Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Kylläpäs sulla nyt menee tunteisiin. Sä voit kyllä tuollaisen käyttäjän hiljentää jos sattuu syvälle sieluun hänen kirjoitukset.Paskat.
Mädäntykööt helvetissä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylläpäs sulla nyt menee tunteisiin. Sä voit kyllä tuollaisen käyttäjän hiljentää jos sattuu syvälle sieluun hänen kirjoitukset.Paskat.
Mädäntykööt helvetissä
Virum silentium imponere potes, sed nuntium eius non!Diffidati con noi!
Oli hiljennyksessä todellakin. Palstan raskaimpia hahmoja ja onneksi lensi ulos. Ei toki poista sitä tosiasiaa, että pitäisi moni muukin lentää, mutta tämä on hyvä aloitus.Kylläpäs sulla nyt menee tunteisiin. Sä voit kyllä tuollaisen käyttäjän hiljentää jos sattuu syvälle sieluun hänen kirjoitukset.
Onhan se tietysti kamalaa kun joku täällä uskaltaa vähän haastaa yleistä mielipidettä. Ja kaikkea ei kannata myöskään aina ottaa ihan tosissaan.Oli hiljennyksessä todellakin. Palstan raskaimpia hahmoja ja onneksi lensi ulos. Ei toki poista sitä tosiasiaa, että pitäisi moni muukin lentää, mutta tämä on hyvä aloitus.
Tuolla sisällöllä ja teiniangstilla olisi joku muu lentänyt jo aiemmin ulos![]()
Kaverin haastaminen oli lähinnä helvetin noloa, ei muutaOnhan se tietysti kamalaa kun joku täällä uskaltaa vähän haastaa yleistä mielipidettä. Ja kaikkea ei kannata myöskään aina ottaa ihan tosissaan.
Tuo ei nyt kyllä ihan ollut se ongelma tässä tapauksessa...Onhan se tietysti kamalaa kun joku täällä uskaltaa vähän haastaa yleistä mielipidettä. Ja kaikkea ei kannata myöskään aina ottaa ihan tosissaan.
Ja siksi olen kaverin hiljentänytkin.Pitäisikö tähän boldattuun sanoa, ettei Raunon kohdallakaan kaikkea kannata ottaa tosissaan, sinä ja hän kun olette täällä myös monesti taistelleet. Haastamista jne
Ja jos joku hiljentämäsi, mielestäsi raskas hahmo lentäisi ulos, kyllä sieltä tulisi peukkua.Ja siksi olen kaverin hiljentänytkin.
Voisi tulla mutta en mä huutelisi että mädäntyköön helvetissä. Ihan niin paljoa ei kiinnosta muiden kirjoittelut.Ja jos joku hiljentämäsi, mielestäsi raskas hahmo lentäisi ulos, kyllä sieltä tulisi peukkua.
Voisi tulla mutta en mä huutelisi että mädäntyköön helvetissä. Ihan niin paljoa ei kiinnosta muiden kirjoittelut.
Aaa niin se oli tietysti ihan vaan kännissä ja läpällä.”Ja kaikkea ei kannata myöskään aina ottaa ihan tosissaan.”
Tämä. Sitten kaikenmaailman ipa1970 yms. tyypit täällä saa päivästä toiseen ihan samalla tavalla kitistä.Kyllähän herra toi myös hyviä omia näkemyksiä palstalle. Sinänsä sääli, että lähti "laukalle".
Ihan pelkästään sen takia haluaisin nähdä Timon jälkeisen ajan, että näkisi kenet sitten kivitetään ja keksitään syntipukiksi, kun ei siltikään vaan kävellä kannuun.Kun Timo joskus seurasta tavalla tai toisella poistuu niin lienee olevan kohtuullista että samalla rakiticin banni puretaan. Mielestäni mies on sen ansainnut.
Niinno mikä nyt sitten lopulta on vastavirta.Tykkään myös jäsen ipa1970 tuotoksista... varrella virran vastavirtaan!
Eli tässä elämässä ei nähdä Ilveksen mestaruutta kiekon puolella, olin jo siinä toivossa, että kausille 28-29 voisi olla saumoja Tillun pestin päätyttyä, mutta ei.Ihan pelkästään sen takia haluaisin nähdä Timon jälkeisen ajan, että näkisi kenet sitten kivitetään ja keksitään syntipukiksi, kun ei siltikään vaan kävellä kannuun.
Niinno mikä nyt sitten lopulta on vastavirta.
Juu näinhän mää sanoin. Hohhoijakkaa.Eli tässä elämässä ei nähdä Ilveksen mestaruutta kiekon puolella, olin jo siinä toivossa, että kausille 28-29 voisi olla saumoja Tillun pestin päätyttyä, mutta ei.