CHL Kausiketju 2022-2023 - Ensimmäistä kertaa!

Hattutemppu

Luottopelaaja
Viestejä
2 148
Screenshot_20220525-172729__01.jpg
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 133
Hyvä arpa Ilvekselle, ruotsalaiset vältettiin ja neloskorista ei tullut ainoata semikovaa, eli Bratislavaa. Unelma-arvassa olisi tietysti vältetty myös sveitsiläiset, mutta kaikkea ei voi saada.

Salzburg ja Fribourg ovat kyllä kovia porukoita, mutta tekeminen ratkaisee kaiken ja ovat lyötävissä taistelussa kohti Euroopan mestaruutta. Varmaan vedonlyöntitoimistot asettavat kärkikolmikon jatkopaikkamahdollisuudet aika tasaisiksi. Stavanger tuskin tulee pisteittä lohkossa jäämään, joten Ilveksen on katsottava, ettei ole se porukka, joka niille pisteitä menettää.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 620
Todella hyvä lohko. Hyvät mahdollisuudet jatkoon, sekä reissu helmenä Salzburg. Todella hieno paikka, mihin on helppo reissata ja yhdistää esim 1-2 päivää Wienissä. Tosin lentojen puolesta halvin vaihtoehto on todennäköisesti Münchenin kautta.
 
Viimeksi muokattu:

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 413
Kellään palstalaisella kokemusta Salzburgista,Fribourgista?Stavangerissa oon käyny työn puolesta.Se huono puoli näis lohkon kaupungeissa on et kaikki suhteellisen kalliita mestoja.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 148
Kellään palstalaisella kokemusta Salzburgista,Fribourgista?Stavangerissa oon käyny työn puolesta.Se huono puoli näis lohkon kaupungeissa on et kaikki suhteellisen kalliita mestoja.
Salzburg on aivan utopistisen hieno paikka.
Hieman hintava toki, mutta niinhän tämä tamperekkin alkaa olemaan.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 050
Stavangerin halli on aikamoinen lato tosiaan 1950-luvulta. Sinne en ainakaan lähde. Oliko Osasto järjestelmässä jotakin reissuja? Salzburgiin olisi kiva lähteä ja lentoyhteyden Frankfurtin kautta näyttäisi olevan ihan hyvät.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 133
Budapestista ei näköjään mikään mahdottoman pitkä junareissu Salzburgiin ole. 5 tuusaa kestää.
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 381
Noista itse lähtisin mieluiten Salzburgiin, Münchenin kautta tietysti!
Kauhea hinku olisi lähteä Itävaltaan uudelleen, oltiin muutama vuosi sitten kesällä siellä viikko patikoimassa Tirolissa. Pidin kovasti paikasta.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 666
Noista itse lähtisin mieluiten Salzburgiin, Münchenin kautta tietysti!
Kauhea hinku olisi lähteä Itävaltaan uudelleen, oltiin muutama vuosi sitten kesällä siellä viikko patikoimassa Tirolissa. Pidin kovasti paikasta.
Pirkkalasta Muncheniin ja kentältä junalla Munchenin keskustan kautta vaihdolla kohti Salzburgia.

Nyt vaan päivämäärää äkkiä niin pääsee varaileen
 
Ylös