Battery
Tähtipelaaja
Vitun Näppilä!Calle siellä painaa vapaapäivänä Pispalan portaitaOmassa IG-stooryssa oli kuvaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitun Näppilä!Calle siellä painaa vapaapäivänä Pispalan portaitaOmassa IG-stooryssa oli kuvaa.
Mä nyt antasin vielä siimaa, kaiken järjen mukaan parantaa, kun saa pelejä alle. Katellaan kuukauden päästä uudellaan.Pitkä on takamatka Callella, pelaamisesta puuttuu oikeastaan kaikki ne elementit joilla nosti itsensä viime kaudella johtavaksi pelaajaksi. Muutama lyhyt väläytys ollut paluun jälkeen.
Pelejä on jäljellä mutta vaikea nähdä Klingbergin nousevan ratkaisevaan rooliin varsinkin jos ei pysty peräkkäisinä päivinä edelleenkään pelaamaan.
Toivossa eletään toki.
Jep kyllä. Käytännössä silti Palolan saappaat pitäisi pystyä täyttämään. Aika kova työmaa. Palola oli hirmu iskussa ennen loukkia.Mä nyt antasin vielä siimaa, kaiken järjen mukaan parantaa, kun saa pelejä alle. Katellaan kuukauden päästä uudellaan.
Tottakai annetaan siimaa. Pointtina lähinnä se, että vaikea nähdä miehen pääsevän rytmiin ja " ennalleen" suhteellisen lyhyessä ajassa, varsinkin jos pystyy pelaamaan vain joka toista tai kolmatta peliä. Ei ole Calle kuitenkaan isoin ongelma.Mä nyt antasin vielä siimaa, kaiken järjen mukaan parantaa, kun saa pelejä alle. Katellaan kuukauden päästä uudellaan.
Ei se Palolakaan häävi ollut tullessa, pelien kautta pääsi iskuun, miksei siis Callekin.Jep kyllä. Käytännössä silti Palolan saappaat pitäisi pystyä täyttämään. Aika kova työmaa. Palola oli hirmu iskussa ennen loukkia.
Tervetuloa ikämiehiin Calle!Calle 35v tänään!