Camilo Speranza - Ilveksen päävalmentaja 2026->

katso liitettä 19518

Me muut ollaan tyytyväisiä tulokseen, mutta koutsilla vaatimustaso on vähän korkeammalla. Uskon että Camilo on sellainen koutsi, joka osaa ottaa tulevasta päädyn paluusta ja tuesta kaiken mahdollisen irti ja sekä motivoi että piiskaa sillä joukkueen lentoon.
Tykkään muutenkin tuosta tavasta purkaa omia ajatuksiaan kaikkien luettavaksi jokaisen matsin jälkeen. Se todellakin osoittaa omistautuneisuutta projektille ja seuralle, sekä tuo tietyllä tapaa läpinäkyvyyttä seuran ja etenkin valmennustiimin ajatuksiin ja toimintatapoihin.

Taas pukkaa pukukoppivideota ja Speranzan puhetta suoraan Rijekasta. Olen itse kaivannut avoimuutta viestintään, mutta vähän kiusaantunut oli tulee kun väsynyt joukkue ja hiukka pettynyt koutsi tuodaan ruudulle vuorisaarnoineen. Onkohan Speranzan toive tämä? Nyt vähän verhoja eteen, ettei idea kulu!
Voi olla, että kukaan vähänkään normaali ei saa tuosta mitään irti, mutta itse tykkään nähdä tuonne kulisseihin. Tuo puhe oli erittäin hyvä ja antaa parempaa kuvaa Camilosta.

Voi olla, että kukaan vähänkään normaali ei saa tuosta mitään irti, mutta itse tykkään nähdä tuonne kulisseihin. Tuo puhe oli erittäin hyvä ja antaa parempaa kuvaa Camilosta.
Toivottavasti tämä on jokin ”tutustu Camiloon” -projekti joka loppuu aikanaan. Hän on hyvä puhumaan ja tapa hahmottaa tilannetta kiinnostaa. Pidemmän päälle en usko että pukusuojassa läsnäoleva kamera on pelaajien etu. Tuohan on hengähdystauon paikka. On ok joskus, erityisesti voiton jälkeen, lyhyesti. Arvostan valmentajissa myös taitoa suojata pelaajien yksityistä tilaa - josta tietysti on eri kulttuureissa tosi erilaiset hahmotukset. Mut näin pohjoismaalaisena näen että nyt ollaan hiukan liian pitkään liian lähellä. Toki viestintä voi itse päättää olla menemättä kaikkialle kuvaamaan (jollei ole jokin toimarin uusi idea).

Takaisin