Barrett Hayton

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 913
En ole Ilveksessä nähnyt sellaista selänsuoristamista muutamaan vuoteen, mitä Hayton esitti Jyppiä vastaan Heleniuksen maalissa.

Oli mikä huippulupaus tai alati vaarallinen hyökkäyksessä tahansa, mutta jos korvienväli on tuota luokkaa, niin ei mahdu mun Ilvekseen. Ei ollu Tampereen valot tarpeeksi kirkkaat ja "superstaraa" on alkanu sapettaa...

Erittäin hyvin tiivistetty. Kiitos ja näkemiin.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Saa olla Kanadan junnutuotanto huono jos tämä on heidän kapteeni
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
En ole Ilveksessä nähnyt sellaista selänsuoristamista muutamaan vuoteen, mitä Hayton esitti Jyppiä vastaan Heleniuksen maalissa.

Oli mikä huippulupaus tai alati vaarallinen hyökkäyksessä tahansa, mutta jos korvienväli on tuota luokkaa, niin ei mahdu mun Ilvekseen. Ei ollu Tampereen valot tarpeeksi kirkkaat ja "superstaraa" on alkanu sapettaa...
Taisi Hayton pahimman virheensä tehdä, kun kerran selkänsä suoristi. Hitsari fanit ovat ikuisesti niskassa. Ei Panu Miehoilla , Tuomas Salmeloilla ja miro nalleilla mestaruuksia voiteta vaikka olisivat kuinka hemmetin ”kovia tekemään työtä”. Miksi Joona Koppanen pääsee kuin koira veräjästä? Kakkosen sentterinä ei tuo ylöspäin tippaakaan peliin lisää eikä ole myöskään yhtään vaarallisen oloinen toisin kuin tämä Hayton.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 040
No ei niitä mestaruuksia taiteilijadiivoilla ja kikkapojillakaan voiteta...

Ihan ekaksi tekisin sellaisen peliliikkeen, että Robyn lentokeliä ei tapettaisi ja pääsisi kenttään, missä saisi kiekkoakin ->

Suomi-Ruotsi-Mese
Antsa-Saarela-Järventie
Macce-Hayton-Mieho (olis ketjussa edes yksi, jota nappaa puolustaa)
Päkkilä-Koppanen-Nalli (Koppanen ehkä siihen ketjuun, joka omin)
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 816
Taisi Hayton pahimman virheensä tehdä, kun kerran selkänsä suoristi. Hitsari fanit ovat ikuisesti niskassa. Ei Panu Miehoilla , Tuomas Salmeloilla ja miro nalleilla mestaruuksia voiteta vaikka olisivat kuinka hemmetin ”kovia tekemään työtä”. Miksi Joona Koppanen pääsee kuin koira veräjästä? Kakkosen sentterinä ei tuo ylöspäin tippaakaan peliin lisää eikä ole myöskään yhtään vaarallisen oloinen toisin kuin tämä Hayton.

Tässä Koppasen ja Haytonin tilastot tältä kaudelta:

Ottelut 1-60 O M S P RM + - +/- PPG AIKA
Hayton, Barrett 6 0 4 4 6 3 5 -2 0,67 16:08
Koppanen, Joona 7 2 2 4 2 7 3 4 0,57 13:32

Eli Koppanen ei ole Ilveksen kakkossentteri muuten kuin nimellisesti. Peliaikavertailussa Ilveksen kakkossentteri on ollut Hayton, jopa melko tuntuvalla erolla Koppaseen tai Saarelaan. Pienemmällä peliajalla ja käytännössä ilman ylivoimavastuuta Koppanen on tehnyt samat tehot kuin Hayton, minkä lisäksi Koppasen tehotilasto on plussalla, toisin kuin Haytonin.

Hayton on toki vaarallinen ylivoimalla hyökkäyssuuntaan, mutta muuten valitstit nyt pointtisi kannalta melko huonon vastinparin Haytonille.
 

Emmett_Brown

Luottopelaaja
Viestejä
1 673
Eihän se nyt varsinaisesti yllättävää ole että lainapelaaja ilman mitään siteitä Ilvekseen ei pelaa samanlaisella sydämellä kuin muut. Tunteenpalon ja logolle pelaamisen puuttumisen voisi korvata aivan poikkeukselliset taidot, mutta ei taida ihan Haytonilla vielä riittää siihen.
 

W124

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Ruotsalainen ja Hayton pelaa samassa joukkueessa. Jos olisit NHL-pomo niin kumman haluaisit kokoonpanoon...

(Hayton vasta 20v, että kehitystä varmasti vielä tulee, mutta on vielä matkaakin)
 

W124

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Ja tosiaan yritän itsekin pitää mielessä, että näiden 20 vuoden jälkeen on uskomatonta, että huolenaiheena on nyt 3. Ketjun NHL- lainan puolustusmoraali.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 483
Ruotsalainen ja Hayton pelaa samassa joukkueessa. Jos olisit NHL-pomo niin kumman haluaisit kokoonpanoon...

(Hayton vasta 20v, että kehitystä varmasti vielä tulee, mutta on vielä matkaakin)
Eihän ne NHL. ssä ole samassa joukkueessa, eri pomot noista päättää.
 

Raipe79

Luottopelaaja
Viestejä
1 029
Ruotsalainen ja Hayton pelaa samassa joukkueessa. Jos olisit NHL-pomo niin kumman haluaisit kokoonpanoon...

(Hayton vasta 20v, että kehitystä varmasti vielä tulee, mutta on vielä matkaakin)
Ehdottomasti ottaisin pomona ruotsalaisen kolmos, nelosketjuihin hyvin kiekkoa suojaavana ja molempiin suuntiin vaarallisena pelaajana ja haytoni saisi tulla kokeilemaan kakkos, kolmos ketjuihin kauden aikana, mutta pääosin kehittyä ahl:n puolella.
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Eihän se nyt varsinaisesti yllättävää ole että lainapelaaja ilman mitään siteitä Ilvekseen ei pelaa samanlaisella sydämellä kuin muut.
On se nyt sinänsä yllättävää että nykymaailmassa tieto kulkee nopeasti ja herkästi. Eikä tuollaista asenneongelmaa katsella hyvällä missään. Pohjois-Amerikassa vielä vähemmän kuin täällä. Puhutaan ammattiylpeydestä. Nykyänärissä ei yksikään pelaaja kävele punaista mattoa pitkin parrasvaloihin.

Haytoninkin kannattaisi muistaa että on monia ykköskierroksen varauksia joidenka urasta on tullut floppi. Harvoilla se on johtunut taitojen puutteesta.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 269
Pelkällä vaarallisuudella ilman konkreettista tulosta ei vielä kannua nostella. Hayton on sen lisäksi vielä tämän kuuluisan vaarallisuutensa repinyt joukkueen selkänahasta viime peleissä. Ainakin viime pelissä repi.

Olihan Seikolakin vaarallinen kentällä, kun joka ylivoima päättyi (pelkästään) hänen laukaukseen. Sillä erotuksella, että Seikola heilutti verkkoakin. Toivottavasti Hayton näyttää tällä viikolla meille kriittisille kannattajille mistä kukko kusee .
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
5 985
Älkäähän nyt viitsikö. Olen aivan varma, että Hayton on pelimies ja tulee suuremmalla todennäköisyydellä tekemään uran änärissä kuin Ruotsalainen. Eikä haittaa yhtään, jos olen väärässä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 932
Kieltämättä aika vaisu. Varsinkin kun pääsi Liigan kärkiseuraan ja Maccen rinnalle.
Vaarallinen hän on.. on jopa vaara, että jää tänne loppukaudeksi ;)
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 816
Älkäähän nyt viitsikö. Olen aivan varma, että Hayton on pelimies ja tulee suuremmalla todennäköisyydellä tekemään uran änärissä kuin Ruotsalainen. Eikä haittaa yhtään, jos olen väärässä.

Hayton on varmasti pelimies, mutta ainakaan minua ei kiinnosta pätkän vertaa hänen NHL-uransa. Minua kiinnostaa Ilves ja Ilveksen pelaajien tekemiset. Ei siis paljon lohduta, vaikka Hayton hakkaisi kaikki Gretzkyn ennätykset, jos täällä ollessa ei pelaaminen kiinnosta.

Ja toivon vilpittömästi, että hän näyttää vielä täällä ollessaan meikäläiselle närhen munat.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
5 985
Hayton on varmasti pelimies, mutta ainakaan minua ei kiinnosta pätkän vertaa hänen NHL-uransa. Minua kiinnostaa Ilves ja Ilveksen pelaajien tekemiset. Ei siis paljon lohduta, vaikka Hayton hakkaisi kaikki Gretzkyn ennätykset, jos täällä ollessa ei pelaaminen kiinnosta.

Ja toivon vilpittömästi, että hän näyttää vielä täällä ollessaan meikäläiselle närhen munat.
Tässä olet aivan oikeassa.
 

Luchs

Guest
Taisi Hayton pahimman virheensä tehdä, kun kerran selkänsä suoristi. Hitsari fanit ovat ikuisesti niskassa. Ei Panu Miehoilla , Tuomas Salmeloilla ja miro nalleilla mestaruuksia voiteta vaikka olisivat kuinka hemmetin ”kovia tekemään työtä”. Miksi Joona Koppanen pääsee kuin koira veräjästä? Kakkosen sentterinä ei tuo ylöspäin tippaakaan peliin lisää eikä ole myöskään yhtään vaarallisen oloinen toisin kuin tämä Hayton.


Jonkin verran samaa mieltä. Jos ihme tapahtuisi, että nöyrtyisi ja malttaisi edes hieman tähdätä peliä edistävään toimintaan, sen sijaan että jatkaa omaa näppäryyttä alleviivaavassa moodissa.

Haluaisin niin mielelläni nähdä kaiken sen potentiaalin mikä pojassa selvästi majailee.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 981
Haytonille uudet ketjukaverit ja Maccelli & Järventie parivaljakko pidetään edelleen samassa ketjussa. Parantaisi tod.näk kaikkien tekemisen laatua.
 
Ylös