Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla ei ole ollut ennen foorumille liittymistäni mitään aiempaa käyttäjää?Onko toi Väiskivemmelsääri taas joku uusi @Jounii ja @Ristoreipas kakkoskäyttäjä? Samanlainen kirjoitustyyli ja Vemmelsäären tili luotu samana päivänä, kuin Jounii viimeksi ollut paikalla.
Vai oliko se käyttäjiä ?Timi Fckng Teuho-Markkula ja Puujalka haukkuivat pelaajia viikon huilin arvoisesti.
Toimii samalla asteikolla.Vai oliko se käyttäjiä ?
Joo siis meinasin että haukkuko käyttäjiä eikä pelaajia ?Toimii samalla asteikolla.
Ei näyttäisi enää esittävän Osasto-aktiivia, niin en näe syytä jahdata miestä loputtomiin.Onko toi Väiskivemmelsääri taas joku uusi @Jounii ja @Ristoreipas kakkoskäyttäjä? Samanlainen kirjoitustyyli ja Vemmelsäären tili luotu samana päivänä, kuin Jounii viimeksi ollut paikalla.
Mites ne mouhotrollit tuolla Osaston ketjussa? Joko heilui bannivasara vai saavatko jatkaa pelleilyään?Makelli72 haukkui toista käyttäjää ja teki sen onelinerillä. Viikko.
Käyttäkää meidän hienoja hymiöitä jos haluatte jakaa mielipiteen jonkun toisen viestistä, turhat onelinerit likaavat palstaa.
Ensin kysymys: mikä on mielestäsi törkein haukkumanimi toisesta kirjoittajasta? Onko se mouho?Mites ne mouhotrollit tuolla Osaston ketjussa?
Käyttäjä rauhotu ja Maikkari. Siitä voi lähteä.Ensin kysymys: mikä on mielestäsi törkein haukkumanimi toisesta kirjoittajasta? Onko se mouho?
Toiseksi: jos jokin viesti kaipaa mielestäsi moderaattoreiden huomiota, RAPORTOI.
Jos jokaisen mouhotrollin merkkaisi niin ei muuta ehtisi tekemäänkään. Merkkasin nyt sinut tuonne Osaston ketjun kommenttiini niin voit käydä ihan itse katsomassa. Mielestäni hiukan törkeämpää kielenkäyttöä kuin sana "mouho" joita toki nuo ovatkin enkä oikein ymmärrä miksi siihen nyt tässä tartuit.Ensin kysymys: mikä on mielestäsi törkein haukkumanimi toisesta kirjoittajasta? Onko se mouho?
Toiseksi: jos jokin viesti kaipaa mielestäsi moderaattoreiden huomiota, RAPORTOI.
Käyttäjä Rauhoitu näyttää rauhoitetun lopullisesti.Siitä voi lähteä.
Nimität herkästi kaikkia muita kirjoittajia mouhoiksi, jos he ovat eri mieltä kanssasi. Kysymys onkin miksi sinulle pitäisi sallia muiden haukkuminen ja toiset bännätä. Ja eikö mielestäsi törkeintä haukkumista olisi kutsua sinua mouhoksi? Eli se on siis törkeintä.Mielestäni hiukan törkeämpää kielenkäyttöä kuin sana "mouho" joita toki nuo ovatkin enkä oikein ymmärrä miksi siihen nyt tässä tartuit.
Näytähän nyt vielä se viesti jossa kutsuin jotain pyrojen kritisoijaa mouhoksi? Nuo mitkä mainitsin olivat selkeitä mouhotrolleja. Mikä sulla nyt on tässä ongelma?Nimität herkästi kaikkia muita kirjoittajia mouhoiksi, jos he ovat eri mieltä kanssasi. Kysymys onkin miksi sinulle pitäisi sallia muiden haukkuminen ja toiset bännätä. Ja eikö mielestäsi törkeintä haukkumista olisi kutsua sinua mouhoksi? Eli se on siis törkeintä.
Minä esimerkiksi olen kaikkia pyroja vastaan sisätiloissa, koska ne ovat kiellettyjä. Monet muut kirjoittajat ovat samaa mieltä, eikä se tee heistäkään mouhoja, paitsi sinun viesteissäsi.
No nyt on tehty sun duunit ja raportoitu. Onko nyt kaikki hyvin? Vielä kun näytät sen kommentin jossa haukuin yhtäkään eilisten pyrojen kritisoijaa tai yleensäkin minun kanssa eri mieltä olevia mouhoksi niin päästään eteenpäin.@Jäähykuningas18 : RAPORTOI . Ainakin kaikki muut osaavat tehdä sen, yritä edes.
Tuo ei toimi:
"Merkkasin nyt sinut tuonne Osaston ketjun kommenttiini niin voit käydä ihan itse katsomassa."