautuneena jo pitkään ennen paitakampanjaa. Eiköhän tuollaista menestystä nauttivalla artistilla ole enemmän hävittävää kuin voitettavaa tunnustautuessaan jonkin tietyn liigajoukkueen faniksi.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 672
Vs: Daniel Paille

Joo, tässä nähtiin kuka voidaan laskea Ilveksen aidoksi faniksi. Joukkue kyntää niin syvällä kuin olla ja voi, mutta silti tällä hetkellä "kuuma" artisti noinkin julkisesti ilmoittaa ylpeänä kannustavan Ilvestä. Nostan hattua Petrille ja kiitän häntä.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Vs: Daniel Paille

Kuten todettua monta muusikkoa/artistia/bändiä on tunnustanut "rakkautensa" omaa seuraa kohtaan mestaruusjuhlissa. Tässä mielessä Petrin tekoa on syytä arvostaa.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 623
Vs: Daniel Paille

Onnittelut Paillelle maalista, mutta harmiksi se tuli NHL:n parasta joukkuetta vastaan. :)
 
Ylös