Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
Tuolla jatkoajan puolella oli jäsen kyle tehnyt boikotti ketjun. Itse kun en sinne tunnuksia omaa niin ajattelin samassa hengessä laittaa ketjun tännekin ja ilmoittautua täten mukaan. Tai viime kauden alusta astihan tässä on jo mukana oltu. Tähän on vain nyt lähdettävä isosti mukaan... Varmasti saadaan muutosta aikaiseksi kun massaa on riittävästi. Toivottavasti tavoittaa perus tuulipukukansankin.

Jos tämä jotenkin sotii palstan sääntöjä vastaan tai muuta niin modet poistakoon ketjun ja antakoon sapiskaa.

http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/boikotti-tavoiteena-nolla-katsojaa-kauden-2016-17-avaukseen.63259/#post-6289580
 

Jalo

Guest
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

En lähde mukaan.

Loppukauden peleistä olen poissa, se on varma.
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Mukana!!

Nyt pitää saada loppu tuolle johdon perseilylle!
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 201
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

En ole mukana boikottimielessä tässä jutussa.Sen sijaan tuohon avausotteluun en melko varmasti ole kuitenkaan muuten menossa,sillä en ole ollut paikallisottelua katsomassa yli viiteen vuoteen.Karri Kiven kausi sinänsä kiinnostaa ja todennäköisesti jonkun ensimmäisestä viidestä kotimatsista käyn paikan päällä katsomassa.

Noin muuten olisi kannattanut valita joku muu peli kuin Ilves-Tappara 0 katsojan tavoitteelle.
 

IPA50

Rivipelaaja
Viestejä
46
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

En pistä senttiäkään lippuihin tai sponsorointiin (yritykseni kautta) ennen kuin Ilveksen urheilullinen uskottavuus on naapurin tasolla. Ensimmäiseksi omistus ja johto on saatava pois niiltä, joille Ilves on vain keino hankkia kolikkoja omaan taskuun.
Nyt sen on tapahduttava, joten kaikki mukaan boikottiin, muuten ensi kaudella ollaan taas samassa tilanteessa.
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
960
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Olen varmasti hallissa.
 

Tammi 30

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
480
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Riippuu ihan siitä. Miltä ensi kauden joukkue näyttää. Jos taas päästetään tärkeimpiä pelaajia menemään ja korvataan ne jollain halvoilla ukoilla ei hallilla näy edes ilmaisotteluissa. Täksi kaudeksi oli välinpitämätöntä päästää hintz,polak ja zalewski menemään. Se näkyy menestymättömyytenä nyt.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 715
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Mä ymmärtäisin jos tämä olisi 2015-16 viimeisessä pelissä, mutta on tämä nyt vähän tylyä protestoida tilanteessa jossa yhtään peliä ei ole vielä pelattu.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 520
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Hengessä mukana. Kausikorttia en ainakaan hanki ja loppukauden peleistä pysyn poissa muutamaa vieraspeliä lukuunottamatta.

Kannattaja-aktivismille aina varaukseton peukku.
 

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Nojoo, en minäkään välttämättä näe ihan pointtia pelkän ensikauden avauksen boikotilla. Liitin vain tuon kylen tekstin kun oli mielestäni hyvin kirjoitettu. Itse olen sitä mieltä että boikottia niin kauan kuin muutos tapahtuu omistus ja toimiston puolella. Tätä kuraa ei vaan enää jaksa ja noilla herroilla ei eväitä muutokseen ole.
 

TyrväänILVES61

Guest
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

siinähän boikotoitte...vittu mitä kuraa..
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Vitun hienoa äijät, kyllä tällä saadaan Ilveksen johdon mieli muuttumaan ja joku mysteerimiljonäärimies ostaa koko paskan. Onnea vaan, itse ainakin olen hallissa.
 

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Villy sanoi:
Vitun hienoa äijät, kyllä tällä saadaan Ilveksen johdon mieli muuttumaan ja joku mysteerimiljonäärimies ostaa koko paskan. Onnea vaan, itse ainakin olen hallissa.

Siitä en tiedä saadaanko miljonääriä, tai mikä se oikea suunta olisi, mutta tämä poppoo on sen näyttänyt, että he eivät hommaansa osaa. Siinähän kannat rahasi turhapäiväsyyteen. Minä ainakin tahdon joskus joitain vastinettakin rahoilleni. Jotain muutakin kuin joka vuosi jumbo sija ja ehkä joskus tsäkällä päästään Lomarengas kierroksille, ja silloinkin kaikki tietää et noutaja tulee samantien.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 717
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Kaussikorttimyyjän ei kannata lähteä provikkapalkalla myymäämään ensikautta. Tyhmänä olen itse vuodesta toiseen ostanut sian säkissä mutta jatkossa menen irtolippukaupalla. Kun peli toimii ja on viihdyttävää mennään halliin, kun ei, ei mennä. Toivon että muutkin ovat ottaneet opikseen eivätkä enää elätä hyvävelikerhoa sokeasti.
 

JK

Guest
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Itse en boikotoi, teen valintoja.

Ellei Ilves-Hockey toimi tavoitteensa ja strategiansa mukaisesti (VVV:n 4:s kausi alkamassa) ja nosta pelaajabudjettiaan, en aio tukea I-H:ta rahallisesti. Jos tuota hallituksen/strategiatyöryhmän tavoitetta on otettu toteuttamaan tj/organisaatio, joka ei pysty tavoitteen mukaan toimimaan(konkreettisin askelin) niin oletan myös hallituksen reagoivan. Tietysti hallitus voi olla tyytyväinen nykytoimintaan - itse en ole. Ja jokainen saa tehdä omat päätöksensä.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 991
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Toteutan todennäköisesti ipa1970 toimintamallia, ellei jotain järisyttävää tapahdu. Irtolipuilla kun käy, niin ei ole mikään pakko raahautua hallille, jos peli takkuaa ja on karseaa.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 831
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Hakametsän kotipeleihin ei nyt muutenkaan useasti pääse, kun asuu aivan toisella paikkakunnalla, mutta mikäli Tampereella olen kauden alkaessa, niin halliin en mene.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Heti palaan halliin 2-kausikortin kanssa kun Vinie kumppaneineen on poistunut, joten boikotissa ollaan!
 

Bilbo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
294
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

sämpylä sanoi:
Heti palaan halliin 2-kausikortin kanssa kun Vinie kumppaneineen on poistunut, joten boikotissa ollaan!

Tämä, mutta 1 kausarin kanssa.

Harmittaa kun tälle kaudelle tuli hommattua kausari.
 

SearchAndDestroy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
176
Vs: Boikotti: Tavoiteena nolla katsojaa kauden 2016-17 avaukseen

Itse en Ilveksen kotipeleihin mene ennen kuin Ilvestä (siis tuo sm-liiga seura) operoivan yrityksen johto ja pääomistajaporras on häipynyt kokonaan pois. Tai sitten asian pitää mennä niin, että operoijan pitää vaihtua kokonaan. Tosin, riittäkö hitto sekään, että tämän hetken johto ja omistajat häipyvät kokonaan, jos vanha yritys jää edellee olemaan? Tuntuu, että kaikki pitäisi aloittaa alusta/uudestaan ja siis ilman tämän hetken johtoa ja omistusta.

En näe mitään syytä arvostella väkeä siitä, että menevätkö halliin vai ei tai ovatko mukana jossain boikotissa vai ei. Ei ole käsittääkseni oikeaa tapaa kannattaa Ilvestä tai mitään muutakaan joukkuetta tms.

Vaikuttaisi kuitenkin siltä, että ainoa tapa saada Ilves oikeaksi ja uskottavaksi sm-liiga joukkueeksi on tilanne missä tosiaan viestin yläosan asiat tapahtuvat jossain järjestyksessä. Tämän mahdollistamiseen keinot ollee vain hallin pysyminen mahdollisimman tyhjänä. Tällöin Ilves OY:lle ei valu ainakaan lipputuloja, edes senkään vertaa mitä nyt. En kyllä tiedä sitäkään, että kuinka kauan Ilves Hockey oy pystyy toimimaan, jos sille tulisi kokoajan jatkuva kassavaje, eli tilanne missä OY:lla ei olisi reaaliaikaista likviditeettiä. Mikä on se raja (onko sellaista edes olemassa?), missä V.M. vetää tekohengityskoneet irti? Onko Ilves OY:n "rottalinja" loputon, jatkuva ja murtumaton? Jos näin olisi, niin tarvitsemme uuden yhtiön sm-liiga seuran toimijaksi.
 
Ylös