Case Tyrväinen vs. Kuusela - jutut maailmalta

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 299
Mouhijärveltä kajahti paikallispelin aikana ja sen jälkeen:

Tyrväinen kyynerpäällä päähän. Kevyttä paskaa. Tappakaa se. - KILO

Kyrväinen saatana hakkas maassa Bonsaa ja Kuuselaan taklaus päähän. ***** sika pitäs teurastaa. - Labrys

Jos joku tietää Tyrväisen kotiosoitetta, niin saa laittaa YV:tä! - #51

Oma Gratton tarvittais jotta noi rotat vois ajella nii kylmäks ettei kaukaloo enää koskaa palaa. - weedee

Mitä helvettiä? Tottakai toi pitää kostaa. Otetaanko joka osa-alueella turpaan,pelillisesti ja henkisesti? Onko se jotenkin ylevää, että siedetään mitä vaan kun ollaan moraalisesti oikeassa?
Nyt jumalauta ilveksen ykköstähti Toivonen tähtäimeen ja hakataan se ******* sieltä kentältä!
- miolta

Hahah, Kantola sai kiekon kaulaan. - KILO

Pelin hengen mukaisesti Kankaanperä voisi vaikka noutaa Mustosen. Tai Toivosen. Molemmat käy. *hymiö* - porkkanapöksy

Hemmetin kanki! Tollanen pitää tehdä niin, että sieltä ei nousta enään! Olisi ollu oiva kosto. - weedee

Toivon Tyrväiselle pelkkää pahaa. Kuvitella, että olin hetkellisesti jopa sitä mieltä, että hieno homma Tyrväiselle isyys. Onnea jne. Paskat. Toivottavasti on vaikee kakara. - KILO

Totta. Toivottavasti koliikkipentu - Maikkeli

Ja kohtelun. Toivottavasti tuo mulQ lanataan seuraavassa paikallispelissä vähintään loppukaudeksi saigonille. Ihan sama vaikka tulis minkä verran penalttia - Simoes

Niinpä. Olisko aika ilpanamyönteistenkin kaivaa pää hanurista ja lopettaa nää "vahva ilves on myös Tapparan etu lässytykset". Mut on kasvatettu vihaan tota paskasakkia vanhaan peri tamperelaiseen malliin, taitaa nää ilvemyönteiset asustella jossain muualla. - Labrys

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ainoa oikea tuomio olisi, että saisi takas sellaisen tärskyn, ettei se enään koskaa nouse jäältä. En tiedä vähää aikaa toista noin kuvottavaa rottaa.

Niin monta kertaa se on päässy kokeilee päättää toisen uraa joten ei mitää sääliä vaikka kävisi mitä hänelle itselleen.
weedee

Juuri näin. Turha tulla tänne heitteleen väärien lasien värittämää tarinaa mm tappotaklauksista yms. Pahemminkin ipanoille olisi askissa voinut käydä, jos oikeus olisi toteutunut Tapparan pelaajien toimesta. Mutta ollaan tuollaisen sonnan yläpuolelle onneksi. - KPH


Satojen ja jopa tuhansien viestien nimimerkkejä naapurin foorumilta. Lopuksi nämä juntit taputtelevat toisiaan selkään ja rinkirunkkaavat foorumillaan "onneksi me olemme kusiviiksi ipanoita ylempänä emmekä alennu samanlaisiin tekoihin tai mollaa vastustajaa ja heidän kannattajia."

Kaksinaismoralismi elää ja voi hyvin junttiuden mekassa.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 668
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Kyllähän tuosta väistämättä huomaa, että hiukan alemman kastin porukkaa tuolla löytyy ilmeisen runsaasti. Tämä vain arvuuttelua eikä minulla ole faktaa, mutta harvoin näkee yhtä tyhmää oksennusta. Tyrväisen temppu oli typerä sitä ei ole kukaan kiistänyt, mutta kuoleman toivomista ja suoranaiset tappouhkaukset ovat jo hiukan roskaväen puuhaa.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Mitäs jos mouhijärvisten aivopieruille perustettaisiin vaikka niistä kiinnostuneille oma ketju, niin ei tarvitsisi "muiden joukkueiden uutiset" -ketjussa tuollaista sontaa lukea...
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

VP sanoi:
Mitäs jos mouhijärvisten aivopieruille perustettaisiin vaikka niistä kiinnostuneille oma ketju, niin ei tarvitsisi "muiden joukkueiden uutiset" -ketjussa tuollaista sontaa lukea...

Kannatan. Voi nimetä 'maaseudun tulevaisuus' osioksi.

Bonsaihan sekosi mm. viime kaudella Jypiä vastaan hakaten poikittaisella kaverilta lähes pään irti. Nyt veti mustosta naamaan, ja case k-kanki, näitä ei näytetty missään uutisessa. Tyrsky kyllä näkyi pikku tuuppimisineen, joo oli väärin. Mutta se tästä, tappara on median suosiossa, ilves ei niinkään
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 373
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

9 kymmenestä Tapparan kannattajasta on selvästi kahdeksanvuotiaan henkisellä tasolla kun lukee tuota tappara.infoa. En nyt sano, että Tyrväisen teko olisi ollut oikeutettu tai hyvä, mutta kun lukee noita tapparalaisten kommentteja Tyrväisen murhaamisesta kyllähän siitä paskanmaku nousee suuhun. Ja voisin vielä ottaa kantaa siihen, että kaksi liigajoukkuetta on tamperelaisten etu: kysyntä+kilpailu=hintojen lasku.
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Jikomn sanoi:
9 kymmenestä Tapparan kannattajasta on selvästi kahdeksanvuotiaan henkisellä tasolla kun lukee tuota tappara.infoa. En nyt sano, että Tyrväisen teko olisi ollut oikeutettu tai hyvä, mutta kun lukee noita tapparalaisten kommentteja Tyrväisen murhaamisesta kyllähän siitä paskanmaku nousee suuhun. Ja voisin vielä ottaa kantaa siihen, että kaksi liigajoukkuetta on tamperelaisten etu: kysyntä+kilpailu=hintojen lasku.
Oli kyllä naurettavaa käytöstä perjantaina tapparan fanikatsomossa. Pelin lopussa fanikatsomossa heittelivät lippujaan päin kaukalon laitoja. Kyllä mua hävettäis, jos OS41 alkaisi riehumaan sillälailla.
Ylipäätään Suurinosa Tappara faneista ovat ylimielistä kansaa. Ja kun joukkue on muutaman ottelun tappioputkessa niin silloin ketään ei käy hallissa.
Tyrväisen taklaukseen en ota kantaa. Liiga päättäköön paljon saa pannaa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 953
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Onneksi sentään emme alennu tuollaiseen sontaan mitä ne tuolla suoltaa. Voimme hyvillä mielin sanoa, että olemme henkisesti kypsempiä.
 

Ipaboy31

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
121
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Tapparan foorumilta vielä että Kuusela pelaisi seuraavassa pelissä ehkä.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 987
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Suuri osa tapparan kannattajista ei näe muuta kuin porkkanan värin ja kaikki muu on sontaa!

Kaikenkaikkiaan melkoisen säälittävää sakkia.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 519
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Jos sarjataulukossa sijoitukset olisi toisinpäin, suurin osa huutelijoista puolustaisi Tyrväistä. Ei näitä maaseudun juntteja nyt voi tosissaan ottaa. Suosikkiseura vaihtuu vuosittain ja hallissa käydään "sillon ku jaksaa".
 

Severi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
288
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Huh huh miten järkyttävää tekstiä voikaan päästä naapurikannattajilta. Tyrväisen tuohut voi toki tuomita mutta tuollainen "pitäisi tappaa" -jutut pitäisi kokonaan jättää kirjoittamatta. Jos jääkiekko voi mennä noin pahasti tunteisiin että tappouhkauksia aletaan latelemaan niin suosittelen lämpimästi että jätätte peleihin kokonaan tulematta, tai miksei suoraan vaikkapa jätä jääkiekon seuraamista siihen.

Käsittämätöntä tekstiä kertakaikkiaan Naapureilta.
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Melkoisen tyylitöntä tekstiä "faneilta"! Ei oikein urheiluun kuuluvaa.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Typerää on toki kommentointi paikallismatsin jälkeen Tyrväistä kohtaan osalla naapurikannattajista ollut, mutta pitääkö tuon kommentoinnin nyt noin pahasti ihon alle mennä? Tunteella kannustetaan, tunteella pelataan ja toisinaan menee yli. Tyrväinen sikaili, kärsii sen mitä annetaan (mun puolesta vaikka 15 peliä) ja oppii toivottavasti olemaan. Tai tuskin oppii, onhan Tyrskyltä nähty törkytaklauksia ennenkin. Se tässä harmittaa, että Tyrväinen osaa oikeasti pelata, mutta sotkee hommat näillä totaalisilla aivopieruilla.

Ja miksikö tähän ketjuun? No, olen vahvasti sitä mieltä, että mikäli joku tapparalainen olisi vastaavalla tavalla niitannut meidän kultapotalta valot sammuksiin, niin uskallan veikata, että kommentointi olisi täällä tietyillä nimimerkeillä ihan samaa tasoa kuin naapurin palstalla nyt.

Ja sen verran vielä, että tämä on sitten meikäläisen ensimmäinen ja viimeinen viesti tähän ketjuun. Mun mielestä Tapparassa ei ole mitään niin erikoista, että ansaitsisi oman ketjun meidän palstalla. Samaa massaa ovat kuin mikä tahansa muukin joukkue, joten tämä ketju lukkoon ja käsiteltäköön Hassuhousujen asioita jatkossa muiden joukkueiden tekemisiä käsittelevässä ketjussa. Niin minä ainakin teen.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Onhan ne vuosikausia ollut "varo ettei talos pala"-valmennuksessa. ;)

Kyllähän Tyrväinen kyynärpäätöötti oli törkeä ja etenkin kun vielä osui pahasti. Tästä mies pitää tuomita. Mutta joidenkin itku aikaisemmasta tilanteesta missä Tyrväinen löi Bonsaksenia nassuun kun miehellä ei ollut kypärää on turhaa porua. Bonsa pisti meiltä miehen poikittaisella kumoon, siitä pitääkin vähän "opettaa" ihmisten tavoille. Myöskin Kankaanperän taklaus on jäänyt huomioimatta näiden keskusteluissa. Toivottavasti Kuusela ei pahemmin loukkaantunut.

Jotkut Tapparafanit ollut huolissaan Ilveksen maineesta kun on tollainen rikollinen joukkueessa. On niillä iso Ilves sydän. (tosin enemmänkin mulle henkilökohtaisesti kuin palstoilla, kun en Tapparan palstaa oikeastaan lainkaan lue.)

Ja tuskinpa näissä ja monissa muissa asioissa löytyy ikinä yhteistä säveltä Tapparalaisten kanssa, kun mehän saadaan ihan omallakin porukalla täällä palstalla sota käyntiin vaikka kannatetaan samaa seuraa.

Ja mitä tulee ihmisen luokitteluun seurajoukkueen faniuden kannalta niin eipä siitä voi mitään johtopäätöksiä tehdä. Omaan ystäviä ja tuttuja molemmissa fanikunnissa ja toki muidenkin seurojen faneja ja kaikki ne samanlaisia sukankuluttajia on ja kaikista löytyy omat urpot. Toki Tapparalaiset on hieman äänekkäämpiä olleet muutaman vuoden kun on pärjänneet.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Pitikö tällainen sitten luoda? Itse olisin antanut naapurin elää omaa elämäänsä.
 

Topi

Guest
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

HeGe41 sanoi:
Pitikö tällainen sitten luoda? Itse olisin antanut naapurin elää omaa elämäänsä.

Eikös sinulla ole "ylläpitäjänä" valta poistaa tämä ketju?
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Topi sanoi:
HeGe41 sanoi:
Pitikö tällainen sitten luoda? Itse olisin antanut naapurin elää omaa elämäänsä.

Eikös sinulla ole "ylläpitäjänä" valta poistaa tämä ketju?

Jos tälle koetaan tarvetta, niin mikä minä olen tätä poistelemaan.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 673
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Prophet sanoi:
Typerää on toki kommentointi paikallismatsin jälkeen Tyrväistä kohtaan osalla naapurikannattajista ollut, mutta pitääkö tuon kommentoinnin nyt noin pahasti ihon alle mennä? Tunteella kannustetaan, tunteella pelataan ja toisinaan menee yli. Tyrväinen sikaili, kärsii sen mitä annetaan (mun puolesta vaikka 15 peliä) ja oppii toivottavasti olemaan. Tai tuskin oppii, onhan Tyrskyltä nähty törkytaklauksia ennenkin. Se tässä harmittaa, että Tyrväinen osaa oikeasti pelata, mutta sotkee hommat näillä totaalisilla aivopieruilla.

Ja miksikö tähän ketjuun? No, olen vahvasti sitä mieltä, että mikäli joku tapparalainen olisi vastaavalla tavalla niitannut meidän kultapotalta valot sammuksiin, niin uskallan veikata, että kommentointi olisi täällä tietyillä nimimerkeillä ihan samaa tasoa kuin naapurin palstalla nyt.

Ja sen verran vielä, että tämä on sitten meikäläisen ensimmäinen ja viimeinen viesti tähän ketjuun. Mun mielestä Tapparassa ei ole mitään niin erikoista, että ansaitsisi oman ketjun meidän palstalla. Samaa massaa ovat kuin mikä tahansa muukin joukkue, joten tämä ketju lukkoon ja käsiteltäköön Hassuhousujen asioita jatkossa muiden joukkueiden tekemisiä käsittelevässä ketjussa. Niin minä ainakin teen.

Komppaan Prophettia, eli jos tilanne olisi mennyt toisinpäin oltaisiin tämän kaltaista tekstiä nähty myös meidän leiristä. Jokainen voi kuvitella jos meillä pelaisi Kuuselan tyylinen huippumies, ja jonka joku Tapparan pelaaja vetäisi kylmäksi kyseisellä tavalla niin kyllä vastaavanlaisia ylilyöntejä myös Ilveksen joukoista tulisi.

Toinen asia mihin olen jo aikaisemmin kiinnittänyt huomiota, ja mikä itseäni näin ei Tamperelaisena ärsyttää on tämä "Maalaisuuden" yhdistäminen Tapparaan ja siitä vittuilu. Itse väittäisin, että kyllä meitä Ilveksen puolesta lipputtavia on melkein yhtä paljon näissä Tamperetta ympäröivissä maalaiskunnissa kuin mitä Tapparalla.

Itseäni hieman huvittaa tämän kaltaiset tyypit, ketkä kuvittelevat että kaikki maalta tulevat olevat juntteja ja on jotenkin parempi kun asuu Tampereella.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 668
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

Varmasti tulisi kuumia reaktioita, mutta sen verta mitä olen "tutkinut", niin kyllähän täällä meno tuntuu olevan paljon kypsempää. Suurin vaikuttaja varmasti on tähän se, että täällä ei ole niin monta 7-vuotiasta gloryhunter fania muutaman kevään toimesta.

Alemman statuksen omaaville on tavanomaista pitää enemmän jöötä tämmöisistä asioista, urheilua tämä vain on. En usko, että kukaan tyrmää edellistä väitettäni, koska he jotka foorumeilla huutelevat Tyrväisen kuolemaa jne, eivät ole penaalin terävimpiä kyniä ja mikäli joku pykälä mahdollistaisi laittoman uhkauksen, niin heidän tilanteeseen moinen tuskin juurikaan vaikuttaa (pl. maksuvaikeudet).

Aamen
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 299
Vs: Pelaajakäytävän toinen pää - eli kaikki Tapparaan liittyvät asiat

HeGe41 sanoi:
Topi sanoi:
HeGe41 sanoi:
Pitikö tällainen sitten luoda? Itse olisin antanut naapurin elää omaa elämäänsä.

Eikös sinulla ole "ylläpitäjänä" valta poistaa tämä ketju?

Jos tälle koetaan tarvetta, niin mikä minä olen tätä poistelemaan.

Mainitaan sen verran että minä en tätä luonut vaan kirjoitin tuon avausviestin "Muiden joukkueiden uutisiin". Sieltä joku mode viestin poimi ja loi uuden ketjun.

Minustakaan tälle ketjulle ei ole mitään tarvetta.
 
Ylös