CHL Kausiketju 2022-2023 - Ensimmäistä kertaa!

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 059
Hyviä pointteja heitelty yläpuolella, mutta minua eniten näissä kiinnostaa Ilveksen taso Euroopan joukkueita vastaan.

Ja toki nämä pelit tuo jonkun verran lisää tuloja.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 891
Itse toivon ajatuksineni olevan täysin yksin. Tärkeätä olisi, että ihmisiä kiinnostaa tämä sarja.

Mutta jos Ilves sattuisi voittamaan tämän liigan, ni oishan se hienoa.

Siitä en ole kumminkaan ikinä unelmoinut.
Suomen mestaruudesta olen unelmoinut ja toivonut näkeväni livenä jo 37 vuotta. Sitä olen himoinnut aivan järjettömän paljon ja uskonut ja uskon edelleen, että se päivä koittaa. Nyt uskon, että kauan ei tarvii enää odottaa.

Se fiilis ku se vihdoin tulee, ni menee roska silmään todennäköisesti.
Lähden torille ja hymyilen koko kesän.

Jos Euroopan mestaruus tulisi, niin kesällä ei hymyilytä pätkääkään jos Suomen mestaruutta ei tule. Euroopan mestaruuden hyvä fiilis ei kauaa itellä kestäisi.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 917
Itse toivon ajatuksineni olevan täysin yksin. Tärkeätä olisi, että ihmisiä kiinnostaa tämä sarja.

Mutta jos Ilves sattuisi voittamaan tämän liigan, ni oishan se hienoa.

Siitä en ole kumminkaan ikinä unelmoinut.
Suomen mestaruudesta olen unelmoinut ja toivonut näkeväni livenä jo 37 vuotta. Sitä olen himoinnut aivan järjettömän paljon ja uskonut ja uskon edelleen, että se päivä koittaa. Nyt uskon, että kauan ei tarvii enää odottaa.

Se fiilis ku se vihdoin tulee, ni menee roska silmään todennäköisesti.
Lähden torille ja hymyilen koko kesän.

Jos Euroopan mestaruus tulisi, niin kesällä ei hymyilytä pätkääkään jos Suomen mestaruutta ei tule. Euroopan mestaruuden hyvä fiilis ei kauaa itellä kestäisi.
Tämä kannattaa ajatella lähinnä rinnakkaisena mahdollisuutena. Kyllähän MM-kultakin kiinnostaa, vaikka Olympia-kultaa jo tuli.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 891
Tämä kannattaa ajatella lähinnä rinnakkaisena mahdollisuutena. Kyllähän MM-kultakin kiinnostaa, vaikka Olympia-kultaa jo tuli.
Ei muuten kiinosta mm-kisat pätkän vertaa, eikä olympialaiset.

Aivan eri asia olisi ollut jos änäripelaajat olisivat mukana olleet olympialaisissa, ni ne kisat olisi kiinnostanut järjettömän paljon.

Mutta joo. Kyllä mä yritän kiinnostua CHL-peleistä. Ilveksen takia. Ilves ansaitsee kannattajien kiinnostuksen näihinkin peleihin.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 531
Juuri näin. Erilaisia vastustajia joita ei usein livenä näe, kausarilla pääsee. Ei näit pelejä olla liian usein päästy pelaamaan.
Ja CHL-kiekko on kokoajan kiinnostavaa. Jollain marraskuub Ilves-Ässät pelillä ei ole merkitystä, mutta alkulohkon peleissä on. Myös CHL:ssä pelattava Coast-to-Coast kiekko voi olla hyvää Ilvekselle. Pitää itsekkin laittaa peli pyörimään jos omalla joukkueella ei ole mitään
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 266
Mutta joo. Kyllä mä yritän kiinnostua CHL-peleistä. Ilveksen takia. Ilves ansaitsee kannattajien kiinnostuksen näihinkin peleihin.

Yritän myös parhaani mukaan kiinnostua. Sarja on vain hyvin muovinen, eikä sen arvostusta ole ainakaan lisännyt se, että pääosa otteluista on ollut mitäänsanomattomia läpsyttelyjä muulla kuin kärkikokoonpanoilla puolityhjille katsomoille vailla tunnelmaa. Finaalipelit eivät tätä mielikuvaa poista.

Sarjahan on äärimmäisen heikosti markkinoitu ja iso virhe on ollut piilottaa se alunalkujaan maksukanaville satunnaiskatsojilta piiloon. Ei tätä siis seuraa kuin hc-fanit.

Kun tähän kuitenkin lähdetään, toivon Ilveksen hoitavan markkinointia nähtyä paremmalla tavalla, koska taloudellinen riskikin on olemassa. Lupaan tulla seuraamaan paikan päälle niin monta ottelua kuin pystyn vaikka vain kannatusmielessä.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 414
Lisäksi näissä CHL matseissa vedetään täysiä.Päästään kokeilee miten yv/av kulkee tositoimissa.Vaikkei joku syty näistä niin itse menen kattoo niin monta CHL matsia kuin pystyn.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 516
Yritän myös parhaani mukaan kiinnostua. Sarja on vain hyvin muovinen, eikä sen arvostusta ole ainakaan lisännyt se, että pääosa otteluista on ollut mitäänsanomattomia läpsyttelyjä muulla kuin kärkikokoonpanoilla puolityhjille katsomoille vailla tunnelmaa. Finaalipelit eivät tätä mielikuvaa poista.

Turnaus, joka on jatkoa 60-luvulta lähtien pelatulle Euroopan Cupille, ja johon joukkueet pääsevät ainoastaan sarjasijoitusten mukaan, ei lähtökohtaisesti voi olla muovinen.
 

kötöstys

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
126
Toteutus on jäänyt sellaiseksi. Tuo siis kuvaa omaa fiilistäni ja voin hyvinkin olla mielipiteineni vähemmistöä.
Itsellä ei ole oikein minkäänlaista näkemystä mihin suuntaan CHL on menossa, koska siellä ei ole ollut itselle mitään katsottavaa ennen tulevaa kautta. Joskus vaan sattui silmään kirjoitus, jossa annettiin ymmärtää, että Fasel olisi jopa aktiivisesti ollut ynseä CHL:lle, koska KHL oli se oma agenda. Voisiko olla, että CHL alkaisi ajan yli kiinnostamaan enemmän jos sitä saataisiin paremmin markkinoitua.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 289
Toteutus on jäänyt sellaiseksi. Tuo siis kuvaa omaa fiilistäni ja voin hyvinkin olla mielipiteineni vähemmistöä.

Itse täsmälleen samassa kelkassa. Menneellä kaudella en edes tiennyt meneillään olevasta välieräpelistä ennen kuin tuttu tapparalainen (hyi) sitä hehkutti.

Ilveksen hypätessä tähän maailmaan mukaan tulee varmasti nyt enemmän seurattua kyseistä kipailua. Suht paljon saa kuitenkin tapahtua, että yksittäisiin CHL-matseihin löytäisi samanlaista latausta kuin suurimpaan osaan liigapeleistä.
 

S_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
CHL on muutenkin saanut kalenterista jämäpäivät ja alkusarjan pelit ovat olleet luokkaa "Tampere Cup plus".
Tämä on uskoakseni suurimpia syitä CHL:n heikkoon arvostukseen, epäonnistuneen markkinoinnin ohella. Se ei todellakaan korosta pelien merkitystä, kun alkulohkot pelataan "harjoituskaudella". Yhtälö on tietysti sikäli vaikea, että kansalliset sarjat eivät koe mitään syytä luopua parhaista pelipäivistä ylikansallisen sarjan hyväksi. CHL joudutaan siis tunkemaan niihin väleihin, mitä kansallisilta sarjoilta jää.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Valkoinenvieraspaita

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
214
1652787974702.png

Tässä myös arvontakorit
 
Ylös