Minulla on useampi kausikortti + sponsorointituet. Useammasta tonnista puhutaan yhteensä, mutta alle kymppitonnista per kausi.
Mainitset, että Ilvesyhteisöä ei ole kuultu siinä mitä tuotteelta halutaan. Miten tämä mielestäsi konkreettisesti näkyy kun ainakaan minulta ei ole koskaan kukaan edes kysynyt mitä Ilves-tuotteelta haluaisin? Onko siis tiedossa tästä asiasta jotain tarkemmin/enemmän. Aidosti siis kiinnostaa tietää, tämä ei ole v*ttuilua.
Olen tätä joskus aiemminkin täällä pohtinut, että mitä ja ennen kaikkea kuinka pian sillä saavutetaan tuloksia, jos ruvetaan boikotoimaan? Jos nyt ajatellaan, että täällä foorumilla vaikka 50 intohimoista ilvesläistä laittaa rahahanat kiinni, niin mitä se tekee yhteensä. Meneekö yli 100 k€? Onko tällaisella yhtään mitään vaikutusta mihinkään.
Haluaisin vähän konkreettisempaa visiota tämän Ilves-laivan kääntämiseen kuin pelkkä (hiljainen?)boikotointi. Toki sanot itsekin, että parempia ideoita otetaan vastaan.
Olen valmis myös lopettamaan rahoitukseni, jos pystytään järkevästi perustelemaan ja osoittamaan, että sillä voidaan saada muutos aikaan. Nähdäkseni se vaatisi ehdottomasti mukaan useampia ison kaliiberin tunnettuja Ilves-tukijoita ja tälle suurta medianäkyvyyttä, että myös meidän tavallisten tukijoiden joukkoistettu ääni tulisi paremmin kuulluksi.