Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

Kyllä mulla on paljonkin positiivista sanottavaa silloin kun sen paikka on, mutta se nyt ei liittynyt mitenkään tähän valheellisen tiedon levittämiseen jota harrastat nyt jo toista kertaa tällä palstalla samasta aiheesta.
Ja mikä on valheellista?

Kerrotko vielä miten lähteneet kälppimään? Ja miten nämä muut sitten lähtevät?
Lähtivät itse kävellen ja "saapa nähdä lähteekö lisää"... siis sana SAAPA. Mutta ei teille tosikoille kannata rautalankaa uudestaa kehittää.

Lähtivät itse kävellen ja "saapa nähdä lähteekö lisää"... siis sana SAAPA. Mutta ei teille tosikoille kannata rautalankaa uudestaa kehittää.
Meneeköhän nyt osakkaat ja sponssit sekasin.

Toisarvoista on se, kuka on lähtenyt kälppimään ja kuka ei. Asioita tapahtuu. Olennaista on se, kuka/ketkä ja etenkin miksi eivät lähteneet edes sille matkalle, josta voisi ylipäätään lähteä kälppimään.

Se on se mikä pitäisi kiinnostaa.

Ylipäätään paras ketju moniin vuosiin foorumilla. Ei niinkään otsikon takia, vaan sen takia mihin on tässä vaiheessa päästy.

Mäkin haluaisin tietää, että miten osakas lähtee noin vain kälppimään.

Myy osuutensa pois. Vai näkyykö A.N. enää tuolla suuromistajissa? Ei näy.

A iski selkeesti myyntivoitot parempaan binekseen ja taseet kunnossa. Absoluuttinen yksikkö.

Kyllähän Manngardin porukka aikanaan nosti Ilveksen suosta ongelmat alkoivat sitten 2000-luvun taitteen jälkeen kun ei enään kehitetty/panostettu Ilvestä vaan lähinnä tekohengitettiin.

Itse näen Jalon Ilveksessä paljon samaa. Nostettiin Ilves suosta, mutta nyt kun kiinnostus on lähtenyt laskuun niin vieläkö löytyy virtaa kehittää Ilvestä entisestään?

Jotenkin tuntuu, että Jalolla on ajatus jossa mestaruus olisi kaiken ratkaisu. Nyt pitäisi kuitenkin keksiä keino kuinka Ilveksen yleisömäärät saadaan kasvuun, sekä liikevaihto ja taloudellinen tulos. Pahoin pelkään, että nyt on toivotaan-toivotaan vaihe, eikä se vaihe jossa kerätään sponsoreita ja yleisöä areenalle.

Korjataan sen verran, että Manngård pelasti Ilveksen, mutta veti myös omalla holtittomalla tavallaan (pelaajapalkat olivat hänen vuokseen älyttömät) Ilveksen konkkakypsäksi jo 1998-1999 mennessä. Tuolloin Jalo toimarina loi kasvot urheilulliselle toiminnalle ja Jääskeläinen talouskurinsa myöten toi ryhtiä, kunnes Jalo erotettiin. Jalon potkut osuivat urheilullisesti huonoimpaan aikaan, sillä Ilveksellä oli jopa mahtava junioriputki rakentunut ja uuden johdon myötä tuo sössittiin totaalisesti. Jopa siten, että junnuputki jouduttiin rakentamaan täysin alusta Jalon toisen tulemisen myötävaikutuksella. Ne vuodet, joina Jalo ei ole toiminut Ilves Hockey Oy on tehnyt järkyttävät kumulatiiviset tappiot.

Jos olen tehnyt laskelmat oikein, niin Ilves-Hockey Oy on 2020-luvulla tehnyt eniten taloudellista tulosta Liigajoukkueista. Saa korjata, mikäli olen väärässä. Käsittääkseni Ilves on tehnyt myös isoja investointeja viime vuosina. Aika tulee näyttämään, koituvatko ne onneksi vai kohtaloksi.

Olemme myös tilanteessa, jolloin meillä on junnuputken päässä erinomaista ainesta. Toivottavasti tällä kertaa Ilves ei hukkaa omia junioreitaan.

Takaisin