Dane Byers

turhake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
257
Vs: Dane Byers

WsQ sanoi:
Ja sitä henkeäkö ei voi nostattaa puhtailla taklauksilla? Tietty jos on niin hidas, ettei ehdi...

Mitä itse peliä katoin niin Byers antoi myös useamman kovan ja puhtaan taklauksen. Tuo heidän kenttänsä pelasi muutenkin hyvin.
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Dane Byers

Hyvä päätös ettei Danen paukuttelu johda enempään pelikieltoon. Niinkuin ei tuossa tapauksessa kuulukkaan.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 453
Vs: Dane Byers

Kaukosäädin sanoi:
Mut ei siinä. Kaikki saa vapaasti tykätä tästä päiviräsästen maasta joka ottaa perseeseen joka suunnasta puhutaan sitten jääkiekosta tai maahanmuutosta. Petu ja Pelicans värikäs poikkeus tästä koko Suomen nykysuunnasta.

"Me ei hyväksytä ja siedetä ihan mitä vaan."

Pidetäänkö jatkossakin Ilvesfoorumi ja Hommafoorumi erillään? Kiitos.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Vs: Dane Byers

Liukas Lätkä sanoi:
Taisi olla vuonna 2003. Vieläkin kavereiden kanssa muistellaan, kun Jyrki Louhen (kyynerpää)taklauksen jälkeen Rajamäki ns. "beat the shit out of Louhi". Ipa oli häviöllä tuolloin viimeisessä erässä 1-3, mutta nousi siitä 5-3 voittoon. Eipä taida muita muistoja olla sen kauden peleistä...

Kuinka niin ei muka ole?Tuohan oli Ilveksen 2000-luvun pelillisesti paras kausi (joka sinällään ei paljoa ole).Viime sekunnin tasoitus Kärppiä vastaan ja upeat (vaikkakin tappiolliset) playoffit Hifkiä vastaan mm. sisältyivät tuohon kauteen tuon Kerho-pelin lisäksi.Lisäksi kyseessä oli Raipe Helmisen uran viimeinen kausi jolla mies lukeutui SM-liigan parhaimpiin senttereihin,Cory Murphy pakkien pistepörssissä ylivoimainen jne.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Dane Byers

Lahtelaisfanit pähkäilevat jo, miten Byersistä päästäisiin eroon.

Nyt Pajuoja tarkkana: Byers saattaa kohta olla vapailla markkinoilla!
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Dane Byers

Battery sanoi:
Brooks sanoi:
Nyt Pajuoja tarkkana: Byers saattaa kohta olla vapailla markkinoilla!

Päikseen Jaatiseen?

Ei täällä Lahdessa nyt kovin montaa Byers pois potkia ole :)
Matikainen ja Nurminen määrätietoisesti kasvattavat hyvällä peliajalla hänestä ykköskentän hyvää liiga pelaajaa.
Ennen kuin ette katso Pelicansin pelejä ni ihan hiljaa vaan, koska vaik ei pisteitä ole tullut niin ei se yrityksestä kiinni ole jäänyt.

Mites Jaatinen :D
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 730
Vs: Dane Byers

Mee nyt sen Byersin kans johonkin mihin aurinko ei paista.Jaatisella tulee oleen enemmän pisteitä kauden loputtua,kun tuolla luistelevalla puupölkyllä.Ota talteen.
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Dane Byers

Eetu88 sanoi:
Mee nyt sen Byersin kans johonkin mihin aurinko ei paista.Jaatisella tulee oleen enemmän pisteitä kauden loputtua,kun tuolla luistelevalla puupölkyllä.Ota talteen.

Minä katselin äitisi valoa ennen kuin synnyitkään, mutta kiitos vaan :)

Sorry offtopic
 

Ilives

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
306
Vs: Dane Byers

IlvesSince92 sanoi:
Eetu88 sanoi:
Mee nyt sen Byersin kans johonkin mihin aurinko ei paista.Jaatisella tulee oleen enemmän pisteitä kauden loputtua,kun tuolla luistelevalla puupölkyllä.Ota talteen.

Minä katselin äitisi valoa ennen kuin synnyitkään, mutta kiitos vaan :)

Sorry offtopic

Sanoo mies nimimerkillä "92" miehelle nimim "88"? Ei mulla muuta.
 

Lehtisalaatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
182
Vs: Dane Byers

Ikähän on tunnetusti ainoa mittari jääkiekkoasiantuntemuksessa.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Dane Byers

Jaatista ja Byersiä nyt on turha verrata keskenään, kun edellämainittu pelaa ehkä n. kolmasosalla Byersin palkasta.

Ps. Saisiko tälle idiootille jo bannia. Nuo "Sorry Offtopic" selittelyt alkaa käydä jo vanhoiksi.
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Dane Byers

VP sanoi:
Jaatista ja Byersiä nyt on turha verrata keskenään, kun edellämainittu pelaa ehkä n. kolmasosalla Byersin palkasta.

Ps. Saisiko tälle idiootille jo bannia. Nuo "Sorry Offtopic" selittelyt alkaa käydä jo vanhoiksi.

Siis mistä sinä tiedät heidän palkkansa? Itse vaihtokauppoja minä en enää rupea käsittelemään, koska olen asiani jo sanonut siitä.

Ps. Mistä bannia minulle? Sinähän se tässä provosoit jokaisen nimimerkin kirjoitusta!
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Dane Byers

IlvesSince92 sanoi:
Siis mistä sinä tiedät heidän palkkansa?
Ihan terveellä järjellä pääteltynä on täysin selvää, että Jaatinen on huomattavasti Byersiä edullisempi pelaaja.

IlvesSince92 sanoi:
Itse vaihtokauppoja minä en enää rupea käsittelemään, koska olen asiani jo sanonut siitä.
Ei, vaan olet sanonut siitä perustelemattoman mielipiteesi.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 336
Vs: Dane Byers

Dane Byers hattutemppu:

05:05 #34 Dane Byers 2 min huitominen
24:51 #34 Dane Byers 2 min huitominen
31:22 #34 Dane Byers 2 min huitominen
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Dane Byers

Battery sanoi:
Dane Byers hattutemppu:

05:05 #34 Dane Byers 2 min huitominen
24:51 #34 Dane Byers 2 min huitominen
31:22 #34 Dane Byers 2 min huitominen
Helppoja jäähyjä oli mut kyllä hän ruoski itteensä niistä aika voimakkaasti. Unohdit muuten tärkeimmät 0+1 ja +1 ja monet blokatut laukaukset. Nykyään toimii muuten varakapteenina Pelicansin joukkueessa. Selostajakin pääsi muistuttamaan et Ilves vaihtoi Danen Jaatiseen.
 

Jalkapallo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
770
Vs: Dane Byers

IlvesSince92 sanoi:
Battery sanoi:
Dane Byers hattutemppu:

05:05 #34 Dane Byers 2 min huitominen
24:51 #34 Dane Byers 2 min huitominen
31:22 #34 Dane Byers 2 min huitominen
Helppoja jäähyjä oli mut kyllä hän ruokki itteensä niistä aika voimakkaasti. Unohdit muuten tärkeimmät 0+1 ja +1 ja monet blokatut laukaukset. Nykyään toimii muuten varakapteenina Pelicansin joukkueessa. Selostajakin pääsi muistuttamaan et Ilves vaihtoi Danen Jaatiseen.
Kylläpä ne jäähyt nyt ansaittuja olivat. Danen vanhat alkkarit pois silmiltä :D
 

kotivuori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
198
Vs: Dane Byers

VP sanoi:
Jaatista ja Byersiä nyt on turha verrata keskenään, kun edellämainittu pelaa ehkä n. kolmasosalla Byersin palkasta.

Ps. Saisiko tälle idiootille jo bannia. Nuo "Sorry Offtopic" selittelyt alkaa käydä jo vanhoiksi.

Mielekkäämpää voisi olla Byersin vertaaminen Kantolaan. Molemmat ovat kai tulosketjujen laitureiksi kaavailtuja. Toinen näistä herroista on tasonsa todistanut ja hyvä laituri-sentteri melkein mihin tahansa liigaseuraan kunnossa ollessaan. Toinen on flopiksi osoittautunut arpa, sen uskaltaa jo tässä vaiheessa kautta todeta. Jaatinen otettiin vaihdossa kun hänellä kuitenkin jonkinlaista potentiaalia on menneinä kausina näkynyt.

Kantola Ilveksessä: 9 peliä, 1+5 +-0 ja 6 jäähyminuuttia
Byers Pelicansissa: 10 peliä 0+1 +2 ja 37 jäähyminuuttia

OT:

Lainauksen jälkimmäiseen osaan vahva sama. Ei tuommoista pelleilyä jaksaisi täällä lukea, kun asiantuntemus hipoo nollatasoa, ja joka toinen viesti on onelineri. Myös kanssakeskustelijoiden haukkuminen jos ovat asioista eri mieltä on lapsellista. Nimimerkillä parit kitinät yksityisviestillä kyseiseltä käyttäjältä lukenut. Toivoisin kyseiselle käyttäjälle bannia ja suosittelisin hänelle esimerkiksi Lahden Pelicansin foorumia, tai voi myös perustaa Dane Byers -foorumin.

Ai että kun pistää vihaksi… Minzu ja Kulpertto oli hulluja, mutta he sentään kykenivät edes välttävästi mielipiteitään perustelemaan, ja ymmärsivät jääkiekosta jotakin.
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Dane Byers

Mitä väärää on kertoa ex Ilves pelaajan statiikkaa? Pitäisikö siitä saada bannia tai siitä että olet erimieltä asioista kanssani?
 
Ylös