Case Tyrväinen vs. Kuusela - jutut maailmalta

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Battery sanoi:
Mainitaan sen verran että minä en tätä luonut vaan kirjoitin tuon avausviestin "Muiden joukkueiden uutisiin". Sieltä joku mode viestin poimi ja loi uuden ketjun.

Minustakaan tälle ketjulle ei ole mitään tarvetta.
Mutta kuitenkin on tarvetta keskustella "uutisina" joidenkin naapuri-kannattajien itkupotkuraivareista ja lainailla niitä tänne palstalle massoittain?

Tälle ketjulle en näe minäkään mitään käyttöä, mutta uutiset ja muiden keskustelupalstojen random aivopierujen puinti on kaksi eri asiaa.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Battery sanoi:
HeGe41 sanoi:
Topi sanoi:
HeGe41 sanoi:
Pitikö tällainen sitten luoda? Itse olisin antanut naapurin elää omaa elämäänsä.

Eikös sinulla ole "ylläpitäjänä" valta poistaa tämä ketju?

Jos tälle koetaan tarvetta, niin mikä minä olen tätä poistelemaan.

Mainitaan sen verran että minä en tätä luonut vaan kirjoitin tuon avausviestin "Muiden joukkueiden uutisiin". Sieltä joku mode viestin poimi ja loi uuden ketjun.

Minustakaan tälle ketjulle ei ole mitään tarvetta.

En sinua tästä osoittelekaan. Ajatus on selkeästi lähteny modetiimistä.

Itse en näe tarvetta perustaa naapurille tai kellekään muulle seuralle omaa viestiketjua. Siksi ketjun otsikko muuttuu. Kiitos ja anteeksi.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Case Tyrväinen vs. Kuusela - jutut maailmalta

Oon kieltämättä ihmetellyt, kun Tapparan foorumilla on jo pitemmän aikaa (ainakin tässä lähivuosina) ollut oma Ilves-ketjunsa, ja ainakin tällä kaudella tätä kautta koskeva ketju on oikein kiinnitetty sinne ylimmäiseksi Yleiseen kiekkokeskusteluun (taisi viime kaudenkin Ilves-ketju olla siellä kiinnitettynä). Siihenkin ketjuun on tullut tekstiä syyskuun alusta lähtien jo 24 sivua. Kovasti tuntuu siellä Ilveksen asiat kiinnostavan. ::) On siellä tosin ainakin pari Ilves-fania, jotka siellä pitää asiallista Ilves-keskustelua yllä, ei ne mitään trolleja ole, mitä olen seurannut, toisin kuin tällä keskustelupalstalla on ja on ollut, ja mitä Ilveksen virallisella keskustelupalstalla oli, vuosien aikana näitä Ilves-faneiksi huonosti naamioituneita Tappara-faneja. On tälläkin palstalla tälläkin hetkellä tosin ainakin pari asiallistakin Tapparan miästä, jotka tosin kirjoittavat harvoin tällä palstalla, saisivat kirjoittaa tällä palstalla useamminkin.

Tyrväiseen vielä palaten, vähän huvittavaa, kuinka monet Tappara-fanit ovat haukkuneet tämän Kuusela-tapauksen jälkeen Tyrväistä jämäpelaajaksi ja vähätelleet hänen pelitaitoja. Eivät ole tainneet paljoa Tyrväisen pelejä nähdä, kun häntä jämäpelaajaksi haukkuvat. Todennäköisempänä kuitenkin pidän, että tietävät, ettei Tyrväinen oikeasti ole jämäpelaaja, mutta ovat niin vittuuntuneita Tyrväiselle Kuuselan telomisesta, että Tyrväistä ja Ilves-faneja muka loukatakseen kutsuvat tätä jämäpelaajaksi, tuskin pitivät Tyrväistä jämäpelaajana ennen Kuusela-tapausta. Ja mikä esimerkiksi joku Riekkinen tai Välimaa on, jos Tyrväinen on jämäpelaaja?

Kyllähän Tyrväinen kohtuullisesti osaa pisteitäkin tehdä, ja sen lisäksi on joukkueen sytyttäjänä erittäin tärkeä, ja jakaa paljon puhtaita taklauksia, kunhan jättää pois tällaiset temput, jollaisen teki Kuuselalle.
 
Ylös