Antti Tyrväinen

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Vs: Antti Tyrväinen

Kotikatsomo sanoi:
Kun alkuturhautumisesta päästään eroon, niin mielenkiinnolla odotan keskustelua tästä tapahtumasta. Ketkä eivät hyväksy Tyrväisen käytöstä ja keiden mielestä menee Ilveksen piikkiin?
Ilveksen piikkiin niin mikä? Se, että seura ei maksa pelaajan perseilystä johtuvia sakkoja? Ilves teki ihan oikein kun antoi Tyrväisen lusia kakkunsa ihan itse eikä puuttunut asiaan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Vs: Antti Tyrväinen

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1450416746949.html

Tuolla Tyrväinen kertoo itse asiasta.

Eli kyllä hän oletti,että Ilves olisi maksanut osan hänen saamastaan sakosta ja se olisi muka ollut "kunniakas ele".Mielestäni käy ilmi jutusta,että juuri tuo ettei Ilves maksanut mitään Tyrväisen itse hommaamastaan sakosta on pääsyy siihen,että Tyrväinen lähti.

Ilveshän kuitenkin maksoi Tyrväisen palkan verran pelikiellon aikana jo muutenkin tyhjästä (joskin se raha meni Tyrväisen sijaan Liigalle),joten aika naurettavaa olettaa,että vielä lisääkin olisi pitänyt maksaa siitä ilosta,että mies vetää poppareita katsomossa.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 288
Vs: Antti Tyrväinen

Eipä voi muuta sanoa, että jäi paskan maku koko jätkästä.
Kehtaa vielä valittaa kun itse hölmöilee. Olisi kärsinyt kitisemättä sakkonsa, mutta kun ei niin ei.

Parempi että lähti pois tulehduttamasta kopin ilmapiiriä.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 527
Vs: Antti Tyrväinen

Oli syyt irtisanomiseen mitä tahansa, itse olen pettynyt, että pelaajaliikennettä on vain ulospäin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Antti Tyrväinen

Koska tulee pelaajia sisään, Juupe?
 

Kotikatsomo

Guest
Vs: Antti Tyrväinen

Jikomn sanoi:
Kotikatsomo sanoi:
Kun alkuturhautumisesta päästään eroon, niin mielenkiinnolla odotan keskustelua tästä tapahtumasta. Ketkä eivät hyväksy Tyrväisen käytöstä ja keiden mielestä menee Ilveksen piikkiin?
Ilveksen piikkiin niin mikä? Se, että seura ei maksa pelaajan perseilystä johtuvia sakkoja? Ilves teki ihan oikein kun antoi Tyrväisen lusia kakkunsa ihan itse eikä puuttunut asiaan.

Olen kyllä paljolti kanssasi samaa mieltä, mutta monia Ilvestä haukkuviakin kommentteja on tullut vastaan. Tosin ne ovat aika pitkälti olleet vielä tunneperäisiä, eivätkä perustuneet mihinkään järkiperäisiin syihin.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 102
Vs: Antti Tyrväinen

Käännänpä kelkkani. Tämän jälkeen ihan hyvä, että lähti. Vai että olisi pitänyt osa tulla vastaan...
 

Topi

Guest
Vs: Antti Tyrväinen

Henry78 sanoi:
Topi sanoi:
Tuon katkeroituneen "Kunnon" höpinöitä ei kannata ottaa vakavasti!

Kerro minulle oi Topi,miten pystyt pitämään tuon positiivisuutesi,sinisilmäisyytesi,lapsenomaisen uskon kaikkeen hyvään koskien Ilves-johtoa?

Nimimerkki "Kunto" ei taatusti ole ainut katkeroitunut,kettuuntunut,pettynyt,väsynyt ja kaikin puolin kyllästynyt Ilves-kannattaja! MEITÄ on paljon ja lisää tulee kokoajan.

Lisäksi "Kunnolla" on faktatietoa Ilveksen sisäpiirin suhmuroinneista vaikka kuinka. Jos vain Topi sinäkin tietäisit absoluuttisen totuuden..

Miksi te "Kunton" lailla katkeroituneet ette lyö rahojanne yhteen ja osta Ilvesta Manngardilta? Ja kerro ihmeessä "Henry 78" se absoluuttinen totuus. Minä en sitä tiedä!
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Antti Tyrväinen

Topi sanoi:
Miksi te "Kunton" lailla katkeroituneet ette lyö rahojanne yhteen ja osta Ilvesta Manngardilta? Ja kerro ihmeessä "Henry 78" se absoluuttinen totuus. Minä en sitä tiedä!
Käytä nyt hyvä mies vähän sitä aivolimaasi ennen kuin levittelet tätä sontaasi pitkin palstaa. Ensinnäkään asia ei liity mitenkään ketjun aiheeseen, ja toisekseen kuten varmasti kaikki vähänkään asiaa seuranneet tietävät, Manngardilta ostaminen ei ole mikään yksinkertainen/halpa prosessi.
 

JK

Guest
Vs: Antti Tyrväinen

Pok sanoi:
http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1450416746949.html

Tuolla Tyrväinen kertoo itse asiasta.

Eli kyllä hän oletti,että Ilves olisi maksanut osan hänen saamastaan sakosta ja se olisi muka ollut "kunniakas ele".Mielestäni käy ilmi jutusta,että juuri tuo ettei Ilves maksanut mitään Tyrväisen itse hommaamastaan sakosta on pääsyy siihen,että Tyrväinen lähti.

Ilveshän kuitenkin maksoi Tyrväisen palkan verran pelikiellon aikana jo muutenkin tyhjästä (joskin se raha meni Tyrväisen sijaan Liigalle),joten aika naurettavaa olettaa,että vielä lisääkin olisi pitänyt maksaa siitä ilosta,että mies vetää poppareita katsomossa.

Voi Tyrväistä. Toivottavasti tämä muistetaan pitkään - rotta kaukalossa ja sen ulkopuolellakin. Oikein hävettää, että tämä sankari on saanut C:n rintaansa. Voisikohan tuon kapteenin poistaa Ilveksen historiankirjoista?
 

Topi

Guest
Vs: Antti Tyrväinen

VP sanoi:
Topi sanoi:
Miksi te "Kunton" lailla katkeroituneet ette lyö rahojanne yhteen ja osta Ilvesta Manngardilta? Ja kerro ihmeessä "Henry 78" se absoluuttinen totuus. Minä en sitä tiedä!
Käytä nyt hyvä mies vähän sitä aivolimaasi ennen kuin levittelet tätä sontaasi pitkin palstaa. Ensinnäkään asia ei liity mitenkään ketjun aiheeseen, ja toisekseen kuten varmasti kaikki vähänkään asiaa seuranneet tietävät, Manngardilta ostaminen ei ole mikään yksinkertainen/halpa prosessi.

Ei tietenkään ole halpa mutta yksinkertainen se on. Kun on riittävästi rahaa niin kyllä Vinnie myy! ;)
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Antti Tyrväinen

Topi sanoi:
Ei tietenkään ole halpa mutta yksinkertainen se on. Kun on riittävästi rahaa niin kyllä Vinnie myy! ;)
Ei ole. Manngard on toistuvasti vetäytynyt myyntipuuhista aivan muun, kuin rahan vuoksi.

Ja mikä on riittävästi rahaa? Saako miljoonien velat eurolla, vai kahdella? Se pelkkä rahakkaiden idioottien löytäminen tuon konkurssin partaalla olevan velkaisen seuran ostamiseksi ei todellakaan ole yksinkertaista edes itsessään.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 415
Vs: Antti Tyrväinen

Oletettavasti sopimuksen purkamiselle on vain haettu tekosyitä, kun agentille on tullut kyselyitä SHL:n puolelta (isompi tili, pienempi mainetaakka). Kun vahingoittaa toista pelaajaa tahallaan, eikä kyse ole varmasti ollut mistään käskytyksestä siis, on naurettavaa huutaa sakkomaksuihin osallistumisen perään. Ilveshän joutui entistä pahempaan jamaan pelikiellon vuoksi eli siitä olisi vielä pitänyt palkita?

Kiitos ja näkemiin.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 352
Vs: Antti Tyrväinen

Nyt kun luki mistä oli kyse, niin terve menoa tyrsky ja ei tarvi tulla ikinä takaisin. Nyt olis luultavasti tyrskyn palkka käytännössä käytettävänä hankintaan. Onkin eriasia, että käytetäänkö se, vai katetaanko sillä tulevia tappioita.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 768
Vs: Antti Tyrväinen

Lopullisen syyn tietää lopulta vain Tyrsky itse. Olisko se tämä kurinpitoepisodi vai saiko mies nyt vain tekosyyn päästä poos Ilveksestä. Vai saiko Ilves syyn savustaa kallispalkkainen pelaaja pois joukkueesta?

Mutta jos tuo syy on todellakin tuo ettei seura maksa omia hölmöilyjä niin Tervemenoa sitten.

"Ei vastaa niitä arvoja joihin minut on kasvatettu". Mitähän ne arvot on? Että kaukalossa voi hölmöillä ja pelata toisen terveydestä piittaamatta mielin määrin mutta se on sitten joku toinen joka ne viulut kustantaa? Mistään ei tarvitse kantaa vastuuta vaan jonkun toisen pitää tulla maksamaan omat hölmöilyt.

Ymmärrettävää että lähti Ruotsiin. Suomessa ei varmasti yksikään seura tuollaista selkärangatonta limanuljaskaa palkkaa. Ollaan olevinaan niin kovaa ja roolipelaajaa mutta kun tekemisistä pitäisi tilille mennä niin itketään joka puolelle eikä olla mistään valmiita vastaamaan. Selvää on että ainakaan Ilvekseen sopiviin arvoihin ei Tyrskyä ole kasvatettu.

Olisin toivottanut kyllä Tyrskyn tervetulleeksi pelikiellon kärsittyään, mutta nyt ei ole muuta sanottavaa kuin että Älä enää ikinä tule Ilvekseen.

Ei kyllä Ilveskään tästä tyylipisteitä kerää. Miksi tämä piti juuri tänään julkaista? Juuri kun illan ifk-peliä on kaverin kuvalla mainostettu. No,ilvesläinen puuhastelu sai jälleen yhden elävän esimerkin.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Antti Tyrväinen

Nössö jätkä. Ei pysty omaa mokaansa kantaan. Kuten joku jo mainitsi että Ilves maksoi jo koko pelikieltoajalta miehen palkan, toki liigalle. Nytkö olisi pitänyt vielä lisää maksaa pelaajalle rikkeestä ja pelaamattomuudesta. Hyvää päivää. Ei ole kuulemma Ilveksen samoja arvoja kuin mitä miehelle on opetettu. Olisi kiva tietää mitkä ovat arvot miehellä joka pelaa sääntöjen rajamailla, mutta ei halua kantaa tekojensa seurauksia. Miehellä joka odottaa pelikiellon loppuun kertoakseen ettei aio pelata enää seurassa, hankaloittaen näin seuran ja pelitoverien asemaa. Hylkää pelitoverinsa hädän hetkellä.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Vs: Antti Tyrväinen

Kaikki tuki Pajuojalle ja Ilveksen johdolle tässä asiassa. Kaveri vetää yhden viime vuosien törkeimmistä taklauksista, ja Ilveksen olisi rahallisesti vielä pitänyt tukea pelaajaa pelikieltonsa ajan. Onneksi lähti ei tule ikävä, vaikka ei ketään tilalle tulisikaan.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Vs: Antti Tyrväinen

toskala sanoi:
...
Ei kyllä Ilveskään tästä tyylipisteitä kerää. Miksi tämä piti juuri tänään julkaista? Juuri kun illan ifk-peliä on kaverin kuvalla mainostettu. No,ilvesläinen puuhastelu sai jälleen yhden elävän esimerkin.

Tuskin tuota mainoskuvaa on Aamulehteen toimitettu pari tuntia ennen painoa. Eli se on pitänyt toimittaa jo hyvän aikaa ennen kuin lehti menee painoon/jakeluun, joten tuossa ajassa on voinut tapahtua vielä paljonkin. Eihän sitä tiedä, milloin Tyrsky on päätöksensä tehnyt ja erityisesti milloin hän on Ilvestä asian tiimoilta infonnut, mutta ilmeisesti vielä päivä-pari sitten on ollut käsitys, että Tyrsky palaisi "lomiltaan" ihan normaalisti mukaan.

Eli vaikea näillä tiedoilla on vetää tätä casea ilvesläisen puuhastelun äärettömän paksun kirjan uudeksi sivuksi.
 

Serve#15

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
184
Vs: Antti Tyrväinen

Juu, vähän kakka maku jäi suuhun. Ei saanut tukea seuralta jne. Ja kas uusi seura on jo löytynyt, vähän selittelyn makua. Ei halunnut jäädä rämpiin ilveksen paidassa. Parhaimillaan loistava pelaaja kun keskittyy olennaiseen, keväällä varsinkin olis tarvittu?
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 024
Vs: Antti Tyrväinen

Sopimuksen yksipuolinen purku ei ole pelaajan / agentin puolelta mahdollista ilman korvauksia.
Ilves on toiminut asiassa hyvin pelaajaa kohtaan, koska on suostunut purkuun yhteisymmärryksessä.
Onko purkuun suostumiselle laitettu ehto, ettei pelaa tällä kaudella liigassa?
Jonkun hinnan on Tyrsky purkamiseen suostumisesta maksanut, sopimusrikkomuksestahan on muuten selvästi kyse.
Juupe sanoi varsin osuvasti, ettei kukaan pelaaja voi olla seuraa suurempi.
 
Ylös