CHL Kausiketju 2022-2023 - Ensimmäistä kertaa!

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 102
Todennäköisesti otettiin vielä taloudellisestikin pataan näistä peleistä.
Ihan varmasti otettiin. 60k oltaisiin saatu jatkopaikasta. Nyt tuli vain turskaa (hymiö).

Onneksi Ilveksen lompakko ei nyt ihan viimeisiä vedä.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 295
Todella noloa!

Tästä läpsyttelystä sais koko joukkue kuulla faneilta kunnolla. Fanit odottanut, et näitä pelejä olis joskus etuoikeus pelata ja sit pelaajia ei tunnu löytyvän täyttä motivaatiota näihin peleihin. Mä ainakin haluan, että Ilves on CHL-mestari joku päivä. Nää ei oo mitään yhdentekeviä harkkapelejä mulle, perkele!

Kyllä ainakin itsellä lässähti merkittävä osa kaudesta 22-23 just nyt
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 731
Todella noloa!

Tästä läpsyttelystä sais koko joukkue kuulla faneilta kunnolla. Fanit odottanut, et näitä pelejä olis joskus etuoikeus pelata ja sit pelaajia ei tunnu löytyvän täyttä motivaatiota näihin peleihin. Mä ainakin haluan, että Ilves on CHL-mestari joku päivä. Nää ei oo mitään yhdentekeviä harkkapelejä mulle, perkele!

Kyllä ainakin itsellä lässähti merkittävä osa kaudesta 22-23 just nyt
Samaa mieltä. Kyllä CHL:n jatkopelit enemmän kiinnostaisi kuin keskitalven arkiväännöt Sportia vastaan.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 757
Liigan kärkijoukkue häviää norjalaisille.. ja sitten naureskellaan kaljaliigojen tasolle...

Marcus Fagerudd veti tuolla Norjassa viime kaudella yli piste per peli. Ei se sitä Norjan liigan tasoa nosta yhtään pykälää vaikka Ilves pelaisikin Norjalaisia vastaan ihan päin helvettiä. Tämän päivän esityksellä olisi hävitty mille tahansa Mestis-joukkueellekin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Marcus Fagerudd veti tuolla Norjassa viime kaudella yli piste per peli. Ei se sitä Norjan liigan tasoa nosta yhtään pykälää vaikka Ilves pelaisikin Norjalaisia vastaan ihan päin helvettiä. Tämän päivän esityksellä olisi hävitty mille tahansa Mestis-joukkueellekin.

Ja Stefan Espeland viime kaudella vanhoillakin päivillä pinnan per peli. Surkea esitys meiltä, ei voi muuta sanoa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 972
Marcus Fagerudd veti tuolla Norjassa viime kaudella yli piste per peli. Ei se sitä Norjan liigan tasoa nosta yhtään pykälää vaikka Ilves pelaisikin Norjalaisia vastaan ihan päin helvettiä. Tämän päivän esityksellä olisi hävitty mille tahansa Mestis-joukkueellekin.
Mikä sen tason sitten määrittää, jos ei tekeminen kaukalossa ? Hallin koko ja nimet selässä ?
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Todella noloa!

Tästä läpsyttelystä sais koko joukkue kuulla faneilta kunnolla. Fanit odottanut, et näitä pelejä olis joskus etuoikeus pelata ja sit pelaajia ei tunnu löytyvän täyttä motivaatiota näihin peleihin. Mä ainakin haluan, että Ilves on CHL-mestari joku päivä. Nää ei oo mitään yhdentekeviä harkkapelejä mulle, perkele!

Kyllä ainakin itsellä lässähti merkittävä osa kaudesta 22-23 just nyt
Ääh. Mieluummin tänään tappio, kun edes siellä syksyisessä illassa Lappeenrannan kisapuistossa. Onko mulla joku memo ohi vai miten tämä kilpailu nyt yhtäkkiä ihmisiä kiinnostaa. Noissa peleissähän kävi vähemmän jengiä, kun missään edes vähäpätöisimmässä liiga pelissä.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
844
Onpahan hävettävä olo, ei tässä tiedä miten päin olisi. Ensimmäistä kertaa aikoihin yksittäinen ottelu ottaa pattiin oikein kunnolla.

Kaikilla on tiedossa, että voitolla todennäköisesti päästään jatkoon, tappiolla pudotaan - ja tällä lähtökohdalla taso on tämä? Surullista.

Sitä aina välillä alkaa luulla liikoja itsestään. Oletin että liigan sarjakärjellä on jotain palaa Norjan joukkuetta vastaan, joka pari viikkoa sitten oli kentällä lähinnä harrastetason pubiliigajoukkue. Hyvä hetki palata maan pinnalle. Opetellaan nöyryyttä - taas kerran.

No, tästä viestistä ei varmaan ollut apua kenellekään. Salzburgin reissusta vaan jäi itselle ihan mukava tunne, olisi ollut kivaa vielä toistekin matkata. Täytyy nyt päästellä höyryjä ja hengitellä syvään.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 757
Mikä sen tason sitten määrittää, jos ei tekeminen kaukalossa ? Hallin koko ja nimet selässä ?

No totta kai tekeminen kentällä määrittää tason, mutta sitä voisi ehkä katsoa hieman pitkäjänteisemmin kuin yksittäisen ottelun osalta, varsinkaan tässä kilpailussa. Sanoin jo syksyllä, ettei tämä ole mikään mittari samalla tapaa kuin vaikka jalkapallon Mestareiden liiga. En tiedä pitääkö paikkaansa, että Spartan kone ei hajonnut, vaikka ei edes pitäisi niin kyllä se silti kertoo karua kieltään tästä kilpailusta. Jos tämä tosissaan otettaisiin niin eiköhän siellä olisi käännetty kaikki kivet että ottelu saadaan pelattua, eikä luovutettu samana iltana. Henrik Haapala sanoi kesken sen Salzburg kotipelin, että ”meillä alkaa pelit keskiviikkona”. Tänään ensimmäisessä erässä ja viime viikolla ensimmäisessä ja kolmannessa nähtiin mikä se tasoero pelaajien taitotasossa oikeasti on. Kuinka moni pelaaja tuolta Stavangerista oikeasti mahtuisi pelaamaan Liigassa? Kuinka moni isossa roolissa? Aika harvassa varmaan on.
 
Ylös