Antti Tyrväinen

Leponeksi

Rivipelaaja
Viestejä
45
Vs: Antti Tyrväinen

Tyrsky oli tänään globenissa Färjestadin tähti iskettyään kaksi maalia djugårdenin verkkoon 1-3 vierasvoitossa.
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Antti Tyrväinen

Leponeksi sanoi:
Tyrsky oli tänään globenissa Färjestadin tähti iskettyään kaksi maalia djugårdenin verkkoon 1-3 vierasvoitossa.

Nii kyllä on hienoa kuulla tällaista Tyrväisen pelistä. Toisaalta saatanan valitettavaa, ettei pelaa enää meillä kun täydensi Mustosta ja Rautiaista niin hyvin. Pieni vastaan tulo Ilvekseltä niin kaikki olisi ollut tyytyväisiä, mutta kun ei niin ei....
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 414
Vs: Antti Tyrväinen

IlvesSince92 sanoi:
Pieni vastaan tulo Ilvekseltä niin kaikki olisi ollut tyytyväisiä, mutta kun ei niin ei....

Ja sinä siis tiedät, minkälainen vastaantulo olisi riittänyt Tyrväisen ja tämän agenttinsa Larvan tekemiseksi tyytyväiseksi? Olisi myös mukava kuulla, että missä vaiheessa tämä vastaantulo olisi pitänyt tehdä? Uutta pelipaikkaahan etsittiin tiettävästi jo jonkin aikaa ennen Tyrväisen ulostuloa julkisuuteen marttyyrina, jonka työnantajan olisi pitänyt ymmärtää jo pelaajaa hankkiessaan tämän harrastavan vastapuolen pelaajien tahallista vahingoittamista.

Ei olla kovinkaan kummoinen matemaatikko laskeakseen yhtälön: maine liigan pahimpiin kuuluvana sikailijana + seuraavasta pelikiellosta taas kovat rahalliset ansionmenetykset = tarvitaan siirto toiseen sarjaan. Tämä perhehöpinä on kaiken todennäköisyyden mukaan vain teatteria, jolla yritettiin naamioida joukkueesta pois lähtö jonkinlaisen tekosyyn kautta "pahojen seurapomojen" syyksi. Sopimuksen purkaminen joukkueen vaihtamisen vuoksi heti pitkän pelikiellon päätyttyä on ison luokan perseennäyttö joukkuekavereille ja faneille, eikä välttämättä olisi onnistunut ilman purkukorvausta.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Antti Tyrväinen

IlvesSince92 sanoi:
Pieni vastaan tulo Ilvekseltä niin kaikki olisi ollut tyytyväisiä, mutta kun ei niin ei....

Millaista vastaantuloa tarkoitat? Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että Tyrväiselle olisi kuulunut nelinumeroinen rahallinen bonus tuosta aivopierustaan?
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Antti Tyrväinen

Ehkä tämä asia oltaisiin voitu sopia vähin äänin Ilves -organisaatiossa. Molempien osapuolten ulostulot ovat karuja. Tyrväinen poltti siltoja sm-liigaan ja Ilves olisi organisaationa voinut ehkä hoitaa asian paremmin.

Tyrväinen olisi ollut Ilvekselle tärkeä pelaaja ja oli ja on edelleenkin yksi omista suosikeista. Toivottavasti pärjää hyvin ruottissa.

Kurinpito ja vähän kaikki muukin kusi tässä tapauksessa! Varmasti tämä case on opettanut kaikkia.
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
514
Vs: Antti Tyrväinen

jurgen sanoi:
Ehkä tämä asia oltaisiin voitu sopia vähin äänin Ilves -organisaatiossa. Molempien osapuolten ulostulot ovat karuja. Tyrväinen poltti siltoja sm-liigaan ja Ilves olisi organisaationa voinut ehkä hoitaa asian paremmin.

Tyrväinen olisi ollut Ilvekselle tärkeä pelaaja ja oli ja on edelleenkin yksi omista suosikeista. Toivottavasti pärjää hyvin ruottissa.

Kurinpito ja vähän kaikki muukin kusi tässä tapauksessa! Varmasti tämä case on opettanut kaikkia.

Tilannettahan yritettiin sopia vähin äänin, mutta tähän Tyrväinen ei muistaakseni suostunut. Taisi agentti Ilkka Larvakin sanoa, että olisi halunnut riidan pitää Tyrväisen ja Ilveksen välisenä, mutta Tyrväinen halusi tulla asian kanssa julkisuuteen.

Tyrväisestä jäi hyvä kuva viime kauden kevätkauden peleistä ja oli mainio ketjukaveri Rautiaiselle ja Mustoselle alkukaudesta, Solmu Salmiselle kuittailusta myös iso plussa. Mutta kyllähän miehestä kaikkinensa ainakin minulle jäi paska maku suuhun. Viime kaudella oli todella hyödytön alkukaudesta ja vaikutti olevan kallis floppi, tämän kauden pelikiellot ja sitten bonuksena tämä Ilveksen suolaaminen. Vaikka Ilvestä ja erityisesti sen johtoa kuuluukin suolata, sen ei ikinä tulisi tapahtua julkisuudessa pelaajistolta tai valmennusjohdolta. Tämän tapahtuman seurauksena olisikin hienoa mikäli Ilves ei enää edes katsoisi tulevaisuudessa Antti Tyrväisen perään. No, onneksi Tyrväinen taisi itsekin sanoa ettei Ilveksessä enää pelaa, hyvä, en jää kaipaamaan, samankaltaisia pelaajia on tusinassa 13.

Haluaisin kyllä tietää, että kuinka tässä Tyrväisen tapauksessa kurinpito kusi?
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Antti Tyrväinen

ipe sanoi:
Tilannettahan yritettiin sopia vähin äänin, mutta tähän Tyrväinen ei muistaakseni suostunut. Taisi agentti Ilkka Larvakin sanoa, että olisi halunnut riidan pitää Tyrväisen ja Ilveksen välisenä, mutta Tyrväinen halusi tulla asian kanssa julkisuuteen.
Itse käsitin Pajuojan puheista juurikin päinvastoin - eli Ilves halusi kertoa sopimuksen purkuun johtaneen tilanteen. Jos Tyrväinen olisi vain selittelemättä laitettu pihalle, niin täällä pyörisi vieläkin huhumyllyjä Tuokkolan ja Tyrväisen väleistä, tyhjennysmyynneistä, sun muista...

Eikös täälläkin ole jo pitkään avoimuutta peräänkuulutettu? Minä ainakin olen. Nyt kun sitä saadaan, niin ei tunnu sekään kaikille kelpaavan...
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Antti Tyrväinen

Noma sanoi:
IlvesSince92 sanoi:
Pieni vastaan tulo Ilvekseltä niin kaikki olisi ollut tyytyväisiä, mutta kun ei niin ei....

Millaista vastaantuloa tarkoitat? Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että Tyrväiselle olisi kuulunut nelinumeroinen rahallinen bonus tuosta aivopierustaan?

Totta helkatissa olisi pitänyt tulla sakossa vastaan! Meillä luistelee kentällä niin vaisu porukka, että totta helkatissa olisi Tyrväinen pitänyt saada pidettyä täällä. Taklaus oli vahinko mut tuomittava, siitä en valita.

Mut ei kun valmistaudutaan mielummin ensi kauteen ja säästellään rahoja.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Antti Tyrväinen

No aivan takuulla ei ollut vahinko tuo taklaus. "Ihan vahingossa nousi kyynärpää Kuuselan kohdalla kun tuuletin hikoilevaa kainaloa". Just joo. Se että se osui päähän ja Kuuselalta vintti pimeni voi olla vahinko, mutta kyynärpää ei tollain vahingossa nouse.

Mies kestää tekojensa seuraukset, etenkin kun ne ei voineet tulla yllätyksenä.
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Vs: Antti Tyrväinen

IlvesSince92 sanoi:
Totta helkatissa olisi pitänyt tulla sakossa vastaan! Meillä luistelee kentällä niin vaisu porukka, että totta helkatissa olisi Tyrväinen pitänyt saada pidettyä täällä. Taklaus oli vahinko mut tuomittava, siitä en valita.
Eli Ilveksen pitäisi vesittää Pelaajayhdistyksen neuvottelema ja sopima rangaistuskäytäntö ? Tahallisesta taklauksesta ? JA entäs seuraava kerta ? Kun puhutaan pelaajien kunniottamisesta, niin tämä on pelaajien oma tapa näyttää että kunnioittavat toisiaan eli jos hölmöilevät, mennään lompakolle. Tyrväinenkin ymmärtääkseni on Pelaajyhdistyksen jäsen, sopinut noudattavansa sen sääntöjä. Miksi säännöt tehdään, jos niitä halutaan kierrettävän ? Tälläisiä itkupillejä kuin Tyrväinen en kaipaa SM-liigaan. Ja kun A ensi kaudella "vahingossa" teloo Ilveksen ykkössentterin tai pakin loppukaudeksi sivuun, onko silloinkin oikein että hänen silloinen seuransa maksaa sakot ja Antti vetää lonkkaa 7 peliä täydellä palkalla ??
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 414
Vs: Antti Tyrväinen

VP sanoi:
ipe sanoi:
Tilannettahan yritettiin sopia vähin äänin, mutta tähän Tyrväinen ei muistaakseni suostunut. Taisi agentti Ilkka Larvakin sanoa, että olisi halunnut riidan pitää Tyrväisen ja Ilveksen välisenä, mutta Tyrväinen halusi tulla asian kanssa julkisuuteen.
Itse käsitin Pajuojan puheista juurikin päinvastoin - eli Ilves halusi kertoa sopimuksen purkuun johtaneen tilanteen. Jos Tyrväinen olisi vain selittelemättä laitettu pihalle, niin täällä pyörisi vieläkin huhumyllyjä Tuokkolan ja Tyrväisen väleistä, tyhjennysmyynneistä, sun muista...

Eikös täälläkin ole jo pitkään avoimuutta peräänkuulutettu? Minä ainakin olen. Nyt kun sitä saadaan, niin ei tunnu sekään kaikille kelpaavan...

Tyrväinen tuli ensin julkisuuteen marttyyrina, jonka perhe on hylännyt. Ei Ilveksellä ollut tuossa oikein muuta mahdollisuutta kuin kertoa oma versionsa ja näkemyksensä asiasta. Media olisi joka tapauksessa tehnyt tuosta jutun ja täten on paras ottaa tilanne haltuun kuin vain paikkailla roskalehtien kehittämiä teorioita. Nyt se hoidettiin erittäin hienosti - Tyrväistä haukkumatta tai tuomitsematta kylmän viileästi faktoihin nojaten. Larva ja Tyrväinen eivät luonnollisestikaan halunneet Ilveksen - jota pyrkivät työntämään bussin alle - kertovan omaa kantaansa julkisesti.

Ilves olisi tarvinnut Tyrväisen panosta ja parhaimmillaan tämä oli liigan parhaita pelaajia omassa roolissaan. Jos kuitenkin pelaaja ei itse ymmärrä, millloin "läikkymisessä yli" mennään Pimeän puolelle ja katsoo vielä seuran olevan velvollinen osallistumaan vielä nykyistä enemmän aivopierujen kustannuksiin, on parasta päästää pelaajasta irti.

Onnea jatkoon. Selkärangattomuus jätti ikävän jälkimaun suuhun muuten hienosta pelaajasta.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Vs: Antti Tyrväinen

Minun Tampereen Ilveksessä pelataan rehdisti. Minun Tampereen Ilveksessä eivät ostetut keikkatyöläiset tule koskaan saavuttamaan isoa arvoa. Masi Marjamäki ja Antti Tyrväinen. Aivan sama. Näitä riittää. Turha näiden herrojen perään on haikailla. Ulkopuolelta hankittavissa pelaajissa on aina riski. Etenkin Tyrväisen taustat tiesi kaikki. Aivan kaikki.
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Antti Tyrväinen

jalkakynä sanoi:
Minun Tampereen Ilveksessä pelataan rehdisti. Minun Tampereen Ilveksessä eivät ostetut keikkatyöläiset tule koskaan saavuttamaan isoa arvoa. Masi Marjamäki ja Antti Tyrväinen. Aivan sama. Näitä riittää. Turha näiden herrojen perään on haikailla. Ulkopuolelta hankittavissa pelaajissa on aina riski. Etenkin Tyrväisen taustat tiesi kaikki. Aivan kaikki.
Sori jos pilaan sun päivän silläkin uhalla et annat bannia, mutta sun Ilves ei siis voita ikinä mitään!
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 768
Vs: Antti Tyrväinen

IlvesSince92 sanoi:
jalkakynä sanoi:
Minun Tampereen Ilveksessä pelataan rehdisti. Minun Tampereen Ilveksessä eivät ostetut keikkatyöläiset tule koskaan saavuttamaan isoa arvoa. Masi Marjamäki ja Antti Tyrväinen. Aivan sama. Näitä riittää. Turha näiden herrojen perään on haikailla. Ulkopuolelta hankittavissa pelaajissa on aina riski. Etenkin Tyrväisen taustat tiesi kaikki. Aivan kaikki.
Sori jos pilaan sun päivän silläkin uhalla et annat bannia, mutta sun Ilves ei siis voita ikinä mitään!

Mä en ihan usko että se on täysin sattumaa että kun mestaruus on ratkennut ja pelaajia haastatellaan niin kaikki (siis ihan kaikki) kehuvat kilvan joukkuetovereitaan kertovat kuinka sitoutuneita kaikki ovat olleet yhteiseen tekemiseen. Sellaisissa joukkueissa ei ole sijaa palkkasotureille jotka lähtevät livohkaan heti ensimmäisen tilaisuuden tullen ja joille oma paha olo menee joukkueen edun edelle.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Antti Tyrväinen

Tyrväinen on nyt pelannut Färjestadsissa seitsemän peliä, joista kuusi kiikaritehoin.
 

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Antti Tyrväinen

Brooks sanoi:
Tyrväinen on nyt pelannut Färjestadsissa seitsemän peliä, joista kuusi kiikaritehoin.

Oli niin mielenkiintoinen tapa ilmoittaa asia, että heräsi mielenkiinto ja piti oikein käydä tarkastamassa mitä siinä seitsemännessä pelissä tapahtui. Näköjään oli tehnyt kaksi maalia. ;)
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Antti Tyrväinen

Peltinen sanoi:
Oli niin mielenkiintoinen tapa ilmoittaa asia, että heräsi mielenkiinto ja piti oikein käydä tarkastamassa mitä siinä seitsemännessä pelissä tapahtui. Näköjään oli tehnyt kaksi maalia. ;)
Avausottelussa teki maalit ja sen jälkeen ollut hiljaista. Ei ole kyllä paljoa sikaillutkaan, kun kokonaista 2 jäähyminuuttia tilillä.
 

face

Rivipelaaja
Viestejä
67
Vs: Antti Tyrväinen

Onkos kellään tietoa tyrskystä, taitaa olla nyt neljäs peli putkeen kun ei ole pelannut?
 
Ylös