Carl Klingberg

Tillu perkele

Itse veikkaan että Calle tekee kyllä mukavat pisteet ja pelaa itsensä Isomäen seisomakatsomon suosikiksi. Mutta ei se mies siitä enää nuorene ja pikkulapsiarki verottaa häneltäkin voimia että katsotaan mihin suuntaan kevättä kohti käyrä menee.

Ilveksen kannalta oli hyvä hetki päästää nyt irti vaikka varmasti Calle vielä kelpo pelimies ainakin runkosarjassa on.

Kyllähän moni olisi Callen pitänyt ja hänestä olisi ollut iloa ja hyötyä mutta tämä on ihan täysin hintakysymys. Esim. ~200k vuosihinnalla hän olisi meille liian kallis alaketjujen mieheksi (Juu Juu, Lantta 150k), mutta pienempään seuraan oiva hankinta isoon rooliin.

Kyllähän moni olisi Callen pitänyt ja hänestä olisi ollut iloa ja hyötyä mutta tämä on ihan täysin hintakysymys. Esim. ~200k vuosihinnalla hän olisi meille liian kallis alaketjujen mieheksi (Juu Juu, Lantta 150k), mutta pienempään seuraan oiva hankinta isoon rooliin.

Taisi ainakin viime kaudella olla paljon tuota hintavampi, jos kerran maksettiin Frölunda-sopimuksen jälkimmäisen vuoden hinta kokonaan.

Toisaalta vaikea uskoa että Ässät maksaa nyt yli 150k hänestä.
No niin, tätä oon itse miettinyt, että milläköhän perustein Ässät valikoitui ja paljonko maksavat ?
Eipä sillä että Ilvekseen enää haaveilisin, pidin pelaajasta kovasti ja testituloksista en tiedä muuta kuin täältä luetut, mutta sen tiedän, että ennen loukkaantumistaan oli kuin täi tervassa ja ainakin itselle valtava pettymys.

Takaisin