Balázs Sebők

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Aihan surkea pelaaja hyökkäyssuuntaan tällä hetkellä. Kävi ihan omin voimin puurouttamassa viimeisen 6vs4 ylivoiman. Muuten sitten ihan yhtä mitäänsanomaton kuin aiemminkin.

Toivottavasti ei missään nimessä tehdä Sebokin kanssa jatkosopimusta
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 702
Aihan surkea pelaaja hyökkäyssuuntaan tällä hetkellä. Kävi ihan omin voimin puurouttamassa viimeisen 6vs4 ylivoiman. Muuten sitten ihan yhtä mitäänsanomaton kuin aiemminkin.

Toivottavasti ei missään nimessä tehdä Sebokin kanssa jatkosopimusta

Tuskin ollaan tekemässä. Sebõk tähyää muutenkin ulkomaille.
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Tuskin ollaan tekemässä. Sebõk tähyää muutenkin ulkomaille.
Kerro se vähän alle kolmekymppinen kaveri joka ei "tähyäisi" ulkomaille? Anyway, mä luulen että me ei olla tästä miehestä vielä kaikkia nähty. Väitän että on tärkee jätkä keväällä.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
Tuli tänään seurattua vähän tarkemmin miten meidän kärkisentteri suorittaa, kun pitäisi olla joukkueen yksi kantavista voimista, kun muita kärkipelaajia on sivussa.

Noh.. Lähinnä tänään ylivoimilla toi kiekkoa hyvällä jalalla alueelle, mutta siihen ne positiiviset seikat sitten vähän jäi. Kiekolla todella heikkoa ja epävarmaa, ei oikein saanut minkäänlaisia suorituksia 5v5 pelissä aikaiseksi. Tuulolakin sai enemmän hyökkäyspäässä aikaiseksi (ainakin kolmannessa erässä) enemmän aikaiseksi, kuin Seppo.

En tiedä. On ollut heikko jo syyskuusta eikä oikein ole parantanut muutamia hetkiä lukuunottamatta omaa peliään.

Yksinkertaisesti parantaa pitää. Haluan ja uskon, että hänen peli paranisi, mutta toistaiseksi näyttää siltä, että tarvitaan tasaisempi TOP-2 sentteri, kuin mitä Seppo nyt on.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 276
Näyttää, että Balulla on itseluottamus hakusessa. Vaikuttaa sellaiselta äijältä, jonka kanssa tulisi maailman parhaat saunaillat. Mielettömän mukavan oloinen jätkä. Kourallinen kusipäisyyttä ja röyhkeyttä (à la Tikka) kentällä olisi kuitenkin se, mitä lääkäri määräisi. Balu tulee vielä.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 440
Seppohan oli tosi hyvä harkkapeleissä. Sitä oikein hieroskeli käsiä yhteen, että nyt on Sepon The kausi tulossa. Sitten loukki ja tässä ollaan. Tosin harkkapeleistä ei muutenkaan pitäisi mitään johtopäätöksiä vedellä.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 029
Seppo on pelimies ja tärkeä osa joukkuetta. Näyttää vielä kauden aikana osaamisensa -uskokaa pois.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 546
Sebok on kyllä niitä ainoita jotka saa ylivoimalla kiekon kunnialla sinne alueelle, että en missää nimessä täysin hyödyttömäksi sanoisi. Sopii siihen Suomen ja Ikosen väliin, kun ei itse tarvi vahingossakaan yrittää maalia.
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 736
Luistin kulkee, mutta ei oikein ole samalla kartalla muiden kanssa. Pari "kentänläpi"-kuljetusta yv:llä, mutta täytyisi pystyä pelaamaan ja olemaan pelattavana. Rentoutta ja määrätietoisuutta tarvittaisiin.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
507
Kerro se vähän alle kolmekymppinen kaveri joka ei "tähyäisi" ulkomaille? Anyway, mä luulen että me ei olla tästä miehestä vielä kaikkia nähty. Väitän että on tärkee jätkä keväällä.

Jumalauta meillä on uskomaton jengi kasassa keväällä mitä olen foorumia lukenut.. Balu, Tuulola ja ja Jokipakka. Kaikki kevään miehiä.

Onkohan pojilla CV:ssäkin merkintä että "Kevään miehiä."
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
453
Aihan surkea pelaaja hyökkäyssuuntaan tällä hetkellä. Kävi ihan omin voimin puurouttamassa viimeisen 6vs4 ylivoiman. Muuten sitten ihan yhtä mitäänsanomaton kuin aiemminkin.

Toivottavasti ei missään nimessä tehdä Sebokin kanssa jatkosopimusta
Tästä olen kyllä eri linjoilla. Jalkavalle ja mielestäni taitavalle Sepolle olisi varmasti käyttöä ensi kauden Ilveksessä. Helmasyntinä Sepolla on myönnettäköön suoraviivaisuuden puute. Joitakin selviä maalintekopaikkoja sössitty viime hetken "kaverisyötöillä. Uskon kuitenkin, että tohon muutos saadaan, kun vaan työnantajan edustaja Pendo antaa selkeät ohjeet/käskyt aiheeseen liittyen.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Tästä olen kyllä eri linjoilla. Jalkavalle ja mielestäni taitavalle Sepolle olisi varmasti käyttöä ensi kauden Ilveksessä. Helmasyntinä Sepolla on myönnettäköön suoraviivaisuuden puute. Joitakin selviä maalintekopaikkoja sössitty viime hetken "kaverisyötöillä. Uskon kuitenkin, että tohon muutos saadaan, kun vaan työnantajan edustaja Pendo antaa selkeät ohjeet/käskyt aiheeseen liittyen.
Näen nuo samat hyvät puolet Sebokin pelissä, ja toisaalta omakin toive on, että vielä se Sebok sieltä nouseen.
Jos ollaan kuitenkin ihan rehellisiä, niin roolissaan kakkossentterinä Sebok on todella epätasainen pelaaja. On ollut sitä koko aikansa Ilveksessä, ja ymmärtääkseni myös Kalpassa.

Myöskään esitykset viime kauden pudotuspeleissä eivät herätä ihan kauheaa luottoa siihen, että Sebok olisi kevään miehiä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 977
Näen nuo samat hyvät puolet Sebokin pelissä, ja toisaalta omakin toive on, että vielä se Sebok sieltä nouseen.
Jos ollaan kuitenkin ihan rehellisiä, niin roolissaan kakkossentterinä Sebok on todella epätasainen pelaaja. On ollut sitä koko aikansa Ilveksessä, ja ymmärtääkseni myös Kalpassa.

Myöskään esitykset viime kauden pudotuspeleissä eivät herätä ihan kauheaa luottoa siihen, että Sebok olisi kevään miehiä.

Huonoin Liigakausi Sebökilla menossa noin viiteen vuoteen. Jopa hämmentävän heikkoa tekemistä noinkin hyvät perusominaisuudet omaavalta pelurilta. Eikä ole siitä kiinni etteikö olisi roolia tarjottu.
 
Ylös