Barrett Hayton

Ipanmies98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
267
Hayton vetää NHL:ssä ykkösketjussa, mutta floppaa täysin Liigassa.
Niin no, sehän on ihan normaalia, että ykkösvaraukselle annetaan näytönpaikkaa 1.Ketjussa.

Mitä floppaamiseen tulee, niin mieti itseäsi Haytonin saappaisiin. Tiedät, että edessä on tärkeä kausi ja haluat näyttää kaiken mitä osaat. Tulet liigaan pelaamaan ja vedät ihan 100 lasissa ja loukkaannut Jukureita vastaan ja kausi ohi. Luulen, että Hayton ei kuitenkaan ihan kaikkea laittanut täälä peliin vaan haki tuntumaa. Tuskin halusi loukkaantua NHL kauden alla.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Niin no, sehän on ihan normaalia, että ykkösvaraukselle annetaan näytönpaikkaa 1.Ketjussa.

Mitä floppaamiseen tulee, niin mieti itseäsi Haytonin saappaisiin. Tiedät, että edessä on tärkeä kausi ja haluat näyttää kaiken mitä osaat. Tulet liigaan pelaamaan ja vedät ihan 100 lasissa ja loukkaannut Jukureita vastaan ja kausi ohi. Luulen, että Hayton ei kuitenkaan ihan kaikkea laittanut täälä peliin vaan haki tuntumaa. Tuskin halusi loukkaantua NHL kauden alla.

Olisiko kurinalaisuuden nimiin vannova Myrrä antanut niin paljon peliaikaa kaverille, joka ei yritä täpöillä? Varsinkin, kun kaikki tietävät, kuinka haavoittuva Ilveksen pelitapa on, jos yksikin pelaaja löysäilee.
 

Pazze

Rivipelaaja
Viestejä
17
Olisiko kurinalaisuuden nimiin vannova Myrrä antanut niin paljon peliaikaa kaverille, joka ei yritä täpöillä? Varsinkin, kun kaikki tietävät, kuinka haavoittuva Ilveksen pelitapa on, jos yksikin pelaaja löysäilee.
Näihän Myrrä teki ja aika monta maalipaikkaa Hayton peleissä kavereille järjesti.
 

Ipanmies98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
267
Olisiko kurinalaisuuden nimiin vannova Myrrä antanut niin paljon peliaikaa kaverille, joka ei yritä täpöillä? Varsinkin, kun kaikki tietävät, kuinka haavoittuva Ilveksen pelitapa on, jos yksikin pelaaja löysäilee.
Olisi. Kaikki ei ole aina niin kiveen hakattua ja joukkue ei voi olla täynnä samaa massaa olevia harmaita pelaajia. Olisiko pitänyt jättää tämmöinen kokeilematta kun tarjolla on tämmöinen talentti? Et varmaan voi väittää täydestä sydämmestä, että Ilves tai mikä vaan muu liiga joukkue olisi niin kova, että Nhl kynnyksellä oleva pelaaja ei sinne mahdu.

edit. Ja täytyy myös osata katsoa sitä kokonaisuutta. Hayton ketjussa pelasi myös Maccelli ja Järventie. Aika monta todella hyvää maalipaikka Hayton heille järjesti, mutta nyt ei osunut. Entä jos olisi osunut? Haytonin tehot olisi voinut olla esim 0+8. Olisiko silloin ollut floppi.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 768
Niin Hayton käytti nyt tosiaan tuota laukaustaan taas. Nyt tärähti riman kautta sisään. Ilveksessä pomppasivat raudoista ulos. Pienestä kiinni.
 

Juicee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
167
Toivottavasti ei pelaa enään ikinä ipanutussa.
Kyllä mä ottaisin millon vaan. Luulen että jos olis sen kiekon saanu maaliin asti, niin olis ollut eri meininki sen jälkeen. Olisko turhautunut, kun paikkoja oli jatkuvasti, mutta ei vaan mennyt mistään sisään. Toki puolustuspelaaminen oli aivan olematonta, mutta niin se on myös A. Ovechkinillakin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 533
Kyllä mä ottaisin millon vaan. Luulen että jos olis sen kiekon saanu maaliin asti, niin olis ollut eri meininki sen jälkeen. Olisko turhautunut, kun paikkoja oli jatkuvasti, mutta ei vaan mennyt mistään sisään. Toki puolustuspelaaminen oli aivan olematonta, mutta niin se on myös A. Ovechkinillakin.
Siinähän se ero tuleekin, AO8 on rikkomassa kaikkien aikojen tehtyjen maalien tilastoa, ja Hayton surffailee AHL - NHL väliä. Ja mitä tulee 8 puolustukseen, Trotzin aikana alkoi puolustus ja nyt on sormus sormessa. Ja jos Haytonia turhauttaa oma peli ja saa sillä kaks ketjua sekasin, se ei ole kannattavaa.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 871
Jäi kuva, että fyysinen kunto ei ollut lainan aikaan paras, eli luistikohan puolustusvelvotteista siksi, että ei yksinkartaisesti jaksanut. Muutenkin tietysti kysymys, sopiiko paremmin keskelle vai laitaan. NHL:ssä ilmeisesti ollut laitahyökkääjänä, ja ottanut aloituksia ylivomalla ja muutenkin lähinnä hyökkäyspäässä, koska on niitä voittanut yli puolet.
 
Ylös