CHL Kausiketju 2022-2023 - Ensimmäistä kertaa!

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 103
Nyt on kaikki tarvittavat liput sun muut ostettu ja matka olis valmiina alkamaan.

((tähän perinteinen "alkais jo!", mutta tässä loukkitilanteessa ei))
 

000

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
En tiedä onko jo linkattu foorumille, mutta Ilves vasta viidentenä tällä hetkellä CHL fan challengessa, nyt nostamaan sijoitusta! Kilpailussa voi voittaa seuralle 15 000€! Henkilökohtaisena palkintona matka kahdelle CHL-finaaliin.
1660918375004.png


 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
En tiedä onko jo linkattu foorumille, mutta Ilves vasta viidentenä tällä hetkellä CHL fan challengessa, nyt nostamaan sijoitusta! Kilpailussa voi voittaa seuralle 15 000€! Henkilökohtaisena palkintona matka kahdelle CHL-finaaliin.
katso liitettä 2911


No ei tuo toimi sitten alkuunkaan. Loin käyttäjän tuonne, mutta en pysty käyttämään sivua tai kirjautumaan luodulle käyttäjälleni, vaan huutaa vaan jotain "bad credentials":sia.
 

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Itse tykkään kun saa vastailla äänestyksiin.. pieni hetki itseltä mutta auttaa omaa joukkuetta yleisellä tasolla.

Tartuin heti chl juttuun.. kellä paras maalibiisi yms... täältä tulee yksi ääni

Kai me nyt edes oman kaupungin kakkos jengi voitetaan heti kun päästiin ovesta sisään.. enyone else??
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 432
Tartuin heti chl juttuun.. kellä paras maalibiisi yms... täältä tulee yksi ääni

Sä siis löit pelin tasoihin, mun äänellä mentiin just ohi naapurista.

Koitan tätä muistaa pelailla, kun ei tule mitään liigapörssejäkään harrasteltua. Kiitoksia sivun linkkaamisesta, itse en tiennyt koko fan challenge homman olemassa olosta.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Onkoos kukaan perehtynyt minkälaisia vastuksia ensi viikolla vastaan tulee?
 
Ylös