Daniel Gazda

Hyvä pelaajahan tämä oli runkosarjassa. Pakkien selkeä pisteykkönen (kakkosylivoiman ajalla) ja myös plusmiinuksen kärki. Laukausten plusmiinus 79 plussalla eli hänen aikanaan tuotettiin keskimäärin enemmän hyökkäyspään kuin puolustuspään tilanteita.

Pudotuspeleissä tuli useampi paha hassi, eikä muutenkaan ollut parhaimmillaan vihellyslinjan muuttuessa. Eipä siellä toki Utunen ja Johansson loistaneet (7 maalia omiin näiden ollessa kentällä, Friman ja Gazda 4 maalia).

Pelli ja Nyberg olivat todella kovia jättäen muut varjoonsa. Pellin aikana 9 maalia vastustajan maaliin ja vain yksi omiin. Nyberg yhden plussan jäljessä. Plusmiinus ei tietenkään kerro kaikkea, mutta jotain sekin kertoo.

Gazda on kuitenkin saanut vähän liikaa kuraa niskaansa siihen nähden, miten hän kuitenkin pääosin suoritti.

Viimeksi muokattu:
Huikee runkkarissa - hirvee pommi poffeissa. Noin huikee laukaus ja taitotaso ylöspäin pitäis valmennuksen kyetä hyödyntään keväällä - ei mene poffit pelkästään pelaajan piikkiin.
Olen samaa mieltä ja olen vähän naureskellut tätä asetelmaa täälä foorumeilla.

Viime kaudella KAIKKI oli valmennuksen vikaa ja tällä kaudella MIKÄÄN ei mennyt valmennuksen piikkiin.

Olen samaa mieltä ja olen vähän naureskellut tätä asetelmaa täälä foorumeilla.

Viime kaudella KAIKKI oli valmennuksen vikaa ja tällä kaudella MIKÄÄN ei mennyt valmennuksen piikkiin.
Joo siis jollain laillahan tuota laukausta olisi pitänyt kyetä käyttämään ylivoimassa mutta aika harvaksi jäi aseen käyttö. Joo, vastustajatkin varmasti pelasivat sen parhaansa mukaan pois mutta sitä varten siellä se valmennus on että keksii parempia kikkoja sen hyödyntämiseen. Vaikka Merikiven aikana YV on ihan kohtalaisesti toiminut ja prosentit ollut hyviä niin kyllä siitä vähän on se viimeisin napsaus puuttunut sitten ihan tosipaikassa.

Takaisin